Ilkka Linnamäki

Maalaria haetaan!

639 viestiä aiheessa

Joo ysi, sori epäselvyys. Tosta paintkit linkistä ton nyt ois ehkä voinut havaita, mut väännähän Lauri mulle maalia niin saat ruokaa!

Teen parhaani. Ja siis siitähän mulle se FS9 tulikin mutta päätin varmistaa ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähdin kokeilemaan Primera Airin paintin tekoa NGXlle. Sattuisiko joku tietämään, että mikä on tuon kyljessä olevan tekstin fontti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse saan fontin irrottamalla se photoshopilla jostain kuvasta ja sen jälkeen venyttämällä sopivaksi ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilcon A330:lle ei ole kunnollisia SAS:n värejä. On toki ne wilcon omat, mutta ne ovat aika järkyttävät.  :D

Jos kellään löytyy kiinnostusta/innostusta niin voisi väsätä tuollaisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilcon A330:lle ei ole kunnollisia SAS:n värejä. On toki ne wilcon omat, mutta ne ovat aika järkyttävät.  :D

Jos kellään löytyy kiinnostusta/innostusta niin voisi väsätä tuollaisen.

Voisin tehdä homman :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löytänyt Thomas Cook Scandinavian painttia raivokkaasta googlettamisesta huolimatta. Joten jos jollain on tekemisen puutetta niin voisi väsätä Wilcon A330:lle kyseisen firman värit. 

Kiitos jo näin etukäteen   :)

www.avsim.com tai www.flightsim.com löytyy moinen kun etsii

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finskin uudet värit on menossa jo A320:lle(wilco). Rekkari toiveita? Eka ehotettu otetaan ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin nyt on jo tovi kulunut siitä, kun Norwegian pisti liikenteeseen LN-NIA:n (runeberg) ja siitä ei ole painttia vielä näkynyt, joten jos joku viitsisi...?

-Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen preview LXR:sta :).

[ attachment removed / expired ]

Ja jukupliut. Miehän on vanhaks tullu kun katoin että Mikael sanoi LXR ;D. Noh muutan sen käden käänteessä. Ja myös wingleteissä on nuo siniset koska olen laittanut nuo airbus värityksen päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen preview LXR:sta :).

Ja jukupliut. Miehän on vanhaks tullu kun katoin että Mikael sanoi LXR ;D. Noh muutan sen käden käänteessä. Ja myös wingleteissä on nuo siniset koska olen laittanut nuo airbus värityksen päälle.

No niin  :thmbup: Hyvältä näyttää eikä tuo haittaa ainakaan minua jos rekkari on LXR  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin nyt on jo tovi kulunut siitä, kun Norwegian pisti liikenteeseen LN-NIA:n (runeberg) ja siitä ei ole painttia vielä näkynyt, joten jos joku viitsisi...?

-Henkka

Jees tätä toivoisin iFlylle itsekin. Ja tarkennetaa fs9:n iFlylle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin  :thmbup: Hyvältä näyttää eikä tuo haittaa ainakaan minua jos rekkari on LXR  :)

Kyl mä sen muutan kun LXR:ää ei oo olemassa :-[ ;D.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on tullut yksityisesti pyyntöjä parista liverystä joten teen nyt eka tän OH-LXF, sitten pyydettiin tekemään OH-LVF ja tämän jälkeen pahempi pala OH-LVE. Kaikki tulee olemaan Wilco 1:selle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites se mun primera, HÄ?

;D

Ainiin joo ;D. Jos Leevi tekee sitä jo NGX:llä niin toivottavastio hän pystyy kääntää sen myös iFlylle. Omat taitoni eivät oikein riitä siihen :-\.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää tahtia valmistuu. Jostain syystä paintti on harmaasävyinen ja fuselage 2 ei ilmeisesti toimi, sillä keskikohta koneesta puuttuu. En tiedä pystynkö tekemään iflylle, sillä en omista sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tsau!

Tahtoisin kovasti Primera Airin 737-700:n  (OY-PSF) iFlyn modellille!

Kuvia: http://www.airliners.net/search/photo.search?regsearch=OY-PSF

Paintkit: http://ifly.flight1.net/forums/forum_posts.asp?TID=3205&title=new-fs9-paint-kit

:)

Primeran OY-PSF http://ifly.flight1.net/forums/forum_posts.asp?TID=7499&PID=68868𐴄  :thmbup:

Kysyin samalla että josko Gold Fazer maalaisi tuon Norwegianin LN-NIA:n sekun on tärkeä meille Suomalaisille simupiloteille  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään