Tatu Kantomaa

En lupaa mitään....

339 viestiä aiheessa

Aerosoft Mega-airport Rovaniemi. Keskieurooppalaiset ostaa ennen joulua, jotta saavat heitettyä jouluturistit perille.

Hienoa laatua. Ei voi muuta sanoa. Iso  :thmbup:

Ei kun FISD Mega-Airport Rovaniemi X. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
;D Jostain kummasta syystä aloin naureskelemaan kuvat nähtyäni. Kenttä itsessään olisi ollut suuri lisä, mutta että lisänä kaupunki ja lähialuuet samaa vakuuttavaa ammattilaistasoa. Wau!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:n puuttuminen alkaa pikkuhiljaa vaivaamaan :'(

Osta se ihmeessä mies. Niitä saa kaupoista. Minua vaivaa FSX:lle tekemättömien suomalaisten kenttien puute. Niitä ei saa mistään. Tämä Tatun maisema, oli sitten "FISD, Aerosoft tai ... MagaScenery"  ;D , poistaa vain yhden niistä puutteista ja bonuksena vielä Rovaniemen kaupunki.

Pekka

Edit: Jos/kun hankkii FSX:n, kannattaa ostaa Gold-versio. Siinä tulee mukana kaikki, minkä tarvitsee. Deluxe-versio, service packit ja Acceleration. Ilman jotain noista esimerkiksi kaikki lisäosat eivät toimi lainkaan tai kunnolla. Service packit tosin saa ladattua myöhemminkin ilman maksua, mutta Accelerationista erikseen ostettuna pitää maksaa. Pelkän FSX:n perusverion hankkimista en suosittele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pelkän FSX:n perusverion hankkimista en suosittele.

Itse olen monta vuotta lentänyt perusversiolla ilman acceleration packia, ja on toiminut erittäin hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen monta vuotta lentänyt perusversiolla ilman acceleration packia, ja on toiminut erittäin hyvin.

Kuten totesin joidenkin lisäosien kanssa voi tulla ongelmia. Joistakin olen lukenutkin, mutta en nyt muista niitä tähän hätään. Omakohtaista kokemusta noista ei ole, sillä mulla on alusta asti ollut Gold-versio eli koko hoito asennettuna. Kehittäjälle (maisemat tai koneet) se on "must", sillä vasta DeLuxe-version (joka tulee Gold-paketissa) mukana tulee SDK. Minä tosin en ole mikään maisema- tai konerakentaja. Muokkaan maisemia (tai koneita) ainoastaan ADE:n avulla tai manuaalisesti asetustiedostoja editoimalla.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa!  :thmbup:

tiedätkö vielä toimiiko tämä sen pripeerdin kanssa josta on tulema äh väks äksän seuraaja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa!  :thmbup:

tiedätkö vielä toimiiko tämä sen pripeerdin kanssa josta on tulema äh väks äksän seuraaja?

En tiedä. Aavistelen maiseman kuitenkin toimivan, koska tämä tehdään pitkälti FSX tekniikalla. Jotain palasia FS2004 koodilla, esim. Docking system ja kentän pohja, mutta suurin osa FSX tekniikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tälle projektile muuten kuuluu? Koska suunnilleen arvelet julkaisevasi sen?

Ei tarvitse vastata, mutta ainahan voi kysyä.

:)

En tiedä milloin valmistuu. Tällä hetkellä olen töiden puolesta niin kiireinen, ettei jää aikaa tehdä maisemaa. Kyllä minä yritän pusertaa sen valmiiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumpa voisi/osaisi jotenkin jeesata... Toivotaan, että liikenisi aikaa viimeistellä maisema!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaankaan tule joulukuussa valmiiksi. En ole kolmeen viikkoon pystynyt mitään tekemään, lennosto, autogenejä ja vuodenaikoihin liittyvää hommaa on vielä tekemättä. Ja loputonta pikku sälää....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei varmaankaan tule joulukuussa valmiiksi. En ole kolmeen viikkoon pystynyt mitään tekemään, lennosto, autogenejä ja vuodenaikoihin liittyvää hommaa on vielä tekemättä. Ja loputonta pikku sälää....

No hiljaa hyvä tulee vaikkei jouluflaikkariksi kerkiäisikään  ;) Pääasia että tulee  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ulkona sataa melkein vettä, on hyvä harjoitella lumimateriaalin tekemistä ja kasata kinoksia.  :santa:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testailin vähän josko saisin jonkin soritin aurausvallia tehtyä...  :P Vähän pitää tekstuuria hioa, mutta tällä systeemillä saattais saada jotain tehtyä. Ja jos jotakuta kiinnostaa gmax, niin Loft on näissä kova sana.  ;) Samoin kuin FSX materiaalin Bump map.

Pitänee käydä myös kentällä vakoilemassa, en käsitä miten nuo kylttien ympärystät aurataan, kun kyltit ovat kuitenkin nurmikolla.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään