Sami Puro

An-225 Hesaan?

45 viestiä aiheessa

Eipä näy (YLLÄRI!) ainakaan IL:n sivuilla 0655:n saakka saapuvissa lennoissa.. Mutta we shall see :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko tietoo mistä tuo ois tulossa ja minne menossa? Vois vielä varmistaa että on todellakin tuo kyseinen AN-124!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko tietoo mistä tuo ois tulossa ja minne menossa? Vois vielä varmistaa että on todellakin tuo kyseinen AN-124!

 

Oletkos laitoksen mies töissä, jos vaikka käytäs kahveella??

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Plaani löytyy huomiselle AN-124:lle muttei mitään mainintaa AN-225:sta...

 

Onko kyseessä siis tämä?

 

13:30  Petrozavodsk

D2401

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onko kyseessä siis tämä?

 

13:30  Petrozavodsk

D2401

 

 

Tuo on Severstalin YAK-40. Normaali reittilento Petrozavodsk:sta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kannattaa tutustua http://www.airlinecodes.co.uk/ sivustoon jos et ole aikaisemmin tutustunut. Sieltä saa selvityksiä noihin tunnuksiin.

Tuolta kävin tuota katselemassa. Vastauksena sain Severstal Aircompany Ltd, en löytänyt vastausta hakemalla tuolla koko koodilla D2401, A.netistä en löytänyt kyseistä yhtiötä ja aktiivisuus lopahti siihen.

 

Tää on tällasta, kun en tunne näitä vakioreittilentoja.

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ei tullut mieleen kokeilla googlea? Tai A.nettiä pelkällä Severstalilla? Yleensä pieni aktiivisuus palkitaan :)

 

Tässähän taas oma idiotismi paljastetaan, mutta ei se mitään.

 

Ei käynyt edes mielessä hakea A.netistä pelkällä yhtiön nimellä, tuijottelin onnettomana vain tuota vetovalikkoa mistä kyseistä firmaa ei löytynyt. Googletin pda:lla kyllä tuon firman, mutta vastaukseksi ei tullut mitään mistä olisin saanut tolkkua. Nyt "oikean" koneen äärellä tilanne on toinen ja google olisi auttanut.

 

Opin läksyni, kiitos.

 

tomppa

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

225 tosiaan lentänyt tänään ilmeisesti Islannin kautta...

 

Joo taalla ollaan Keflavikin kentan laidalla kieli pitkalla ja kamera vireessa oottamassa. An225:n piti tulla takalaisen tiedon mukaan klo 1730 ja sitten myöhennettiin 2300:ksi. Otan kuvia ja raportoin jos nakyy. Huomenna pitais itte tulla viikon työkeikan jalkeen kotimaahan mutta toivon, etta ennattaisin sita ennen sen hirmun nahda.  An 124 on kaynyt taalla USA:n tukikohdan puolella viikon kuluessa pari kertaa.

 

Kake

 

sori æækösten puute

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo taalla ollaan Keflavikin kentan laidalla kieli pitkalla ja kamera vireessa oottamassa. An225:n piti tulla takalaisen tiedon mukaan klo 1730 ja sitten myöhennettiin 2300:ksi. Otan kuvia ja raportoin jos nakyy. Huomenna pitais itte tulla viikon työkeikan jalkeen kotimaahan mutta toivon, etta ennattaisin sita ennen sen hirmun nahda.  An 124 on kaynyt taalla USA:n tukikohdan puolella viikon kuluessa pari kertaa.

 

No kato kato....

 

Oli vissiin ihan kaunis sää Keflavikissakin niin kuin tässä Hafnarfjördurissa tänään.  :) Siis jos olis 1730 tullut niin olisi voinut saada ihan hienoja kuvia, nyt sitten musta pimeys.

 

No anyway, jospa kuitenkin saat kuvat otettua.  8) 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No jopa lopulta pääsin kotoa raportoimaan ja tutumman näköisellä näppäimistöllä tällä kertaa.

 

Kone tosiaan tuli yömyöhällä Kreikasta tekniselle välilaskulle eli tankkaamaan ja sen piti jatkaa kentän väeltä saamani tiedon mukaan matkaansa n 10 aikoihin USA:ta kohti. Oli kuulema viemässä jotain laitteita hirmumyrsky Katriinan jälkien korjaamiseen. Kone seisoi ständillä 2, joka periaatteessa näkyy mukavasti Reykjavikin suunnasta tulevalle maantielle.

 

Tulin kentälle noi 0600, jolloin oli tietenkin aivan pimeää ja vähän sateista enkä saaanut Antonovia hahmottumaan verkkokalvoilleni. Oma lentoni Keflavikista Köpikseen lähti 0745. Aurinko oli samoihin aikoihin juuri nousemassa joten oli hämärää. Noin lentopinnalta 150 ylöspäin oli oikein kaunis sää. Maanpinnalla sen sijaan satoi lujaa. Noissa olosuhteissa ei kuvaaminen harmikseni onnistunut. Kone, jossa istuin rullasi onneksi niin, että kykenin juuri ja juuri näkemään koneen sateen sotkeman ikkunan läpi, tosin aika vinosta kulmasta. Olisipa oma kone lähtenyt vaikka puolta tuntia myöhemmin niin kuvaaminenkin olisi ehkä onnistunut.

 

Tuolla Tatun valtakunnassa oli melkoisen kylmää (+2 - +8) ja todella hirveän tuulista koko viikon. Isännät kertoivat syyskuun olleen kylmin miesmuistiin. Maanantain iltapäivällä oli kentän suunnalla kausi sää mutta sitten taas palautui "ennalleen".

 

Kake

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Saako jostain tietoa An-225:n lentoreiteistä...?

 

 

Eipä taida lentää mitään vakireittiä, vaan sinne missä tarvitaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään