Heikki Tyni

"Offline" verkkolentäminen

3 viestiä aiheessa

Toiset kuten minä haluaa lentää VA:ssa, jotta ei tarvitse itse pähkäillä aina mitä tekisi FS:ssä. Toisaalta taas nettilentely ei kiinnosta pätkääkään. Fedex on hyvä. Saa lentää offlinessa ja VAFS5 ohjelma toimii kuin unelma.

Tämä voisi kiinnostaa minuakin...

Tarkoitatko tätä -> http://www.fedexvac.org ?

En löytänyt tuolta mitään tarkempaa tietoa tai mitään foorumia mistä olisi löytynyt enemmän tietoa miten tuo käytänössä toimii.

Jos noita lentoja kerran lennetään "offline" niin ei ole mitään lähtöselvityksiä tai muuta keskusteluja lentäjän ja tornin välillä?

Kun itellä toi englanninkielen puhuminen on aika heikko ja muutenkin toi oikea fraseologia ei ole hallussa.

Lentoja poimitaan jostain listalta ja lennetään se lento offlinena ja kun lento on tehty niin siitä saa jotain pisteitä?

Sen verran olen lentänyt (offline) esim. PMDG:n MD-11:lla että osaan tehdä FMC:llä reitin ja lentää kentältä A kentälle B käyttäen oikeita reittejä ja SID/STAR:eja ja melkein joka kerta ehjänä alas päässyt ;-)

Riittääkö se "lentotaito" lentämään noita reittejä?

Lisätietoa otan kiitollisena vastaan, myös muista vastaavista "offline" VA yhtiöistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärtääkseni Canadian Virtual Airlines sallii myös offline lentämisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä voisi kiinnostaa minuakin...

Tarkoitatko tätä -> http://www.fedexvac.org ?

Kyllä tarkoitan. Ei kannata lainata viestiäni toiselle keskusteluosiolle, sillä en voi todellakaan tietää ja osaa vastata siihen. Satuin tulemaan katsomaan onko täällä mitään mielenkiintoista ja ketju osui silmääni.

En löytänyt tuolta mitään tarkempaa tietoa tai mitään foorumia mistä olisi löytynyt enemmän tietoa miten tuo käytänössä toimii.

Jos noita lentoja kerran lennetään "offline" niin ei ole mitään lähtöselvityksiä tai muuta keskusteluja lentäjän ja tornin välillä?

Kun itellä toi englanninkielen puhuminen on aika heikko ja muutenkin toi oikea fraseologia ei ole hallussa.

Kyllä. On oma valintasi lennätkö verkossa vai et. Offlinessa ei luonnollisestikaan ole keskusteluja sinun ja lennonjohdon välillä ellet käytä FS:n omaa lennonjohtoa.

Lentoja poimitaan jostain listalta ja lennetään se lento offlinena ja kun lento on tehty niin siitä saa jotain pisteitä?

VAFS5 on ohjelma, joka tallentaa lentotietosi tietokantaan. Se antaa sinulle listan lennoista ja niillä käytettävistä konetyypeistä, joita senhetkisestä sijainnistasi on tarjolla. Näistä voit valita sitten mitä haluat lentämään. Sopii mulle, kun en jaksa pähkäillä aina, mitä lennän ja voin valita tietyistä vaihtoehdoista. Saan myös lentää MD-11:tä koko ajan eikä tarvitse kerätä tunteja pikkupurkeilla ja voin saumattomasti siirtyä B777:hen, kunhan PMDG julkaisee sen. Mkään tuntien haaliminen ja yleneminen yms ei kiinnosta lainkaan ja siksi Fedex on hyvä sillä voi lentää mitä haluan, kuten haluan. UPS:llä on myös sama mahdollisuus. Siellä jaksoin 105 tuntia. Suosittelen siihenkin tutustumaan http://upsvac.com/upsv2

Sen verran olen lentänyt (offline) esim. PMDG:n MD-11:lla että osaan tehdä FMC:llä reitin ja lentää kentältä A kentälle B käyttäen oikeita reittejä ja SID/STAR:eja ja melkein joka kerta ehjänä alas päässyt ;-)

Riittääkö se "lentotaito" lentämään noita reittejä?

Mikäli osaat tehdä MD11:n FMC:llä reitin ja lentää sen, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Toki oikeaoppinen lentäminen ja koneen järjestelmien käyttö vaatii muutakin mutta jos sulla on lentokentät A ja B ja kykenet tekemään niiden välille reitin ja lentämään sen, on se jo hyvä alku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään