Mikko Sokero

Ja kunnon mielipidekysely!

26 viestiä aiheessa

Kumman lentokoneen valitsisit laivastoosi, jos sinulla olisi kansallinen lentoyhtiö ja haluaisit tuorestaa laajarunkokalustosi, joka olisi vaikkapa 6-7 kappaletta MD-11-koneita?

...hui...

Voisivatko sopia jonkun yhtiön laivastoon?

Tämä on täyttä leikkimieltä ja mielipiteen puntarointia.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A350:n miehistön koulutuksessa pääsisi vähemmällä, jolloin säästöjäkin kaiketi tulisi... Eurooppalaisen valitsisin laivastooni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mää ottaisin vaikka laajarunko-aateeärriä.. (niitä missä on 4 moottoria)  ;)  Kuuluisikohan tämä ns.kategoriaan "turhat äänestykset? No, tämän kerran, kun Mikko lähetti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, kyllä se pejpen (757/767) jälkeläinen olisi asiaa. Mutta näyttää siltä, että ottaisin A350:n sillä on paremmat ominaisuudet juuri "tämän" kyseisen yhtiön käyttöön. Näistä ominaisuuksista esim. Rahdin ottokyky...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin menen Dreamlinerin kannalle. Siinä on aivan uusi lentokone verrattuna vaikka A350:n joka on vain A330 uusilla moottoreilla  :P

Vaikka olenkin enemmän Boeing fani niin kyllä tuo A350:n on muuten ihan jees.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Aika tasaiselta näyttää.

Kallistun enemmän Dreamlinerin puolelle, vaikka myös A350 kiinnostaa :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mää ottaisin vaikka laajarunko-aateeärriä.. (niitä missä on 4 moottoria)  ;)  Kuuluisikohan tämä ns.kategoriaan "turhat äänestykset? No, tämän kerran, kun Mikko lähetti. ;D

Äläs nyt Sami... Muste on tuoretta monissa maissa ja sopparirunkoja saatetaan lähetellä kaiken aikaa suuntaan ja toiseen.

Nyt menen lähdesuojan taakse, joka on rikkomaton (paitsi esimerkiksi murhissa tvs. vakavissa rikoksissa).  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin menen Dreamlinerin kannalle. Siinä on aivan uusi lentokone verrattuna vaikka A350:n joka on vain A330 uusilla moottoreilla  :P

Tämän vuosituhannen tuote saattaa olla varsin vahvoilla...

Miten tuo rahtipuolen laita todellakin on? Kumpi soveltuu rahdinkin kuskaamisen paremmin: A350 vai Dreamliner?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä valitsisin A340-500 aivan varmasti, kun tuo "dreamliner" on ruma kuin rullatuoli. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä valitsisin A340-500 aivan varmasti, kun tuo "dreamliner" on ruma kuin rullatuoli. :D

Mutta nyt täytyy valita Dreamlinerin ja A350:n väliltä... Sori, oli pakko viilata pilkkua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Se on minusta aika mukavan/hauskan näköinen! :)

Mielipiteitä on monenlaisia, ja niistä on aika turha alkaa kiistelemään, mutta pakko tunnustaa, että kyllä se minustakin on hienon näköinen :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka

A350, pääsis vanhana pienemmällä opiskelulla virtuaalipuolella. Vaikka huhujen mukaan tulossa on ns välimallin ratkaisu A340 tai B777, MD11:sta loppuu kesken ja uudet koneet kun on saatavilla vasta 2012 alkaen.

Håkan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielipiteitä on monenlaisia, ja niistä on aika turha alkaa kiistelemään, mutta pakko tunnustaa, että kyllä se minustakin on hienon näköinen :P

Jos puhtaasti ulkonäön perusteella pitää päättää kumman ottaisin niin ehdottomasti dreamlinerin, kun siitä on jotai hiukan muista poikkeavaa toisin kuin a350 :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[move] ;D    If it's not Boeing, we're not going!!!   ;D [/move]

Jukan mielipide on aika selkeä. Arvaan, mihin ruutuun hän on ruksinsa laittanut...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ulkonäön perusteellako täällä koneita valitaan? :P

Kyllä kaatuisin tuohon A350:n taloudellisuuteen aika lailla. Hinta-laatu -suhde on oltava kohdallaan ja miehistön koulutus pitää olla edullista (mikäli on jo muita Airbussin koneita firmassa) ja sitten se että siihen koneeseen löytyy varaosia  lähes mistä tahansa päin maapalloa ja etenkin jos on Airbussin muita koneperheitä firmassa olemassa enestään niin varaosia voidaan sitte riistää vaikka huollossa olevista koneista, jos vaikka jokin oleellinen osa hajoaa eikä sitä ole saatavilla.

edit: Ja gallupkysymys näköjään viittaa aika pitkälti siihen, että mitä on Finskille tulossa MD-11:n korvaajaksi. Itse olen kuullut (sisäpiiristä), että marraskuussa tehtäisiin päätös, jossa olis kolme vaihtoehtoa jotka ovat Boeing 777, Airbus A350 ja sitten kolmas vaihtoehto on jokin Airbussin kone, josta ei ole vielä enempää tietoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja gallupkysymys näköjään viittaa aika pitkälti siihen, että mitä on Finskille tulossa MD-11:n korvaajaksi. Itse olen kuullut (sisäpiiristä), että marraskuussa tehtäisiin päätös, jossa olis kolme vaihtoehtoa jotka ovat Boeing 777, Airbus A350 ja sitten kolmas vaihtoehto on jokin Airbussin kone, josta ei ole vielä enempää tietoa.

Jaahas, eli Finnair miettii jo uusien koneiden hankintaa heti emppujen perään vai? Ja eikös Finski tehnyt juuri jonkun sopimuksen, että he vuokraa pari md-11 konetta lisää?  ??? Ei kuulosta siltä, että MD-11 koneista ollaan lähivuosina luopumassa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, eli Finnair miettii jo uusien koneiden hankintaa heti emppujen perään vai? Ja eikös Finski tehnyt juuri jonkun sopimuksen, että he vuokraa pari md-11 konetta lisää?  ??? Ei kuulosta siltä, että MD-11 koneista ollaan lähivuosina luopumassa. ;)

Miettiikö? Mielenkiintoista.  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[move] ;D    If it's not Boeing, we're not going!!!   ;D [/move]

\o

Sanokaa mitä sanotte, mutta jenkit tekevät parhaat autot ja lentokoneet. Ugh. Muista mielihyvätuotteista olen valmis keskustelemaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään