Oskari Pirttisalo

Lennonjohtajakoulutus IVAO

5 viestiä aiheessa

Terve!

Ollaan nyt Kokkosen ja Ojasen kanssa oltu BIKFn tornissa, groundissa ja tutkassa ja kiinnostuin uudestaan lennonjohtajan hommista.

Minulla siis kaksi hopeatähteä ja 13h 25min lennonjohtajana edellisestä koulutuksesta.

Eräs nimeltämainitsematon aikanaan vei meikäläisen "kelpparit" koska parkkeerasin Oulusta tulleen Finskin airbussin väärälle portille...  ;D

Olen pariinkin otteeseen laittanut IVAO Finlandille sähköpostia, mutta joku minulle joskus sanoikin, että se sähköposti ei aina toimi, siksi en ehkä ikinä ole saanut vastausta.

Nyt haluaisin aloittaa koulutuksen alusta tai ainakin käydä asiat nopsakkaan uudestaan läpi että pääsisin taas johtelemaan!  :thmbup:

Onnistuuko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mainittakoon tässä, että minulle on turha enää mailailla, vaikka nimeni vielä staffilistalta jostain syystä löytyykin. En ole enää vähään aikaan ollut mukana IVAO FI koulutustoiminnassa.  :)

Ottakaa yhteys koulutus(at)ivao.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähettäkää koulutuspyynnöt suoraan minun sähköpostiini (etunimi.sukunimi@ivao.aero). Koulutuspostissa on nyt viimeakoina ollut taas jotain häiriötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään