Ilkka Linnamäki

Maalaria haetaan!

639 viestiä aiheessa

Hyvä  :thmbup: Milloinkas ja mistä moisen saa virtuaalitaivaalle?

Täytyy odotella vielä muutama kunnon kuva molemmilta sivuilta, niin näkee vähän tarkemmin logojen asemoinnin rungossa ja moottorissa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy odotella vielä muutama kunnon kuva molemmilta sivuilta, niin näkee vähän tarkemmin logojen asemoinnin rungossa ja moottorissa. :)

Ok, odotellaan  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä voin lähettää sulle tuon Jannen tekemän paintin muutettuna FS9:lle jos laitat sähköpostiosoitteen  :) F-mallin paintti ei ole vielä valmis  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä voin lähettää sulle tuon Jannen tekemän paintin muutettuna FS9:lle jos laitat sähköpostiosoitteen  :) F-mallin paintti ei ole vielä valmis  :-\

Nakkaa vaikka tonne se:  jyrsmy(at)hotmail.com  Kiitoksia jo näin etukäteen  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne FS9 ja FSX versiot sitten valmistuessaan saa julkaista ihan vapaasti kunnollisilla sivustoilla(AvSim, FlightSim, FSNordic jne.), niin ei textuuri-halukkaiden tarvitse lähteä enää muuntelemaan texture.cfg:tä yms.

Ok, mäpä laitan jossain välissä tuon sun paintista FS9:lle konvertoidun maalauksen vaikka tänne FSNordicin tiedostokirjastoon  :)

EDIT: Maalaus on lähetetty FSNordicin tiedostokirjastoon, pitäisi löytyä sieltä kohtapuoliin.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaanpa nyt tännekin nämä kuvat. Rupeaa olemaan maalaus Avsimiin lähettämistä vaille valmis..

[ attachment removed / expired ]

Tämä paintti siis AI-koneelle. Plaanitkin tuolle löytyy jo AIG:n foorumilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On näköjään mennyt rankalla kädellä ohi tuo "uutinen". Hyvä vaan että ei nyt kaikista luovuttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On näköjään mennyt rankalla kädellä ohi tuo "uutinen". Hyvä vaan että ei nyt kaikista luovuttu.

on mennyt itselläkin tuo uutinen pahasti ohi  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko mahollista saada tota painttia tännepäin myös?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläistä aloittelin tuossa hetki  sitten tekemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläistä aloittelin tuossa hetki  sitten tekemään.

Koneissa on nykyään jo suomitunnukset GSA, -B ja -C

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katotaa pysyykö PMDG ajantasalla tekemällä finnairin md-11:lle gargo paintin omille sivuilleen... olin jo varma että md-11 on poistunut riveistämme, mutta onneksi se finnair ymmärsi että md-11 on kone josta suomalaiset ei helposti luovu. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta onneksi se finnair ymmärsi että md-11 on kone josta suomalaiset ei helposti luovu. :thmbup:

Niin valitettavasti.... Ehkä joskus suomalaisetkin ymmärtävät bussien hienouden. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin valitettavasti.... Ehkä joskus suomalaisetkin ymmärtävät bussien hienouden. ;)

Jep, muutamat A300 Cargo malliksi :) Tai sitten ne paise selkäisen joutsenen näköiset Airbus koneet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katotaa pysyykö PMDG ajantasalla tekemällä finnairin md-11:lle gargo paintin omille sivuilleen... olin jo varma että md-11 on poistunut riveistämme, mutta onneksi se finnair ymmärsi että md-11 on kone josta suomalaiset ei helposti luovu. :thmbup:

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eli vaivautuisiko joku tekemään Carenadon Cessna 206:lle Turun laskuvarjurheilijoiden liveryn. Tai Skydive Karjalan OH-CSU:n paintin?

t. henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tarviisin hyviä kuvia OH-STS Diamond Twin Starista, pääsisi tekemään liveryn ESDG:n tekeleelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään