Henri Juhantila

Flight1 ATR 72-500 FlyBe Nordic.

61 viestiä aiheessa

Hmm... Luithan varmasti readmen asennusohjeen ja korvasit ne Text-o-Maticin automaattisesti painttikansioon luomat yötekstuurit niillä, mitkä tuli zipin mukana omassa kansiossaan? Ongelmahan on se, että noissa Syynimaan pohjatekstuureissa ikkunat on siirretty oikeille paikoilleen, ja Text-o-Matichan luo automaattisesti Flight1:n oman paintkitin asettelun mukaiset yötekstuurit. Siksi pitää vähän kikkailla asennusvaiheessa ja manuaalisesti korvata ne yötekstuurit. ;)

Kyllä mä ne mun mielestä kopsasin sinne F1 ATR kansioon, mutta täytyy vielä kokeilla asiaa uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä ne mun mielestä kopsasin sinne F1 ATR kansioon, mutta täytyy vielä kokeilla asiaa uudelleen.

Ne pitää kopioida siihen texture kansioon, jonka Text-o-Matic luo Flyben tekstuureille. Eli jos annat Text-o-Maticissa kansion päätteeksi BEE, kopioit yötekstuurit C:\Games\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\Flight 1 ATR-72-500\texture.BEE -kansioon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne pitää kopioida siihen texture kansioon, jonka Text-o-Matic luo Flyben tekstuureille. Eli jos annat Text-o-Maticissa kansion päätteeksi BEE, kopioit yötekstuurit C:\Games\Microsoft Games\Flight Simulator 9\Aircraft\Flight 1 ATR-72-500\texture.BEE -kansioon.

Jep kopioin aluksi sinne, mutta en muistanut kopioida uudelleen kun asensin tarrat koneeseen uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Maalasinpa" erittäin vaativan Norran ATR:n Flight1:n mallille. :P

[ attachment removed / expired ]

Tällä kertaa kyseessä OH-ATH.

...

Kaveriksi Braathens Regionalin SE-MDI!

Molemmat ilmestyvät tuota pikaa Avsimin tiedostokirjastoon. ;)

Nordic Regional Airlines: http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=f1_atr_wba.zip&CatID=root&Go=Search

Braathens Regional: http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=f1_atr_brx.zip&CatID=root&Go=Search

EDIT: Latauslinkit lisätty

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

NORRAllehan tulee kyllä livery jossain vaiheessa! Muistaakseni puhuivat marraskuusta, yritän tarkistaa...

edit: eli 2016 kesään mennessä kaikki atikat on kokenut "muutoksen", tiedä sitten minkälaisen  ;D siinä uskossa oon eläny että tasavalkosina ne ei pysyis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään