Toni Heikkinen

Mihin muotoon tallennan?

9 viestiä aiheessa

Terve. Oon tässä maalailemassa Atec Zephyrille OH-U555 maalausta. Se kone on tehny FSX:lle mutta toimii fs2004:ssam jossa myös käytän sitä. Mutta itse ongelma on se että en saa näkymään sitä uutta väriä koneessa. Vaikka tallennan sen sinne texture kansioon. Olen kokeillut monessa eri muodossa, mutta mikään ei auta.

Osaisitteko antaa jotakin neuvoja tähän?

t. Toni H

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edelleenkin apua kaivattaisi.

Tässä tämä maalaus. FSX:ssä se toimii, mutta haluaisin myös fs2004:seen. Elikkäs mihinkä muotoon mulla pitää tallentaa se. Olen kokeullut montaa eri muotoa, mutta tähän mennessä mikään niistä ei ole toiminut fs2004:ssa.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko ne tekstuurit nytten .bmp muodossa kaikki?

Sitten toinen homma, oletko varmistanut että aircraft.cfg:ssä on tiedot oikein tuon uuden paintin kohdalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kaikki on .bmp muodossa. En ole tehny uutta textuuri kansioa. Muokkailin siitä vanhasta paintista tuon uuden, eli ei kait tarvi aircfart.cfg:hen mitään muutella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ainakin rekisteritiedot yms kannattaa muuntaa sinne aircraft.cfg:hen.

Jos sulla on ne kerran tallennettu kertaalleen DXTBMP:ssä niin voitko näyttää kuvaa siitä miltä se kone näyttää nyt FS9:ssä. Sekin helpottaisi vielä.

Kannattaa varmistaa myös se että koneessa jos on useampi Fuse bitmappi että molemmat puolet on muutettu uudella paintilla oleviin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä se siis näyttää. Vaikka olen vaihtanut tuon textuurin  itse tekemään, niin edelleen tuo vanha on tuossa. Tässä oli valmiina 2 eri väriä. Nyt ne kumpikin näyttää tätä samaa. Sen jälkeen muuttu kun itse tallennin omatekemän. Toivottavasti selitin ymmärrettävästi.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitko laittaa tulemaan molemmat tekstuurikansiot pakettina mulle päin spostiin: tonizih@hotmail.com.

Voisin itse mulkaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään