Jani Salo

Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

550 viestiä aiheessa

"Kesähäät" kirjoitti iltalehti.... monennetkohan on jo menossa :P  ::)

Matti Nykäsellä ja Mervi Tapola-Nykäsellä on taas kaikki hyvin

tieto jota ilman en voi elää............. huh huh

onkos muita vastaavia lol varmaan parin viikon päästä lehdissä lukee että häät peruttu ja matti ----- mervin :-X

Jani  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi jätkä on niin ***** pelle! Ja kaiken lisäksi niin on Mervikin. Molemmissa on kyllä aivan takuulla syytä tapahtumiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi jätkä on niin ***** pelle! Ja kaiken lisäksi niin on Mervikin. Molemmissa on kyllä aivan takuulla syytä tapahtumiin.

Molemmat on alkoholisteja, joten kännispäissään alkaavat sitten rähinöimään. Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Molemmat on alkoholisteja, joten kännispäissään alkaavat sitten rähinöimään. Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.

Jep, ja sitten vielä kun Mervillä on rahaa, millä rellestää, on Matinkin helppo hänen siivellä sitten pistää haisemaan. Itse voisin melkeinpä lyödä vetoa, että Nykäsellä olisi asiat ainakin vähän paremmin, jos se ei olisi ikinä Merviä tavannutkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuu että monet ns. suuret urheilijat, taiteilijat, ym. ovat usein myös ihmisinä kaikkea muuta kuin ns. harmaita persoonia.

Mikähän siinä on, vai onko se juuri tämä "hulluus", mikä saa myös toisaalta monista irti uskomattoman tuntuisia suorituksia?

Oli miten oli mutta legendahan tuo jätkä jo on, eläessäänkin. Piti hänestä, tai ei.

Kansan huulilla Matti ja hänen tekemiset kuitenkin on, vähän väliä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku siinä on että taiteilijaluonteet tuntuu muutenkin olevan vähän erikoisia ihmisiä. Kai se luovuus ja tietynlainen taiteellinen näkemys tuo ihmisessä esiin muutenkin boheemimpaa elämäntapaa. tai jotain. ;)

Ovat suunnitelleet hommaavansa paikallaiseen Muhelinpurock-tapahtumaan Nykäsen Mattia esiintymään. Siitähän se soppa syntyisikin... :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietysti selvinpäin ovat ihan normaaleja, mutta kummallekkaan ei sovi viina.

Onko ne joskus selvinpäinkin? Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...

Taas joku yliarvioi suomalaisia... :D Kyllä minä olen tullut siihen tulokseen että aika monia kiinnostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antaa Matin rellestää Mersunsa kanssa!

Moni meistä kumminkaan ei ikinä saavuta Nykäsen tasoa;ei mäessä eikä kapakassa!!

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinnoh.. Jos kysessä ei olisi juuri Matti Nykänen, ei tuollaisen alkoholisoituneen idiootin tekemiset uutiskynnystä ylittäisi. Enkä oikeastaan ymmärrä, miksi nytkään ylittävät ::) ::):-\

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

varmaan saa matti jonkinverran kaljarahaa kun noin ahkerasti iltapäivälehdet hänestä kirjoittaa :P ei taida olla yhtään seiskan numeroa jossa ei olisi nykäsen mattia :P :P ja tuntuu että joka tuosessa iltalehdessä on juttua matista........................................

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

varmaan saa matti jonkinverran kaljarahaa kun noin ahkerasti iltapäivälehdet hänestä kirjoittaa :P ei taida olla yhtään seiskan numeroa jossa ei olisi nykäsen mattia :P :P ja tuntuu että joka tuosessa iltalehdessä on juttua matista........................................

Mieshän olisi mijlonääri, jos omaisi vähääkään Keke Rosbergin liikemieskykyjä.

Kekestähän piti joskus Suomen Postin julkaista postimerkki, mutta se kaatui siihen, kun formulamies halusi siitä rahaa.

Keke sanoi vain jotenkin niin, että liikeyritys se Postikin nykyään on ja haluaisi tehdä hänen naamallaan tuottoa. Kyllä hän siitä omansa siivunsa haluaa.

Matilla on kuitenkin monet lehdet myyneet hyvin. Vastapainoksi Mattia on viety reissuun, jne. mutta silti tuntuu että halvalla on mennyt.

Toisaalta, onhan Matti käsittääkseni saanut lahjatontit ja talot aikoinaan, mutta ne ovat taineet kadota alta elämän eri käänteissä.

Mutta mitäpä tässä enempää Matin menoja/tuloja pohtimaan. On tässä omassakin elämässä pohdittavaa ihan riittävästi talouspuolella ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko ne joskus selvinpäinkin? Mut sitä mä en ymmärrä että miten noi lehdet jaksaa kirjottaa noista juttua ku ketään ei kiinnosta...

Tämän takia lopetimme 7-päivää lehden tilaamisen 5 vuotta sitten kun emme enää jaksaneet lukea nykäsen matista. Saimme tässä vähän aikaa sitten yhden ilmaisnumeron kyseisestä lehdestä ja "erikoistarjouksen" vuoden lehdistä. Tässä kyseisessä numerossa oli -yllätys yllätys- Nykäsen Matti etusivulla jonkin "skandaalinsa" kanssa. Huoh. Jäi muuten lukematta.

Ihan periaatteesta boikotoin lehtiä jotka Nykäsestä kirjoittavat. Jos iltapäivälehti jonka normaalisti luen, kirjoittaa nykäsestä... Loppu lukeminen siihen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku ostaa Matille ja kaikille vaimoille menolipun Mombasaan (non-refundable).... Ja sinne saavuttaessa sitten joku sopiva erikoisvastaanotto ettei enää tarvitsisi kyseisestä herrasta kuulla. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko joku ostaa Matille ja kaikille vaimoille menolipun Mombasaan (non-refundable).... Ja sinne saavuttaessa sitten joku sopiva erikoisvastaanotto ettei enää tarvitsisi kyseisestä herrasta kuulla. ::)

sitten Mombasalaiset maksavat Nykäsen takaisin suomeen kun Mombasa Times kirjottaa joka numerossaan miehen toilailuista piitsillä :P :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin vuosi sitten tampereella kurssilla. Jutellessani kurssinjohtaja kanssa juttu ajautui jostain syystä masa hiiri keskusteluun. Äijä asustelee parin kadun päästä tapola/nykäsestä. Tiesi kertoa että Mervi se juoppo siellä on. Matti sentäs yrittää edes joskus olla selvinpäin ja hillitä sitä ryyppäämistä.

Muistaakseni Mervi on ostettu tapolan makkarasta ulos. Sillä on varmaan joku viikkoraha systeemi. ;)

Mattihan vastikään kertoi "Lehdet tekevät bisnestä näillä minun toilailuilla ja niin teen minäkin" Ei se ihan tyhmä ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskomattomin juttu oli kun Phuketissa konetta odotellessamme silmiimme osui Bangkok News. Ja arvatkaapas kenestä siellä oli juttu... aivan. Kissankokosin kirjaimin otsikko "Matti Nykänen, Still a star"... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maailman paras mäkihyppääjä, aikoinaan, ja tavallaan edelleen. Muuhun en ota kantaa.

"Elämä on laiffii!"

"Ihmisen parasta aikaa on elämä."

Siinä pari kuolematonta lausahdusta suuren Jyväskyläläisen ajattelijan suusta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nämähän ovat jo klassikoita :D:

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin."

"Ehkä join, ehkä en, so not kunhan hyppy kulkee!"

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

Lisää mm.:

http://www.mattinykanen.net/thoughts.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä moinen negatiivisuus Mattia kohtaan? Mielummin luen lehdistä Matin kuolemattomia lausahduksia ja älyttömiä edesottamuksia, kuin esim. Jasmin Mäntylän toilailuja.

"Itävalta-Saksa on aina ollut toinen kotimaani.." ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Blaaaaaah...

Kuka maksaa masalle palkan?

Lehdet!

No eipä tarvi töitä tehdä, masa vaan rällästää, liksaa tulee...

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös muuten just ollut otsikoissa, että Nykänen on saanut tarpeekseen Mervistä. Samalla pohdittiin heidän yhteisiä esiintymisiään, ja sitä perutaanko ne. Olis niin vallan KAUHIAN ikävää, jollei Matti ja Mörvi tuliskaan esim. Raumanmeren juhannukseen... :P :'( ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään