Lasse Nygren

Aiotko olla todistamassa Finskin Embraerin saapumista tänään EFHK:lla?

41 viestiä aiheessa

Eli yksinkertaisesti, aiotko mennä tänään illalla katsomaan, kun Finnairin ensimmäinen Embraer 170 saapuu Helsinki-Vantaalle luultavasti n. 22.00?  :)

Itse en ole menossa paikalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä taida töiden jälkeen täältä Tampereelta ehtiä.  :) Enkä kyllä muutenkaan menisi, vaikka paikkakunnalla asuisinkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä kehtaa lappeesta asti yhden koneen takia. Kamerakin on niin surkea, ettei sillä saisi tälle boardille hienoja kuvia, joten tyydyn katselemaan jonkun paikalle menneen ottamia kuvia, mikäli sinne menee kukaan, ottaa niitä kuvia ja laittaa vielä näkyville  ;D

Toivotaan kuitenkin, että edes joku, luultavasti kaima.

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa se täytyy mennä katsastamaan "aitiopaikoille", kun kerran tänään sattuu olemaan yövuoro  :). Mikähän kiitotie siellä on käytössä laskeville? Kuvaaminen ei taida onnistua tuolla Panasonicin Lumix-taskupokkarilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos maksatte liput Sodankylästä sinne nini voin tulla :P

Maksetaan toki, muttei paluulippua  ;)

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa se täytyy mennä katsastamaan "aitiopaikoille", kun kerran tänään sattuu olemaan yövuoro  :). Mikähän kiitotie siellä on käytössä laskeville? Kuvaaminen ei taida onnistua tuolla Panasonicin Lumix-taskupokkarilla.

Eipä taida millään kameralla saada kunnollista ja terävää kuvaa kiitotien päästä noin pimeällä. Jalustan kanssa kun menee sille standille, johon se parkkeeraa, niin saattaa saada hyvän kuvan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäpä siellä pimeässä kentän kupeessa seisomaan. Kohtahan emppuja näkee harva se päivä muutenkin.

Jos olisi mahdollisuus "kunnon katselupaikkoihin", niin tulisi varmasti käytettyä hyväksi. Mutta nyt siis näin.

Toki mielelläni katsastan foorumilla, jos joku saa hyviä kuvia platalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muuten ohjaimissa Brassit vai Suomalaiset?

Veikkaan, että suomalaiset itse. TM:ssä oli kerran pitkä artikkeli, jossa oltiin Finskin porukoiden mukana hakemassa Bussia Tolousesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen töissä, joten olen paikalla.

Jostain sisäisestä (tai ei) tiedoitteesta olin lukevinani, että joku asiasta vastaava Finskin big-shot lentää sitä tänne.

Tämä siis eilen - voi olla, että tieto on vääristynyt mielessäni yön aikana.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä lähellä kun asun, niin olisin voinut hyvinkin tulla paikalle katselemaan. Lapset ei varmaan kuitenkaan niin myöhään jaksa valvoa...  :(

Näkeehän niitä sitten myöhemminkin!

Japa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaan, että suomalaiset itse. TM:ssä oli kerran pitkä artikkeli, jossa oltiin Finskin porukoiden mukana hakemassa Bussia Tolousesta.

Aamulehdessä oli hiljakkoin artikkeli jossa kerrottiin

niiden kahden Finskin pilotin nimetkin jotka sen lentää

kotiin ja kolmantena lennolla on mukana tehtaan pilotti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Milläs kutsumerkillä emppu lentää?

Ari kertoi tuolla toisessa threadissa callsignin olevan luultavasti FIN98xx siirtolennon ollessa kyseessä. Itse en valitettavasti paikalle pääse; koeviikko alkaa LAUANTAINA  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu käytössä olevasta kiitotiestä. Jos käytössä on 15 niin en mene, koska en tiedä miten sinne pääsee :) Mikä tahansa muu käy minulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saa nähdä tuleeko edes tänään ;)

Ainakaan ILL:n sivuilla ei ole mitään merkintää ulkomaan saapuvissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.