Jani Salo

Virallinen Matti Nykänen/Mervi Tapola Threadi

550 viestiä aiheessa

Isot miehet vouhkaa jostain Matti Nykäsestä ja vieläpä ilmailufoorumilla. Ootte te aika hassuja. ;)

Pitää nyt kumminkin sen verran sanoa, että mua ei oikeasti kiinnosta pätkääkään. Riippumatta siitä, onko roskalehdet omatoimisesti säveltäneet viikon Nykäsjutun, vai onko Matti myynyt sen roskalehdille (mahdollisuudet on aika 50-60), minua ei kiinnosta. Viimeisin kiinnostava asia Matissa oli, kun se hyppäsi sen pirunmoisen pyryn keskellä hitosti pidemmälle kuin muut mäkiviikolla joskus 80-luvulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

b4ee0ba86c485ede95a178a1bda4b-orig.jpg

Tuohan pitäisi laittaa sinne "Kerro Vitsi" Threadiin ;D

Tulikin deja-vu tunne kuin tuon näin :P tai bon-voyage niinkuin matti sanoisi

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hahaaa

se on nyt sitten virallista:

Vaikka viime torstaina jätetty avioerohakemus on yhä vetämässä, Mervi Tapola-Nykänen on eroasiassa kahden vaiheilla.

- Ikävää, että Matti sai tietää asiasta tällä tavoin. Tunteeni häntä kohtaan eivät ole kuolleet, se on selvää. Mutta kaikki muu onkin täysin epävarmaa. Koko tulevaisuus on pimennossa. Toisaalta nyt tuntuu, että tunnekuohun vallassa tehty eropäätös oli hätiköity.

Viime viikolla kohistiin Matin saamasta rakkauskirjeestä, jonka hänelle oli lähettänyt saksalainen Anja-niminen ihailija.

- Onhan tässä muutakin taustalla kuin pelkät rakkauskirjeet, joita on tullut naisilta aiemminkin. Tilannetta mutkistaa se, kun en saa olla yhteydessä Mattiin ja selvittää asioita.

Nykäset avioituivat 11. heinäkuuta tänä vuonna toistamiseen.

aika hyvin veikkasin silloin pari kuukautta sitten ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas... Tämä on taas tätä tutuksi tullutta jahkailua. Just viime viikolla jätettiin erohakemus ja jo heti ensimmäisissä kommenteissa ollaan epäröimässä että tulikohan tehtyä hätiköity päätös...just joo. Muutaman viikon päästä lehdissä komeilee taas teksti: "Matti ja Mervi sopivat riitansa"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas... Tämä on taas tätä tutuksi tullutta jahkailua. Just viime viikolla jätettiin erohakemus ja jo heti ensimmäisissä kommenteissa ollaan epäröimässä että tulikohan tehtyä hätiköity päätös...just joo. Muutaman viikon päästä lehdissä komeilee taas teksti: "Matti ja Mervi sopivat riitansa"

Ihmisessä on jotain pahasti vialla, jos jättää eroanomuksen turhan hätiköidysti..

Ainakin jos "turhan hätiköidysti" = hetki viidensien tjsp. häiden jälkeen, hetken mielijohteesta, niin kuin tässä tapauksessa... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tai kesähäät 2005 :P;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämänpäivän uutisten mukaan Matille vaaditaan ankaraa rangaistusta, ja promillejakin olisi ollut enemmän kuin Finnairin eronneella kipparilla. Surullista luettavaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin vain tuli kahden vuoden ja kahden kuukauden ehdoton kakku Masalle, josta ensikertalaisena istuu vain vuoden! 8)

Kannattais melkeen vapaaehtoisesti istua koko kakku niin kerkiäis elämä vähän rauhottua. Eihän tuo yksi vuosi nyt tunnu missään!! Nostelis vaikka puntteja tai jotain loppuajan.. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mervilläkin oli ollu rapiat 4,5 promillea ;D

Siinähän on jo suunnilleen enemmän oktaaneja kuin Inarin Shelliltä saatavassa bensassa :P

(Inarilaiset tämä ei ole mitään henkilökohtaista)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattais melkeen vapaaehtoisesti istua koko kakku niin kerkiäis elämä vähän rauhottua. Eihän tuo yksi vuosi nyt tunnu missään!! Nostelis vaikka puntteja tai jotain loppuajan.. ::)

No oppii sitten Masa "Hiiri" Nykänen uusia temppuja kiven sisällä,tai sitten se tulee uskoon tai ei tai tulee tai........ ::)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Inarin Shelliltä saatavassa bensassa :P

(Inarilaiset tämä ei ole mitään henkilökohtaista)

[pilkunviilaus]

Inarissa ei ole Shelliä, vain Neste! ;D ;D

[/pilkunviilaus]

Sori, oli pakko... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tässä taannoinhan oli joku mies juonut shot-skabassa yhteensä sen verran, että promilleja oli ollut veressä ne rapeat 12 promillea, heti kisan jälkeen. Tämähän, johtuu siitä, että promillet mitattiin heti.

Tosin hautaanhan tuo johti, ikävä kyllä... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän juttu vielä ole ohi, Mattihan valittaa Hoviin, ja jos tuomio kumotaan, voinee vaatia valtiolta korvauksia....Siitä lisää lööppejä peliin taas, sillä välin ehkä "Matti tapasi Mervin vankilan "seurusteluhuoneessa" (valokuvat yksinoikeudella 8 Päivää)" ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltalehdessä entinen syyttäjä Santavuori vai mikä sen nimi olikaan väittää, että Matti sai pienemmän kakun koska on julkkis. Ei kuulema voi olla mikään vahinko jos on yrittänyt niskaa vetäistä poikki veitsellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ritva Santavuori nyt heittelee sellaisia kommentteja joka asiaan että häntä ei kannata ottaa vakavasti.

2345794_side_uu.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on Matti Nyäsen suosikki lomakohde ?

- No, sehän on Mora Mora Saari Tahitilla ;D

Nyt ei ainakaan pariin vuoteen lehdissä kirjoitella että: "Matti ja Mervi eroaa", "kesähäät", "Matti löi Merviä", "Mervi otti eron" etc. :)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaan on terveellistä muistaa, että Matti ei ole niistä lööpeistä vastuussa, eikä Mervi, eikä iltapäivälehtien toimituskaan varsinaisesti, vaan se, joka ostaa sen iltalehden tai -sanoman. Minä olen ostanut elämässäni 2 kpl. En muista kumpia olivat, mutta johonkin lööppi- tai kansijuttuun perustuivat ja pettymyksiä olivat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen ostanut elämässäni 2 kpl. En muista kumpia olivat, mutta johonkin lööppi- tai kansijuttuun perustuivat ja pettymyksiä olivat.

<offtopic>

Mulla on toisenlaisia kokemuksia: Itse ostin joskus vuonna -91 Iltalehden, kun olin kansikuvassa ja koko aukeaman jutussa haastateltuna ja kuvattuna. 8) Ei ollut hirveä pettymys... ;D:P

Tuo lienee viimeisin kerta kun olen ostanut iltalehden tai -sanomat. Lähisuvussa on tosin yksi todellisuudesta vieraantunut sukulainen, joka ostaa vuoden jokaisena päivänä kummatkin lehdet. Miettikääpä mitä kaikkea tuostakin vuodessa säästyneellä rahalla voisi tehdä!

</offtopic>

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minkälaisen aiheen tuosta sitten roskalehdet saavat eli mitä sitten tapahtui kun Matti pudotti saippuan :D:P

Niin ja jos ei muuta sille päivälle löydy, niin "Matti liukastui suihkussa"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään