Jari Nevasalo

Ivae ongelmia

26 viestiä aiheessa

Onko sinulla ATI:n näytönohjain? Jos on niin oletko päivitellyt viime aikoina ajureita. Minulla nimittäin kävi niin, että kun päivitin ATI:n 11.7 ajurit versioon 11.8 niin Ivae lopetti toimisen, eli ei lataa kartalle mitään. Tälläkään hetkellä ei vielä toimi uudemmilla ajureilla, kun 11.7.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tällänen näky nykyään enemmänkin sääntö kuin poikkeus, Lataus jää jumiin . Kaikki muut toimii koneessa ja kokeiltuilman palomuureja. W7 käytössä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin on vielä aika huono, en suosittele.

Mitäs tuossa niin huonoa on? Uusi päivitys paransi vakautta huomattavasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko vain tietyillä selaimilla? Chromella nimittäin lyö eteen valkoista ruutua, ei enempää... :-\

Mozilla tuliketulla toimii ainakin ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Chromella nimittäin lyö eteen valkoista ruutua, ei enempää... :-\

Mun chromella näyttäisi toimivan ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Mulla on samaa ongelmaa, kuin Jarilla. Tutkein hänen linkkaamaa foorumia ja joku oli kirjoittanut viestin, jossa uskottiin syyn olevan uusimmassa F-Securessa, online safetyssä. Mitä minun nyt sieltä kautta pitäisi tehdä? Tajusiko joku sen paremmin?

Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli joskus sama. Joten uudelleen asensin IVAE:n ja sitten vein järjestelmän valvojana niin onnistu ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Online safety ja selauksen suojaus astetuksista täppä pois "haitalliksi luokitellut sivustot"- pelkkä admin asennnus eiriitä.

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Online safety ja selauksen suojaus astetuksista täppä pois "haitalliksi luokitellut sivustot"- pelkkä admin asennnus eiriitä.

jari

Ei admin asennus vaan admin käyttö. Siis aina kun avaat IVAE.exe:n ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin!

Kiitos Jari ja Lauri, nyt toimii, ainakin melkein.  :P Nyt lataa tiedot, mutta kun avaa ivae:stä Map- kohdan, tulee vastaan pelkkä musta ruutu.. Anyone?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin!

Kiitos Jari ja Lauri, nyt toimii, ainakin melkein.  :P Nyt lataa tiedot, mutta kun avaa ivae:stä Map- kohdan, tulee vastaan pelkkä musta ruutu.. Anyone?

Niin ja se web-sivujen suodatin pois myös jos sattuu olemaan päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt lataa tiedot, mutta kun avaa ivae:stä Map- kohdan, tulee vastaan pelkkä musta ruutu.. Anyone?

Mulla melkeen sama mutta antaa musta-harmaan verkon jonka läpi ei juurikaan näe.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Mulla on samaa ongelmaa, kuin Jarilla. Tutkein hänen linkkaamaa foorumia ja joku oli kirjoittanut viestin, jossa uskottiin syyn olevan uusimmassa F-Securessa, online safetyssä. Mitä minun nyt sieltä kautta pitäisi tehdä? Tajusiko joku sen paremmin?

Henri

Kokeile keventää F-securen turvallisuusasetuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään