Guest Tonppa

Finnairin ja Blue1:n uudet paintit WoAI:lle

8 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan onko jostain saatavilla WoAI:hin uusia painteja Blue1:lle ja Finnairille. WoAI:n sivuilta ei löydy. Onko yleensäkään mahdollista, että WoAI-yhteensopivia painteja löytyisi jostain muualta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis löytyyhän noita kun alkaa kaivelemaan. Pikaisella vilkaisulla löytyi ainakin A340 ja Emppu. Pulu1:sen painttejä löytyikin jo sitten aika monta.  :thmbup:

WOAI-tyylisiä valmiita asennuspaketteja näillä uusilla maalauksilla ei sitten ainakaan vielä löydy joten joudut itse kasailemaan lentosuunnitelmat, lentokenttätiedot ja lentokoneiden maalaukset yhteen TToolsilla tms. saadaksesi näkymään ne tuolla pelissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis löytyyhän noita kun alkaa kaivelemaan. Pikaisella vilkaisulla löytyi ainakin A340 ja Emppu. Pulu1:sen painttejä löytyikin jo sitten aika monta.  :thmbup:

WOAI-tyylisiä valmiita asennuspaketteja näillä uusilla maalauksilla ei sitten ainakaan vielä löydy joten joudut itse kasailemaan lentosuunnitelmat, lentokenttätiedot ja lentokoneiden maalaukset yhteen TToolsilla tms. saadaksesi näkymään ne tuolla pelissä.

Enkö voi mitenkään korvata olemassa olevia WoAI painteja uusilla painteilla "kopioi-liitä-korvaa"-menetelmällä?

Mistä löysit nuo mainitsemasi paintit?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enkö voi mitenkään korvata olemassa olevia WoAI painteja uusilla painteilla "kopioi-liitä-korvaa"-menetelmällä?

Mistä löysit nuo mainitsemasi paintit?

Avsim.com sinne ne paintit menneet on  :)  Esittämäsi kopioi/korvaa-tekniikka voi onnistua jotenkin, kokeilemallahan se selviää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopioi/Korvaa toimi ainakin itselläni kun halusin Finskin A340 OneWorld paintin.  :thmbup: (suosittelen heille jotka ovat yhtä ulkona tuosta TTools käytöstä kuin minä ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopioi/Korvaa toimi ainakin itselläni kun halusin Finskin A340 OneWorld paintin.  :thmbup: (suosittelen heille jotka ovat yhtä ulkona tuosta TTools käytöstä kuin minä ;D)

Varmaan toimiikin mutta fiksumpaa on kuitenkin ympätä näihin uusiin paintteihin uudet aikataulutkin jolloin itse kokonaisuus toimii paremmin.

Itse ainakin tykkään "virtuaalispottailla" näitä oikean aikataulun mukaan lenteleviä lentoja silloin kun en jaksa lennellä  :thmbup: Ei se TTools ole kovin vaikea kun vaan pääse jyvälle asiasta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän TToolsin käyttö ole juuri muuta kuin pari hiiren klikkausta. TTools-ohjelma ainoastaan kääntää aircraft_xxx.txt, Airports_xxx.txt ja FlightPlans_xxx.txt lähdekooditiedostot bgl-muotoon (Traffic_xxx.bgl-tiedostoksi). AI-koneiden paintit eivät mitenkään liity tähän ohjelmaan. Kone lentää flightplanin mukaisesti vaikka ilman paintia (näkyy silloin tosin mustana tai harmaana).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään