Jani Salo

Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

550 viestiä aiheessa

Oiskohan niin että häppää kuluu siihen tahtiin ettei eilistä muista.

Nii tai sitten tapaus "Mervi" on osamäärältään verrattavissa Eerika Aitorintaan vai mikä se nyt oli kenen ohjelmaa jouduin kotona eilen ihmettelemään n. 15 sekunnin ajan kunnes totesin että ei herranjumala. Suomalaiset kattoo ihan mitä vaan pas*aa tuo töllö suoltaakaan ja hauskaa on ?  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikkihan tietää että rakkaus on sokea! ;)

Tässä kohtaa ainakin Matin silmät ovat sokeat  ;D, jos ei raha ole sitten sokaissut muuten vaan reippaasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä kohtaa ainakin Matin silmät ovat sokeat  ;D, jos ei raha ole sitten sokaissut muuten vaan reippaasti.

Mutta Mattihan tienasi viime vuonna ihan kohtuullisesti, vähintään kympin kuukaudessa, Mervi ei oikeastaan yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikkihan tietää että rakkaus on sokea! ;)

No tuolla tavalla teräaseen kanssa heiluessa niin kohta varmasti on. Ihan oikeesti sokea.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Masa nappas MM-prossia  :thmbup:

http://vancouver2010.sportti.com/matti-nykanen-leiskautti-mitalin/

Mäkilegenda, olympiakisojen nelinkertainen kultamitalisti Matti Nykänen,  on kasvattanut komeaa arvokisamitaliputkeaan veteraanien MM-pronssilla. Nykänen sijoittui kolmanneksi Sloveniassa järjestetyssä veteraanien MM-kisojen pienen mäen kisassa. Matti leiskautti mäestä 22 ja 24 metriä kantaneet siivut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulisi miehen olevan matkustuskiellossa  ???

No eiköhän viranomaisellakin sen verran ole luottoa, että voidaan vaikka antaa lupa lähteä kisoihin, vaikka muuten olisikin matkustuskielto päällä. Siellähän se on tallessa tuollaisessa tapahtumassa... Jos se Masa karkuteille haluaisi lähteä, niin eiköhän tuo onnistuisi kotimaastakin käsin. Ei siinä paljon joku matkustuskielto painaisi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eiköhän viranomaisellakin sen verran ole luottoa, että voidaan vaikka antaa lupa lähteä kisoihin, vaikka muuten olisikin matkustuskielto päällä. Siellähän se on tallessa tuollaisessa tapahtumassa... Jos se Masa karkuteille haluaisi lähteä, niin eiköhän tuo onnistuisi kotimaastakin käsin. Ei siinä paljon joku matkustuskielto painaisi...

Jos Matti ottaisi hatkat niin hänet voisi suoriltaan hakea Mervin luota  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Matti ottaisi hatkat niin hänet voisi suoriltaan hakea Mervin luota  ;D

HEH, todennäköisesti joo. Ja sinne meno suoriutuisi kyllä paljon helpommin Muuramesta, kuin Sloveniasta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukahan tuota ehtisi etsiä, mieshän toimii kuin bumerangi, viikon kylillä, joskus kaks ja aina takaisin Mervin luo.Välis joku haastattelu joku pissis kainalossa, ja taas Mervin tykö, ei tuo hukkaan pääse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti Nykänen kertoo mittansa olevan täysi hänen vaimonsa, Mervi Tapolan suhteen. Mies on päättänyt jäädä Jyväskylään asumaan:

"-Olen ollut viimeiset kymmenen vuotta Mervin omaishoitaja! Mervi on niin laiska, ettei saa edes tehtyä aamiaista itselleen. Minä olen joutunut hoitamaan arkirutiinit ja esimerkiksi talon työt ja remontit. Minä teen kaiken ja toinen sen kun nukkuu..."

Voice.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti Nykänen kertoo mittansa olevan täysi hänen vaimonsa, Mervi Tapolan suhteen. Mies on päättänyt jäädä Jyväskylään asumaan:

"-Olen ollut viimeiset kymmenen vuotta Mervin omaishoitaja! Mervi on niin laiska, ettei saa edes tehtyä aamiaista itselleen. Minä olen joutunut hoitamaan arkirutiinit ja esimerkiksi talon työt ja remontit. Minä teen kaiken ja toinen sen kun nukkuu..."

Voice.fi

Menihän siihen ihan pari päivää:

"- Oon aika paljon leppyny jo noista asioista, Nykänen selvitti.

Matti Nykänen ei missään nimessä poissulje ajatusta hänen ja Mervin yhteenpaluusta.

- Koskaan ei saa sanoa ei. "  ???

Voice

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mervi Nykänen postitti 15. erohakemuksen

09.02.2010 07:15 

Mervi Tapola hakee eroa ex-mäkikotka Matti Nykäsestä, kertoo Iltalehti.

Mervi Tapola jätti avioerohakemuksen postitse Tampereen käräjäoikeuteen.

- Tämä on nyt lopullinen päätökseni. Olen ollut sairaalassa hoidettavana kaksi viikkoa. Siksi avioerohakemukseni jättäminen on viivästynyt, Mervi Tapola sanoi Iltalehdelle.

Mervi hakee eroa nyt 15. kerran. 14 kertaa hän on perunut eroaikeet, kun ex-mäkikotkaMatti Nykänen on pyhästi luvannut parantaa tapansa.

- Olen ollut hyväuskoinen ja kuunnellut Matin lässytyksiä. Matti osaa olla myös fiksu ja viehättävä, Mervi Tapola sanoi IS:lle tammikuun alussa.

Tuoreimman erohakemuksen juuret juontavat viime joulun tapahtumiin. Pariskunnan välille syttyi tuolloin raju riita, ja Mervi joutui pakenemaan uhkaavasti käyttäytynyttä Mattia avojaloin pakkaseen.

- Kolkutin jokaisen talon ovelle, mutta kukaan ei avannut. Yhden talon pihassa oli perhe, ja mies haki minulle talosta omat sukkansa, Mervi Tapola sanoi IS:lle tammikuussa.

Poliisi epäilee Matti Nykäsen haavoittaneen Merviä riidan aikana keittiöveitsellä. Nykänen tuomittiin tammikuun alussa kolmeksi kuukaudeksi lähestymiskieltoon.

Poliisi epäilee Nykästä vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Tämä on nyt lopullinen päätökseni. Olen ollut sairaalassa hoidettavana kaksi viikkoa. Siksi avioerohakemukseni jättäminen on viivästynyt, Mervi Tapola sanoi Iltalehdelle.

Never say never. ;D Ennen kuin leskenlehdet kukkivat, niin taas julistetaan kuinka Matti on maailman ihanin mies ja paremmin eivät asiat enää voisi olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Never say never. ;D Ennen kuin leskenlehdet kukkivat, niin taas julistetaan kuinka Matti on maailman ihanin mies ja paremmin eivät asiat enää voisi olla.

Ja kesällä naimisiin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha pohojanmaalainen sananlasku: "Viidestoista kerta toden sannoo tai sitten ei".  :laugh:

Vai olisko tässä kohtaa parempi : "Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti Nykänen vaatii tavaroitaan Merviltä - Audista kädenvääntö

10.02.2010 07:33 

Ei ole kohteliasta (eikä sen enempää laillista) kopi-pastettaa tänne koko juttua, varsinkaan ilman linkkiä alkup. artikkeliin, saati sitten edes mainintaa alkuperäisen artikkelin julkaisijasta.

Normaali, ns. hyväksytty tapa on postata pieni lainaus artikkelista ja loput linkittämällä ja lähde mainitsemalla....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole kohteliasta (eikä sen enempää laillista) kopi-pastettaa tänne koko juttua, varsinkaan ilman linkkiä alkup. artikkeliin, saati sitten edes mainintaa alkuperäisen artikkelin julkaisijasta.

Normaali, ns. hyväksytty tapa on postata pieni lainaus artikkelista ja loput linkittämällä ja lähde mainitsemalla....

Pääsipäs käymään kämmi mutta korjataan. :thmbup:  Poistin alkuperäisen viestin ja laitan nyt sitten sen näin.

Matti Nykänen vaatii asianajajan välityksellä omia tavaroitaan Mervi Nykäsen 800 neliön talosta.

Iltasanomat / Jussi Niiranen

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1916872&ref=tf1

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään