Guest juhake

Hieman RBR kuvia

57 viestiä aiheessa

Onhan täällä muitakin RBR ajajia. Tuli hieman tänään taas pitkästä aikaa vähän ajeltua (pohjia eekoille), ratilla ja polkimilla ofkoorse, realistisuus tapissa, sekä suominuoteilla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä myös RBR kuski. Suominuoteilla on nyt tullut harjoiteltua, MOMO rattia vielä postista odotellessa. Viime viikolla yritin ajaa Yokella, mutta eihän siitä mitään tullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi! Hiton hyvä rallisimu! Tuli tässä viikon aikana tahkottua koko kausi läpi :) Otin videolle yhden EK:n australiasta. Harmi ettei tuossa RBR:ssä ole nettipeliä, voisi ottaa muuten kunnon ralliviikonlopun oikeita kuskeja vastaan :-\

Video

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voitko Juha suositella jotain noita hyviä lisäosia RBR:ään :) Itse en ole jaksanut/kerennyt yhtään seuraamaan niiden kulkua eikä huvita alkaa testaamaan jokaista läpi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pistin particle modin pidentämään pölyn ikää.. nyt näyttää paljon paremmalta ja realistisemmalta, eikä häviä heti 10m auton jälkeen kun replayta katselee.

Ainoa modi auto on Celica GT4.. harmi vaan ettei ole Kankkusen nimissä, mutta eipä tuo haittaa.

Rattina tietysti DFP

Pistetääs tähän muuten yksi tekemäni video, alunperin celica forumille tehty "demo" tuosta autosta... eli ajo on miten sattuu koska halusin vaan pistää videon kasaan.

RBR Celica 1.34min 18mb

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihenhän löytyy vaikka mitä, mutta itse olen vain lähinnä autoja lataillut. Ranskalaiset ovat tehneet jonkin RSRBR -lisärin jossa kai saa kaiken ja vähän enemmänkin kerralla, mutta en ole tutustunut siihen lähemmin (ymmärtääkseni) vaikean asennuksen vuoksi. Siinä kai saa kaikki maat kaikilla pinnoitteilla sekä tekstuureilla.

Mutta autoista taattua laatua löytyy Avio/Rivers/Eddy/rueda, sekä RTS013 akselilta. Ei muuta kun tänne osoitteeseen --> www.bhmotorsports.com/rbr ja downloads ja sit latailemaan. ;) Periaatteessa kannattaa ladata kaikki Eddyn ja kumppaneiden tekemät autot, kertakaikkisen mahtavia. RTS013:n uusi Fiesta ST on kanssa todella kiva vehje. :)

Noista muista kaikenmaailman "Raindrop" ja "Dust particle" -modeista en oikein tiedä kun olen noihin autoihin keskittynyt. Onko täällä muuten ketään onlinekuskia? On jo kauemman aikaa pitänyt kokeilla sitä, mutta se asennus tuntuu mielestäni huippuvaikealta (=laiskottaa) . :P

Niinjoo ja loppuun vielä kysymys: Milläs rateilla porukka tätä ajaa? Multa löytyy toi Logitechin DFP, RBR:ssä säädetty kääntösäteeksi 540o. Kun vaan olisi rahaa, niin ostaisin kyllä heti tuon Logitechin uuden G25 Racing Wheelin. H-kaavio, kytkin, ym. ym.

Jees, pitää testailla :) Onlineen voin tulla ajamaan vaikka heti/koska vaan kunhan tulee vastustajiakin ;D Ite ajelen tolla Logitechin MOMO:lla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo moninpelikuvio kehittynyt yhtään, viimeksi kun olin online niin piti aina aloittaa alusta yhden kisan jälkeen vai miten se meni. Kilpailijat näkyvät haamuautona eikö niin?

Ai niin, aika sähäkän näköinen voorti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleehan tota Rbr:ää tahkottua välillä kun aika antaa myöten.

Lähinnä autoja, ääniä ja muuta pikku sälää lisätty.

Tulee tolla ajaminen halvemmaks  ;)

Rattina toimii Logitech® MOMO® Racing .

Nopea harjoitus videon teosta, eli frapsillä kaapattu koulupätkä.(Paras aika tolla pätkällä)

Video

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hämmästyttävän upean näköistä grafiikkaa! Vaatiiko tuo peli hirvittävän tehokkaan koneen, vai pyöriikö hiukan vanhemmalla kokoonpanolla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DVD paketin takana lukee (minulla siis medallion halpisjulkaisu verkkokaupasta alle 10 euron)

Alunperin pelihän julkaistiin 2004 jos oikein muistan.

Prosu Pentium 3

Ram 256mb

Näyttis 32mb

Eli ei tarvi uusinta konetta, itse pyöritän täydet reunanpehmennykset ja anisot päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs hankit suomenkieliset tekstit tuohon? Niin, ja onko jotain kuskipätsiä, jolla sais ihan oikeitten ajajien nimet Championship:iin?

Tuleehan tota Rbr:ää tahkottua välillä kun aika antaa myöten.

Lähinnä autoja, ääniä ja muuta pikku sälää lisätty.

Tulee tolla ajaminen halvemmaks  ;)

Rattina toimii Logitech® MOMO® Racing .

Nopea harjoitus videon teosta, eli frapsillä kaapattu koulupätkä.(Paras aika tolla pätkällä)

http://kenkku.niroj.com/Koulupatka.wmv

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaappasin tossa pari pätkää lomapäivän ratoksi.

Pääosassa Focus Wrc06 ja pätkinä Japanin Noiker II 13.7km sekä

Englannin Chirdonhead 7.0km. Ajatkin ovat suht ok.

Japani   50Mb

Englanti   20MB

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku sanoa, että jos haluan Focus06 kuskinpuoleisen sisäkameran takaisin alkuperäiseksi (eli nenä tuulilasissa) niin mitä .ini tiedostoa pitää muuttaa ja mistä? Kun olen tottunut vanhaan ja turvalliseen  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antti, olet mun tietääkseni ajanut myös ihan IRL rallia, miltä tuo peli näyttää fysiikoiltaan sun näkövinkkelistä?

Jaahas....vaikee kysymys.

No Wrc:tä koskaan ajaneena, mutta nelivetoa kyllä(tehokas) sanoisin, että auton käsiteltävyys

ja alustan säädöt huomioiden ei toi kaukaa hae.

Lähinnä se puute on perstuntuman ja g voimien antama tuntuma tiehen ja autoon.

No noihinkin on olemassa lääke, kallis kylläkin  ;).

Terv. Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RBR vs. CMR, mielipiteitä?

Itselläni olivat suuret odotukset CMR:sta, mutta minusta se on hanurista kun olen sitä nyt Logitechin Momon kanssa pelaillut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RBR vs. CMR, mielipiteitä?

Itselläni olivat suuret odotukset CMR:sta, mutta minusta se on hanurista kun olen sitä nyt Logitechin Momon kanssa pelaillut.

Ero on kuin taivas ja maa  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä se puute on perstuntuman ja g voimien antama tuntuma tiehen ja autoon.

No noihinkin on olemassa lääke, kallis kylläkin  ;).

Terv. Antti

Juuri tuo Antin mainitsema seikka, eli että kaiken liikkeen "tuntee" vain siitä, mitä ruudulta näkee, tekee näistä autopeleistä aika aneemisia kaikille(?) niille, jotka ovat joskus oikeata autoa yhtään kovempaa kuljettaneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä juuri näin.  ;D

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

-taito

edit. Kuvat useamman vuoden vanhoja. Vielä toimii....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään