Guest lekale20

[IVAO] A-real FLIGHT EVENT Helsinki, 6. lokakuuta

65 viestiä aiheessa

Itsellä tuli viimehetken este huomiselle, joten en pääsekään tuota long haulia vetelemään, niinkuin suunnittelin... Eli jos joku haluaa lähteä 0200z pamauttelemaan lussulla Tokion Naritan kentältä kohti stadia, saa minun vuoroni. Eli AY74, deppi 0200z, RJAA.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla vähän väärä aika laitettu tohon "time to event start" kohtaan ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos muuten joku on lentämässä kutsutunnuksella, jonka olet varannut(Esim. olet varannut NAX5608 ja joku on ottanut sen), niin lähetä hänelle chatissa viestiä niin eiköhän asia korjaannu :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, varasinpa sitten FIN559, HEL-IVL, B752. Niin oliko tuossa jotain vikaa tsydeemissä, kun tuli että Departure airport is Ivalo jne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin oliko tuossa jotain vikaa tsydeemissä, kun tuli että Departure airport is Ivalo jne?

Tsydeemissä vika, ei tarvitse välittää. :)

Ja tosiaan, enää alle 1,5h tapahtuman alkuun!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsydeemissä vika, ei tarvitse välittää. :)

Ja tosiaan, enää alle 1,5h tapahtuman alkuun!

Ok, hyvä homma. Typerä kysymys vielä perään, lento ilmeisesti lennettävä tuohon "IRL-aikaan", eli mulla dep 1330Z, niin olen siis paikallista kelloa 1630 paikalla lähtövalmiina? :-[ ;D

EDIT: Hitto, nythän mä hogasin, eihän se välttämätön ollut buukata tuota lentoa... saatanpa tehdä pienen muutoksen suunnitelmiin ja lentää edelleen Oslosta vierailulle... ;D

Joku järkkäri voi siis poistaa tuon mun buukkauksen FIN559!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset nyt jo tässävaiheessa lennonjohtajille!

Ilmeisesti meikäläisen päässä vähän volyymi onkelmia, mutta minkäs teet kun yrität säätää headsetin omasta ohjelmasta niin tietokone kavottaa koko headsetin. ;D Oli kuitenki mielekästä kävästä taas lentelemässä kun suomeenkin saatiin hyvä miehitys! Katotaan jos tästä vielä sen verran sairastellessa keräis virtaa, että heittäis listalta jonku toisenki legin!

Terv. FIN3PL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään