Henri Juhantila

PMDG B777: Let the previews begin!

763 viestiä aiheessa

Kuinkas paxut manuaalit tän mukana tulee? Ja mietin kans että mitkä manuaalit tän kaa tulee? FCOMit? FCTM sun muut. Missä järjestyksessä näät kantsis lukea?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkas paxut manuaalit tän mukana tulee? Ja mietin kans että mitkä manuaalit tän kaa tulee? FCOMit? FCTM sun muut. Missä järjestyksessä näät kantsis lukea?

Monta tuhatta sivua englanniksi, kaikki tarvittava tulee ja ne pitää kaikki lukea järjestyksestä huolimatta. Etenkin ne tulee lukea ja sisäistää kunnolla, ettei tarvitse rutista täällä, kun tyhmä kone ei tottele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin ne ovat 777 oikeat manuaalit joissa kerrotaan, miten hätäuloskäynti avataan. Tarvitseeko tuota tietoa simussa?

Lopeta nyt jo tuo idioottimainen kyseleminen.

Ihmettelen edelleen miksei modet tee tälle v*tun trollaajalle mitään. Vuoden jäähy koko foorumilta niin on aikaa sitten opetella lukemaan ja ymmärtään sitä luettua asiaa, omatoimisesti. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä, itse kun asiasta huomautin niin sain oikein huomautuksen asiasta yksityisviestinä, ehkäpä tämä on sitten se keskustelun taso jota tänne halutaan. Myönnettäköön ettei varmasti omatkaan viestit ole foorumin parhaimmistoa mutta joku roti sentään olis hyvä olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lopeta nyt jo tuo idioottimainen kyseleminen.

Ihmettelen edelleen miksei modet tee tälle v*tun trollaajalle mitään. Vuoden jäähy koko foorumilta niin on aikaa sitten opetella lukemaan ja ymmärtään sitä luettua asiaa, omatoimisesti. >:(

Hienoa että näin kesällä lämpöä riittää myös tänne foorumille ??? Miten jos ajattelee tässä k.o tapauksessa että hölmö ei ole se joka kysyy vaan se joka vielä jaksaa näihin kysymyksiin vastata. ..

Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä mäkyselen ihan liikaa tyhmiä kysymyksiä. Taidan vaan olla idiootti.

Axu, google on tehokas työkalu. Jos katsot yhtään paljon niitä manuaaleja on aikaisemmille PMDG:n tuotoksille niin niistä saat hyvän kuvan kuinka monta sivua luettavaa tulee Triplaan. Oikeasti etsi itse, perehdy ja selvitä itse asioita. Niin saat paljon nopeammin vastaukset asioihin. Tiukoissa paikoissa apua saa täältä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muttjos tieto ei löydy sekunnissa tai jopa kymmenessä niin se ei ole tiukka paikka. Kun menee päivä tai parikin ja ei löydy, jos olisit vaikka jopa googlen ympäri kääntänyt, nii vasta ehkä sitten olisi tiukka paikka, riippuen tietysti ongelman laadusta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta Axulle ei pitäisi vastata ollenkaan, hän on tuon "olen idiootti" jutun heittänyt useasti tänne. Vastaamalla ainoastaan palkitsee hänen provonsa ja hän jatkaa niitä silloin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta Axulle ei pitäisi vastata ollenkaan, hän on tuon "olen idiootti" jutun heittänyt useasti tänne. Vastaamalla ainoastaan palkitsee hänen provonsa ja hän jatkaa niitä silloin.

Olen näin tehnyt, mutta myös huomannut, että jos en itse vastaa niin aina siihen joku vastaa. Se ois vaan moderaattorien tehtävä hoitaa tuollaiset pois..... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen näin tehnyt, mutta myös huomannut, että jos en itse vastaa niin aina siihen joku vastaa. Se ois vaan moderaattorien tehtävä hoitaa tuollaiset pois..... >:(

Jos olisin mode täällä, olisin laittanut jo permbanniin vähintään 5 vuodeksi. Ihme trollaamista joka ketjussa alusta alkaen. Kertoohan toi sigukin jo, että trollihan se.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuosta jo huomasi aikalailla alussa minkälaista trollausta sieltä tulee, ehdotin aikoinaan Axulle Airplanes kansion poistamista ratkaisuna kaikkeen mutta eipä ainakaan silloin tuota neuvoa otettu vastaan hyvällä.  :-\ Jos sen tekisi ei ainakaan tarvitsisi kysellä koneisiin liittyvistä ongelmista niin kun niitä ei sen jälkeen enää olisikaan jäljellä.

No, toivottavasti saat Axu joko simuilusta, provoilusta tai molemmista jotain iloa itsellesi.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan ne kaunista katsottavaa, alkaa vaan tympiä jatkuva kuvien virta. Keskittysivät vaikka sit enemmän siihe beta testaukseen ku kuvien postailuun foorumeille niin saataisiin kone joskus jopa julkaistuksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä sitten seuraa niitä ketjuja joihin noita kuvia linkataan. Ei muutaman screenshotin tai videon ottaminen ja nettiin laittaminen paljoa aikaa vie betatestaukselta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan ne kaunista katsottavaa, alkaa vaan tympiä jatkuva kuvien virta. Keskittysivät vaikka sit enemmän siihe beta testaukseen ku kuvien postailuun foorumeille niin saataisiin kone joskus jopa julkaistuksi.

Et nyt taida ihan täysin suhteuttaa sitä paljonko menee aikaa postaamiseen siinä lentämisen ja testailun yhteydessä. Käsittääkseni triplaa on vielä korjattu nyt julkisen testauksen aikana aika paljonkin, että kyllähän ne sitä testaa. Et taida myöskään ymmärtää, että toi betatestaajien postailu on ihan puhdasta PMDG:n markkinointitaktiikkaa, jolla sitä tullaan myymään. Ihme narinaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivoisin että tähän tulisi samanlainen fuel softa kuin NGX:ssä Eli FMC:stä laitetaan Löpöt, matkustajat ja rahti sekä Panel statet. Se ei oo kiva ku joutuu erilaisten ohjelmien kaa säätämään koko ajan. Voitte olla eri mieltä. Ainakin minä en tykkää. Kukin tyylillään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kuvien lähettely 19 tunnin lennolla cruisessa on varmaankin ihan hyvää ajanvietettä. Ja parempi, että tehdään kauan ja huolella kuin nopeasti ja hutaisten.

Ja eikö se mene niin, että hätäilemällä tulee vain kusipäitä mukuloita.

Axu, en usko, että NGX:stä mennään huonompaan suuntaan, joten no hätä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivoisin että tähän tulisi samanlainen fuel softa kuin NGX:ssä Eli FMC:stä laitetaan Löpöt, matkustajat ja rahti sekä Panel statet. Se ei oo kiva ku joutuu erilaisten ohjelmien kaa säätämään koko ajan. Voitte olla eri mieltä. Ainakin minä en tykkää. Kukin tyylillään.

Mun mielestä MD-11 tyylisen tankkaus tsydeemin voisi tuoda tähän, se missä valittiin keron määrä ja odoteltiin että soppa valuu tankkeihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä MD-11 tyylisen tankkaus tsydeemin voisi tuoda tähän, se missä valittiin keron määrä ja odoteltiin että soppa valuu tankkeihin.

Tulossa paitsi, että tulee huomattavasti parempi ja laajempi järjestelmä, joka sisältää koko lentokoneen käännön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakkohan se melkein on katsoa niitä kuvia kun tästä julkasusta ei oikein muuta tietoa tunnu heruvan ja kuitenkin kovasti ko.laitos kiinnostaa itseä (ei niinkään screenshottien katselu kylläkään), lähinnä vaan hain takaa sitä että eiköhän jokainen jo ole hahmottanut että hienohan siitä tulee, mitä niitä samoja kuvia postailemaan eri kuvakulmasta.

Ja kyllä tiedän tarkalleen että se on pmdg:n mainontaa ja mikä parasta ilmaista sellaista, noh jokainen katsooa asian omalta kantiltaan turha siinä on alkaa palkoja vetämään nokkiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko asioita, joita ihmiset haluaisivat koneesta nähdä? Voin rajoitetusti intistä käsin pistää kuvia, kun mäkillä iltaisin kerkeän simuttaa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko asioita, joita ihmiset haluaisivat koneesta nähdä?

Jos keksit jotain mitä tuolla PMDG:n foorumilla ei ole jo nähty niin anna palaa vaan. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Julkaisun kun näkisi mahdollisimman pian ;D

Siihen en voi vaikuttaa, mutta pistän tulemaan iltasella randomkuvia. Laatu on sitä, mitä läppärilaaduksi voi odottaa.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään