Guest LEMPPA

Kannattaako tälläisestä paketista maksaa 780€

34 viestiä aiheessa

niin kannattaako tälläisestä paketista maksaa 780€

-Nexus breeze 350W silent

-Sempron 3000+ socket 754

-1024 MB DDR400

-200Gb 7200 rpm

-DVD+/-RW 16x DUAL LAYER<----polttaako myös CD:eitä

-LAN: Integroitu 10/100 LAN

-Audio: 6 kanavainen<------------riittääkö 2.1 kajareille

-ATI RADEON 9550 256Mb

-Microsoft Windows XP professional FIN

Ja Onko Norton Internet Security 2005 hyvä virus ohjelma???  ??? silloin tulisi maksamaan 850€

Pyöriittkö tämä paketti FS2004:sta ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei paha hinta jos on uusi tai takuut voimassa.Norton ja f-secure ovat erittäin raskaita, ilmaisilla pärjää todella hyvin.Mitä taas ulkonäköön tulee niin en anna arvoa sille pas..kaan, kunhan myllyssä vain potkua riittää."-DVD+/-RW 16x DUAL LAYER<----polttaako myös CD:eitä", kyllä polttaa."Audio: 6 kanavainen<------------riittääkö 2.1 kajareille", kyllä riittää.

"Pyöriittkö tämä paketti FS2004:sta", kyllä pyörittää.Prossu on ehkä kysymysmerkki (voisi ehkä olla tehokkaampi), joilla sellainen on niin voivat vastata tähän paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Pyöriittkö tämä paketti FS2004:sta", kyllä pyörittää.

Pyöriittäkö hyvinkin???

entäs FS2006???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Tuo Norton Hyvä siis torjuuko se kaikki troijalaiset ja pahemmat tapaukset???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Tuo Norton Hyvä siis torjuuko se kaikki troijalaiset ja pahemmat tapaukset???

Kyllä se hyvä on mutta ei torju kaikkea, ei sellaista softaa ole olemassakaan.Zone alarm (palomuuri), AVG tai Antivir (virustorjunta) ja Ad-Aware SE Personal JA Spybot - Search & Destroy (vakoilusoftat) ajaa saman asian ja ovat täysin ilmaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paljonko???

Ei kai se ole kuin muutama kymppi vuodessa. Eli kerran vuodessa pitää uudistaa se tilaus tai ei tule päivityksiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysyit mielipidettä,no annetaan.Paketin tekniikka on pois jäävää kamaa.Sempron 754-kannalla jää valmistuksesta hetimmiten samoin tietysti 754-kantaiset emot.Sempron on lähinnä toimistokoneisiin tarjottu heikkovääntöinen prossu.Mainittu Ati 9550 näytönohjain on mielestäni raskaaseen simukäyttöön täydellisen sopimaton,ja tuottaa varmasti pettymyksen.Käyttöjärjestelmässä voit hieman säästää ottamalla WinXP Home version.Ilmaiseksi saat erittäin toimivia ja hyviä virus ja pöpö-scannereita.

Siis harkitse emon vaihtamista AMD 939-kannalle ja näytönohjaimelle PCIe-väylä.Prossu esim AMD Athlon 64 3000+ ja näyttökortiksi PCIe-väylään esim nVidia 6600GT ,mielellään 256mb muistia. Tai hieman nopeampi Ati 800GT.Nämä vaihdettuna paketille tulisi hintaa n.1000-1100€.Käytä kauppojen pakettilaskureita ja vertaile hintoja.Paketti kannattaa antaa koota ohjelmistoineen kaupassa jolloin työlle tulee takuu.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paketin tekniikka on pois jäävää kamaa.Sempron 754-kannalla jää valmistuksesta hetimmiten samoin tietysti 754-kantaiset emot.Sempron on lähinnä toimistokoneisiin tarjottu heikkovääntöinen prossu.Mainittu Ati 9550 näytönohjain on mielestäni raskaaseen simukäyttöön täydellisen sopimaton,ja tuottaa varmasti pettymyksen. Siis harkitse emon vaihtamista AMD 939-kannalle ja näytönohjaimelle PCIe-väylä.Prossu esim AMD Athlon 64 3000+ ja näyttökortiksi PCIe-väylään esim nVidia 6600GT ,mielellään 256mb muistia. Tai hieman nopeampi Ati 800GT.Nämä vaihdettuna paketille tulisi hintaa n.1000-1100€.Käytä kauppojen pakettilaskureita ja vertaile hintoja.Paketti kannattaa antaa koota ohjelmistoineen kaupassa jolloin työlle tulee takuu.

Vexi

Siis älä harkitse prossukannan vaihtoa 754-->939, vaan tee se! Turhaa ostaa mopoa, jos on varaa sijoittaa. Kaveri käy tässä vihreänä aina katselemassa, kun pelaan mfs2k4:sta tällä "romullani". Hänelä on kuitenkin 939-kantainen rossu, eikä kuulemma pyöritä läheskään näin nätisti kuin tämä minun pyörittää. Tuo oma näyttikseni osottautui loistavaksi ostokseksi siihen hintaluokkaan, mitä siitä maksoin. Peleissä huomaa, että mullakin prossu on pullonkaula tätänykyä.

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se pakollista se vaihtaminen kun en mä sitä nyt kauheesti pelaa tai lataile uusi koneita tai muita ADD-oneja etttä pelittääkö arki käytössä?????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se pakollista se vaihtaminen kun en mä sitä nyt kauheesti pelaa tai lataile uusi koneita tai muita ADD-oneja etttä pelittääkö arki käytössä?????

No siis netti ja tekstinkäsittelyynhän riittää jokin 300MHz celeron vallan mainiosti, sitten kuitenkin pelatessa tehot on aina tarpeellisia. Jos haluaa yhtään nauttia peleistä, niin sulava pyöriminen on ainakin minulle se lähtökohta. Eihän ketään voi pakottaa, mutta suosituksia voi kait aina antaa. Arkikäyttöön liiankin tehokas kone.

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se hyvä on mutta ei torju kaikkea, ei sellaista softaa ole olemassakaan.Zone alarm (palomuuri), AVG tai Antivir (virustorjunta) ja Ad-Aware SE Personal JA Spybot - Search & Destroy (vakoilusoftat) ajaa saman asian ja ovat täysin ilmaisia.

Ajavatko saman asian? Päivitetäänkö noitten ilmaisten virustorjuntojen virusinformaatiot (siis tunnistetiedot) muka yhtä tehokkaasti kuin kaupallisten?

Enkä minä ainakaan ole huomannut mitään muuta raskautta Nortonissa kuin sen, että koneen buuttaus kieltämättä hiukan hidastui sen käyttöönoton jälkeen.

Joku vakoilusoftan poistosofta on kyllä tarpeen vaikka olisi mikä virustorjunta käytössä.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajavatko saman asian? Päivitetäänkö noitten ilmaisten virustorjuntojen virusinformaatiot (siis tunnistetiedot) muka yhtä tehokkaasti kuin kaupallisten?

Enkä minä ainakaan ole huomannut mitään muuta raskautta Nortonissa kuin sen, että koneen buuttaus kieltämättä hiukan hidastui sen käyttöönoton jälkeen.

Joku vakoilusoftan poistosofta on kyllä tarpeen vaikka olisi mikä virustorjunta käytössä.

- Ville -

Joskus jopa tuntuu, että ilmaiset päivittyvät paremmin kuin kaupalliset. Pari kertaa olen testimielessä kokeillut asiaa. Oli kone, jossa oli nimeltä mainitsettoman F-Securen virusturva. Sitten asensin piruillessani AntiVir-softan sen rinnalle. Kylläpä AntiVirrin ajossa löytyi troijalaisia, muttei F-Secure niitä löytänyt. Jotkut kehuvat Avastia (tjsp) paremmaksi kuin AntiVir. Itse olen käyttänyt tuota jälkimmäistä, eikä ole ollut moitteen sanaa.

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyöriittäkö hyvinkin???

entäs FS2006???

Uskoisin, kyllä.

Aika huima arvaus. Veikkaan että FS2006, jos sellainen ilmestyy, laittaa tuonkin kokoonpanon polvilleen ja käyttäjäparan hermoromahduksen partaalle. ;D Näytönohjain nyt ainakin on valmiiksi ihan mopo jo FS2004 käyttöönkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin kannattaako tälläisestä paketista maksaa 780€

-Nexus breeze 350W silent

-Sempron 3000+ socket 754

-1024 MB DDR400

-200Gb 7200 rpm

-DVD+/-RW 16x DUAL LAYER<----polttaako myös CD:eitä

-LAN: Integroitu 10/100 LAN

-Audio: 6 kanavainen<------------riittääkö 2.1 kajareille

-ATI RADEON 9550 256Mb

-Microsoft Windows XP professional FIN

Ja Onko Norton Internet Security 2005 hyvä virus ohjelma???  ??? silloin tulisi maksamaan 850€

Pyöriittkö tämä paketti FS2004:sta ::)

juu eikö toimi, mietin tosi pari asia

Sempron 3000+ socket 754  vähän vanhaaikainen paitsi jos sinulla on jo emo muuten socket939 olisi järkevamppi.

-ATI RADEON 9550 256Mb  ei ole kovin hyvä nätis... paitsi jos sinullä on jo sellainen muuten ehkä katsoisin joku vähän paremppi viemeista FS2006 pista toi polville.

Mikä emolevy konelle tule?

Ja Onko Norton Internet Security 2005 hyvä virus ohjelma???  ??? silloin tulisi maksamaan 850€  Sanoisin että aivan ehtoton hankinta! ilman kunnon Internet securty ohjelmisto et perja...  valitettavasti interneti alka olla aika varalinen paika  ;)

Toki toi kokopano toimi ja hinta ei ole paha mutta kun toi verran rahaa laita konen kiini kanatta otta kunnon kamat meilumin kun kakkosluka, ei yksenkartaisesti on liihen varaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos pitää valita Norttonin ja F-securen välillä, OTA Ihmeessä F-Secure...  Norttonin toiminta varmuus ei ole edes välttävä, Kaverini kone hajosi norttonin takia(Hirmuinen viirus imuri), ja minun koneeseen on tullu viiruksia norttonin läpi joita ei F-Securen läpi tullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos pitää valita Norttonin ja F-securen välillä, OTA Ihmeessä F-Secure...  Norttonin toiminta varmuus ei ole edes välttävä, Kaverini kone hajosi norttonin takia(Hirmuinen viirus imuri), ja minun koneeseen on tullu viiruksia norttonin läpi joita ei F-Securen läpi tullut.

Onkohan vika kuitenkin käyttäjässä ja asetuksissa? Minulle kun ei ole tullut mitään Nortonin läpi. Muutama varoitus on tullut ja nekin Norttoni on hoitanut mallikkaasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan vika kuitenkin käyttäjässä ja asetuksissa? Minulle kun ei ole tullut mitään Nortonin läpi. Muutama varoitus on tullut ja nekin Norttoni on hoitanut mallikkaasti.

Paljon maksat siitä kuukaudessa??? tai Vuodessa???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs Nyt!!!!

Kumman valitsisitte

Nexus Breeze 350W silent

AMD athlon 64 3200+ venice socket 939

1024 Mb DDR400

200Gb 7200 rpm

DVD+/- 16X DUAL LAYER

LAN: integroitu LAN 10/100

Audio: 6 kanavainen

ATI radeon 9550 256 Mb

Microsoft Windows XP home FIN

Norton Internet Security 2005

Office 2003 student/teacher FIN

HINTA: 1050€

Ja tässä toinen vaihtoehto hiukan halvempi muuten sama mutta kotelo on

Grafiitin harmaa kotelo sivuikkunalla+350W virtalähde

HINTA: 998€

Entäs pyörittääkö tuo näytön ohjain edes FS2002, koska sellainen olisi jo enkä tarvitse FS2004 tai FS2006, koska en minä nyt niin paljon loppuen lopuksi sitä pelaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää kokoonpano paremmalta.Kuitenkin tuo näytönohjain on se pahin pullonkaula tuossa.Jos pudottaisit prosessorin n50€ halvempaan Athlon 64 3000+.Otat halvemman kotelon ja otat huomattavasti paremman nVidia 6600GT-kortin ,silloin kaikki on mielestäni tasapainossa.Siis hintaero Ati 9550 on n70€ ja nVidia 6600GT on n180€.Edelleen olisi parempi vaihtoehto katsoa että emossa ja näytönohjaimessa on PCIe-liitäntä,hintaan se ei vaikuta,mutta tulevaisuudessa on jotain päivittämisen varaakin.Sitäpaitsi kokemuksesta tiedän,että 9550-kortin kuva on melko pehmeä,ei siis terävä.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään