Guest Makoy

Overheadin sioc projekti

56 viestiä aiheessa

Tuleeko jokin selkeä tai edes epäselkeä virheilmoitus käännettäessä? Annatko koko koodin vaikka emailiin, tai tänne forumille, niin vilkaisen sitä vähän etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tule virheilmoituksia, siltä osin scripti on kunnossa. Toi mun koko scripti on kolme metrinen, ei kai sitä tänne viiti laittaa ? Voinhan mä laittaa sulle ton koko helahoidon meiliin. Offsetit on alussa ja warning jutut lopussa ennen output varreja. Pistän tulemaan hetimiten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon edelleen tapellu noiden varoitusten kanssa. Muuttelin eri offsetteja. Esim tohon korkeuteen $0020 ja $0B4C, ei vaikutusta. Eiköhän nuo flagit sit mene päälle tossa scriptissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon edelleen tapellu noiden varoitusten kanssa. Muuttelin eri offsetteja. Esim tohon korkeuteen $0020 ja $0B4C, ei vaikutusta. Eiköhän nuo flagit sit mene päälle tossa scriptissä?

Kokeile niin, että "kovakoodaat" flagit ykkösiksi. Tuleeko silloin warningeja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile niin, että "kovakoodaat" flagit ykkösiksi. Tuleeko silloin warningeja?

Mä työnnän pään vähäksi aikaa pakastimeen, alkaa meinaan lämpötila olla kiehumispisteessä. Kokeilen taas jotain, kun aivot viilenee....ellei tullu jo pysyviä vaurioita. Tässä on tullu hakattua näppäimiä yötäpäivää muutama viikko, niin että niissä on jo näppäimien paikalla puolen metrin montut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään