Henri Juhantila

PMDG B777: Let the previews begin!

763 viestiä aiheessa

No minä kahden päivän googletuksella en löytänyt, kuin yhden vaillinaisen version... Voihan olla että nyt löytyy mutta silloin ei ainakaan löytynyt.

edit. Ei täällä varmaan saa mitään piraatti sivustoja mainostaa.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, toivotaan ettei montaa viikkoa enää mene. Jos sitä paneutuis manuaaleihin alkaen FCOM vol 2... Innolla odotan kyllä ohjaamon esittelyä, aiemmat kuvat ovat olleet ehkä omaan silmään jopa liian karkkia. Puhdas ohjaamo etc.

Ohjaamon tekstuurit pohjautuu muistaakseni erittäin korkearesoluutioisiin kuviin, jotka on otettu lähes tuliterästä koneesta Joten, karkkia tai ei, aito replika uudesta koneesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä tuo T7 on eritäin hieno mutta, viellä on monta bugia korjatavana ainakin facebook pmdg sivulla on video klippi.

Siellähän se "bugi" tosiaan mennä vilisti pitkin ruutua  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäkin(?) kuvassa taitaa olla viesti.  :P

Ollaan rullaamassa lennon jälkeen ja pian matka on takana...

Julkaisu on siis lähellä.

No jaa. Aerologic oli jo laskuasussa, kun taas Air India romppeet sisällä. Kyllähän noi Avsimin innokkaimmat käyttäjät, 777:lle elämäänsä vannovat tuntuvan löytävän joka kuvasta jonkin viestin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän siinä tarvitse hirveä sherlocki olla että ymmärtää julkaisun olevan parin viikon päässä.

Ainiin, PMDG itse sanoi näin.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulen että kun se oikea julk. päivä tulee niin luulen että julkku tapahtuu checklist muodossa muistaakseen tuosta pre flight chekistä on jo muistaakseen useampi kuva.  ???

on kyllä hintansa väärti  $165,000,000.00 Wait what bank account insufficient funds oli jo niin näin >< lähellä päästä latamaan täytyypi siis odotella PMDG alennus myyntiä  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisköhän sitä tehdä investointi ja pistää FSX kuntoon ja ostaa NGX sekä T7?  :)

Saattaa kyllä tulla oppimisen kanssa vaikeuksia, jos molempia alat opiskelemaan yhtä aikaa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaa kyllä tulla oppimisen kanssa vaikeuksia, jos molempia alat opiskelemaan yhtä aikaa ::)

Nii no joo tuo kyllä on totta, tosin on kyllä 737:lla tullut muutama sata tuntia jo lenneltyä, että ei sen opetellu ole niin vaikeaa kuin T7  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään