Guest kiza

Puhelimeen videota=tiedostomuoto ongelmana

10 viestiä aiheessa

Moi!

Nyt pitäis saada puhelimeen 5,2 mögän kokoinen video, mutta puhelin ei suostu toistamaan mitään tiedostomuotoa >:( Puhelin on nokian 7710, mitäköhän tiedostomuotoa tuo tukee? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös ton mukana tule se Nokian joku convertteri joka muuntaa videot oikeeseen muotoon? Ainakin mun Communicatorissa tuli, tosin tää toistaa esim real playerin tiedostoja (siis niitä kaikkia mitä reali pyörittää) koska tässä on valmiina Real Player :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mitäköhän tiedostomuotoa tuo tukee? ???

Mulla ainakin kun kuvasin videoo puhelimel ja siirsin koneelle niin se on joku 3GGP tai joku tollanen..  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ainakin kun kuvasin videoo puhelimel ja siirsin koneelle niin se on joku 3GGP tai joku tollanen..  ???

Joo, toi 3Gp ei toimi. Edelleen valittaa tuntematonta tiedostomuotoa... :-\:( pewkele...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinku sanoin, Nokian cd:n mukana tulee konvertteri joka konvertoi sen katseltavaan muotoon.. (muistaakseni .avi:ksi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinku sanoin, Nokian cd:n mukana tulee konvertteri joka konvertoi sen katseltavaan muotoon.. (muistaakseni .avi:ksi)

Öööh... PC-Suite?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Tietokoneelta pitäisi siirtää video Nokia 6230i:n ja PC-Suite vain valittaa, että kytkettynä ei ole tuettua puhelinta vaikka USBi piuhat on kiinni. ???

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko yhteyksien hallinnasta ruksattu USB-piuha käytössä olevaksi yhteysmuodoksi?

On.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään