Jani Salo

Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

550 viestiä aiheessa

Ja minkälaisen aiheen tuosta sitten roskalehdet saavat eli mitä sitten tapahtui kun Matti pudotti saippuan :D:P

Jos olet Ruotsissa tai vankilassa ja käy näin, täytyy saippua potkia seinän viereen ja nostaa persus kiinni seinässä ylös.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olet Ruotsissa tai vankilassa ja käy näin, täytyy saippua potkia seinän viereen ja nostaa persus kiinni seinässä ylös.. ;D

Onkohan urbaani legenda vaiko tosi tarina, mutta jossain ruotsalaisessa uimahallissa eräs oli tehnyt saippuan tiputettuaan näin ja oli saanut kuonoon kunnolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, mutta kysytään turkulover Makki Miloniemeltä. :P;D

Onkohan urbaani legenda vaiko tosi tarina, mutta jossain ruotsalaisessa uimahallissa eräs oli tehnyt saippuan tiputettuaan näin ja oli saanut kuonoon kunnolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuosta samasta legendasta mä tuon nappasin, en muista mistä olen sen kuullut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän päivän Iltalehden websivuilla näytti olevan taas kaksi Nykäs aiheista juttua:

- Matti ei halua lomille

- Kuka esittää Merviä Nykäs-leffassa? Matin osahan menee Jasper Pääkköselle, mutta Mervi on vielä hakusessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outi Alanen olisi mun tarjokas.

Edittiä: Eikä sillä että "vertaisin" Merviä ja Outia, vaan ihan puhtaasti näyttelijänä Alasen tyylinen räväkkä nainen olisi minusta hyvä valinta Tapolan rooliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outi Alanen olisi mun tarjokas.

Edittiä: Eikä sillä että "vertaisin" Merviä ja Outia, vaan ihan puhtaasti näyttelijänä Alasen tyylinen räväkkä nainen olisi minusta hyvä valinta Tapolan rooliin.

Mutta painoeroa on varmaan se sata kiloa! ;D Ei sillä, onhan Mervi laihtunut kesästä jotain 20 kiloa... :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Nyt se on taas tapahtunut ;D

Mervi hakee eroa

3.5.2005 23:43

Eropäätös kypsyi Matti Nykäsen vankiloman seurauksena.

Nykästen toinen avioliitto ehti vanheta vain kymmenen kuukautta ennen erohakemusta.

Eropapereita jätetty ennenkin

Nykäset ovat tehneet eroa aiemminkin. Yksi hankkeista päätyi avioeroon asti, mutta muulloin pariskunta on vetänyt hakemukset takaisin.

- On eropapereita jätetty joitain kappaleita, en nyt heti muista tarkkaa lukua. Ainakin kolme, Mervi Tapola-Nykäsen asianajaja Kari Koskinen sanoo.

Matti Nykänen pääsi vankilasta lomalle toissa viikonloppuna.

Mervi Tapola-Nykänen jätti avioerohakemuksen eilen Tampereen käräjäoikeuteen asianajajansa Kari Koskisen välityksellä.

Tapola-Nykänen teki päätöksen erosta reilu viikko sitten, kun hänen aviomiehensä Matti Nykänen palasi vankilaan ensimmäiseltä lomaltaan.

- Tuntuu, että mikään ei ole muuttunut. Matilla on sama vauhti päällä, en jaksa enää sellaista menoa. Olen koko Matin vankilassaoloajan kuntoillut, käynyt terapiassa ja päässyt eroon juhlimisesta. En halua menettää enää terveyttäni, hän sanoo.

Eroratkaisun sinetöivät Nykäsen suunnitelmat palata laulukeikoille.

- Manageri Jussi Niemi soitti Matille heti ensimmäisellä lomalla, ja käsittääkseni he sopivat jo keikoista Matin seuraavalla lomalla. En missään nimessä enää lähde siihen rumbaan valvomaan ja istumaan autossa ympäri Suomea. Olen jo 51-vuotias, ja minulla on myös sairauksia.

- Lisäksi Matilla on jonkinlainen sopimus erään viikkolehden kanssa, ja pitäisi mennä kuviin paikasta toiseen tai kylpylöihin, mutta en halua olla sellainen renki, ei minun tarvitse.

Tapola-Nykänen on pudottanut viime kuukausina painoaan yli 20 kiloa. Hän sanoo voivansa henkisestikin nyt paremmin kuin vuosiin.

- Olen saanut ammattiavun voimin itsetuntoni takaisin, olen nyt vahvoilla. Kuusi vuotta olen kestänyt Matin rinnalla tätä hullunmyllyä, mutta en enää lähde siihen mukaan. Monet yrittävät silikoneille julkisuuteen, minä yritän sieltä nyt ihan omana itsenäni pois.

Tapola-Nykänen kertoo odottavansa tyttärensä Lindan ylioppilasjuhlia kesäkuun alussa ja perheen naisväen yhteistä matkaa Roomaan.

Matti Nykänen saa tiedoksiannon vaimonsa jättämästä avioerohakemuksesta viimeistään ensi viikolla Kylmäkosken vankilaan, missä hän kärsii tuomiotaan törkeästä pahoinpitelystä. Nykänen on sijoitettu päihteettömälle osastolle.

Nykästen toista avio-onnea ehti kestää kymmenen kuukautta. Pari vihittiin Matti Nykäsen nuoruuden maisemissa Jyväskylän Laajavuoren mäkihyppytornissa viime heinäkuussa.[/Quote]

Nyt sitten taas veikkauksia koska vietetään seuraavat häät :P

Mikä vika on FSNordic Searchissa ??! Yritin etsiä sitä aloittamaani aikaisempaa Matti Nykänen threadia mutta haku ei löytänyt mitään >:( Olen tässä monesti yrittänyt hakea sillä FSN haulla mutta en vain ole saanut sitä toimimaan. Aina tulee vain ilmoitus "End of results" eikä mitään hakuja tule :P vaikka tiedän että olen moisen threadin aloittanut....

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä vika on FSNordic Searchissa ??! Yritin etsiä sitä aloittamaani aikaisempaa Matti Nykänen threadia mutta haku ei löytänyt mitään >:( Olen tässä monesti yrittänyt hakea sillä FSN haulla mutta en vain ole saanut sitä toimimaan. Aina tulee vain ilmoitus "End of results" eikä mitään hakuja tule :P vaikka tiedän että olen moisen threadin aloittanut....

Jani

Hakusanalla Tapola olis löytynyt. Tuo haku on aika hölmö kun ei osaa hakea sanojen keskeltä.

Tässähän se

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=15;action=display;threadid=23212

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no kerpeles

On kyllä ihmeellinen haku kun ei mitään löytänyt Matti Nykänen Mervi Tapola hakusanalla :P ehkä en vaan osaa sitä käyttää...

P.S. Moderaattorisetä voisi siirtää tämän tuon ensimmäisen Matti Nykänen threadin jatkoksi kiitos..

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähestysmiskielto tai ei, rakastamme toisiamme

1998:

-Matti ja Mervi kihloihin.

1999:

-Lemmenloma etelässä. Tappelua,Mervi palaa yksin kotiin.

-Kihlat purkuun.

-Takaisin yhteen,tappelua,ero ja takasin yhteen.

2000:

-Kihlaus.

-Tappelua,sovintoja,pahoinpitely syytteitä.Matti uskoon.

-Käräjöintiä.Sovinto.

2001:

-Häät.

-Pahoipitelyjä

-Matti jättää Mervin

-Avioerohakemuksia ja sovintoja noin 6 kappaletta.

-Pahoinpitely syytteet nurin hovissa.

2002:

-Katastrofimatka karibialle.

-Pahoinpitelyjä ja poliiseja.

-Ero, sovinto ja ero.

2003:

-Matti muuttaa Espanjaan, Mervi pian perässä

-Tappelua,poliiseja ja romuttuneita autoja.

-Sovinto lopullisesti yhdessä.

-Puukko heiluu,Mervi silmät mustina.

-Matti hoitoon. Virallinen ero.

-Uudet kihlat

-Kihlauksenpurku

-Uusintakihlaus,häiden suunnittelu.

-Tappelu, kihlauksen purku

-Ankara riita malarialääkkeestä esti häät.

-Matti muuttaa takaisin hevostalliin

-Matti ja Mervi sopivat riitansa saunassa,joka paloi.

-Matti ja Mervi epäilevät saunansa paloa tuhopoltoksi.

-Pariskunta suunnittelee levyttävänsä yhdessä.

-Matin keikalla kuultiin pariskunnan duetto Syli.

-Matin sydän pätkii (Maksa kunnossa). Mervillä on kasvain.

-Matti & Mervi ottavat yhteen Tallinnassa.

-Jouluhäät peruuntuivat.

-Mervi: Matti kuristi, hakkasi ja puri.

2004:

-Yhteinen hotelliyö Itävallassa:Verta,nyrkkiä ja itkua.

-Matti ja Mervi oikeuteen.

-Matti ja Mervi suunnittelevat jälleen häitä.

-Matti ottaa etäisyyttä Mervistä. Matti selvinpäin viikon.

-Mervillä on uusi rakas.

-Matilla salattu tytär. Matti & Mervi jälleen yhdessä.

-Matti Nykästä uhkaa vankeustuomio.

-"Mervi kuristi itse itseään..."

-Mervi viilteli Matin kasvot vappuna.

-Matti julistaa: Olen poikamies.

-Matti vaatii Merviltä 200.000 Euroa.

-Matti&Mervi jälleen yhdessä.

-Matti&Mervi toisen kerran naimisiin.

-Matista ja Mervistä tosi-TV ohjelma.

-Kuka sopii Mervin rooliin?

-Mattia ja Merviä epäillään tapon yrityksestä.

-Matti vankilaan

-Matti vankilassa: Rakkauskirjeitä tulee naisilta.

-Mervi: Laitan avioeron heti vireille.

-Mervi ei todista puukotusjutussa.

-Mervi pääsee vihdoin Matin luo.

-Mervi murtui Matin tuomiosta.

-Mervi hakeutui psykiatrille.

-Matin ja Mervin ero yhä vireillä.

-Mervi perui erohakemuksensa.

2005:

-Mervi rakentaa elämäänsä kuntoon.

-Mervin yllätyspäätös: Lopetin ryyppäämisen.

-Matti: Pettikö Mervi minua.

-Mervi odottaa jo Mattia kotiin.

-Mervi tunnusti salayön Matille mökillä.

Matti ja Mervi ovat eronneet

lopullisesti ainakin 19 kertaa.

;D:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä tulikin mieleen vitsi:

Ennen oli Matti ja Maija kattilasarja

-Nyt on Matti ja Mervi veitsisarja ;D

Wanha!!!!! Erittäin wanha vitsi, mutta silti ihan hauska.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, Mervi on Matin mukaan maailman paras vaimo, kenelläkään muulla ei ole yhtä ihanaa vaimoa kuin Mervi on Matille ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei!  EI!  ...EEEEIIIII!     Taas tämä alkaa ja jatkuu .. päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja .....................

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei!  EI!  ...EEEEIIIII!     Taas tämä alkaa ja jatkuu .. päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja päättyäkseen taas kohta katkeraan eroon ja jatkuakseen parin viikon päästä uudestaan ja .....................

Tämähän on vain Masalle ja makkaratehtaasta potkitulle Merville oma yksityisyritys, jolla saavat rahaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taitaisi olla juorulehdillä mitään kirjoitettavaa jos ei Mattia ja Merviä olisi  ;D

Nyt taas veikkauksia että koska tulee seuraava ero uutinen...

Itse veikkaan että eroavat taas noin kuukauden päästä  :P

Lähimmäksi oikein arvannut saa papukaijamerkin ja kymmenen pistettä.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaan syyskuun alkua. Jos kuitenkin ilmoittavat pitävänsä syyshäät, niin veikkaukseni on syyskuun loppu.

Saattaa olla kuitenkin hieman myöhemminkin, sillä jouluksi päättävät palata takaisin yhteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattaa olla kuitenkin hieman myöhemminkin, sillä jouluksi päättävät palata takaisin yhteen.

Nääh, tuo on sitten jo toinen tai kolmas kierros, eka ero iskee jo 17.8

Edit: Vaihdetaas päivämäärää, tuo ei sovi seiskan painoaikatauluihin, arvuutellaan notta 15.8

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään