Ilkka Linnamäki

Maalaria haetaan!

639 viestiä aiheessa

Ainiin. Mulla on tosiaan se LXD 0.9 versiossa. Elikkä jatkelen sitä ja laitan vaikka sen versionkin tänne jos halukkaita löytyy? Jos ei niin kuoppaan projektin. Ja Wilco A320 Finnairin uusi väritys kyseessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainiin. Mulla on tosiaan se LXD 0.9 versiossa. Elikkä jatkelen sitä ja laitan vaikka sen versionkin tänne jos halukkaita löytyy? Jos ei niin kuoppaan projektin. Ja Wilco A320 Finnairin uusi väritys kyseessä.

Kiinnostaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa kirjotaa, kun wilco kyseessä, ihan hakuun. Kun wilcon kamat toimii FSX että FS9(ainakin mulla.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tossa Extendedissä saa A321:selle paintkitin. Kun näyttäis ovet olevan tässä NEO:lle tarkotetussa väärin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tossa Extendedissä saa A321:selle paintkitin. Kun näyttäis ovet olevan tässä NEO:lle tarkotetussa väärin.

Ootkos Lauri edistynyt tuon A321:sen kanssa?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootkos Lauri edistynyt tuon A321:sen kanssa?  :)

Itse asiassa, laitoin kaikki textuurit paikoilleen. Sitten kun rupesin muuntamaan, niin "kuvat" muuttu sellasiks tuotteen viivakoodiks. Jokin aivan käsittämätön vika.

Hyvä kun muistutit, niin muunnan tiedostot jonkun muun koneella, kunnes vika löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokuhan vois sutasta OH-LXM:n eli sen nenäpäivä liveryn. Ei ois vaikee homma, tutkakupu vaan punaseks !  :)

Mä voin laittaa sen nopsaa perjantaina. Joudun kysymään kylläkin Holgilta luvan maalata hänen lxd:n päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa, laitoin kaikki textuurit paikoilleen. Sitten kun rupesin muuntamaan, niin "kuvat" muuttu sellasiks tuotteen viivakoodiks. Jokin aivan käsittämätön vika.

Hyvä kun muistutit, niin muunnan tiedostot jonkun muun koneella, kunnes vika löytyy.

No toivotaan että probleema ratkeaa ja päästään suhailemaan uudella 321:llä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No toivotaan että probleema ratkeaa ja päästään suhailemaan uudella 321:llä  :thmbup:

Joo. Tarvitsisin yhden henkilön, joka muuntaisi nämä parit filit. Jos joku on innokas, niin laittakoon yv:tä :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai tätä ole kuopattu? Mulle kelpaa vaikka tuo 0.9 versiokin.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kai tätä ole kuopattu? Mulle kelpaa vaikka tuo 0.9 versiokin.  ::)

Sen saa tulla pyytää skypessä, jos tuolla roskalisärillä haluaa lentää ;). En aio wilcolle enää paintteja maalata ::).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oskari Pirttisalo kiltisti lupautu testaamaan, ja kun hän on suorittanut lentonsa, niin kertoo onko "bugeja" jäljellä. Jos ei, niin laitan avsimiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyisikö keneltäkään aikaa/innostusta väsätä PMDG:n MD-11 X:ään

Nordic Global Airlinesin liveryä. En ainakaan ole itse löytänyt mitään jaossa olevaa liveryä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyisikö keneltäkään aikaa/innostusta väsätä PMDG:n MD-11 X:ään

Nordic Global Airlinesin liveryä. En ainakaan ole itse löytänyt mitään jaossa olevaa liveryä.

Kysäseppä Juhantilan Henriltä, hänellä oli joku NGAn maali läskimädärille.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään