Jonne Pitkänen

Virtuaalifirma jossa MD-11

28 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään tiedossa mitään va-nax:in tasolle yltävää virtuaalifirmaa, jossa pääsisi hei MD-11:ta puikkoihin. Vaatimuksena olisi myös se, että olisi tarjolla ko koneelle myös lyhyempiä reittejä esim. Euroopan sisällä. Eli todennäköisesti jokin rahtifirma. Niitäkin  niin monia, ettei ota Erkkikään selvää. Tai voihan jokaista kokeilla, mutta vie vaan aikaa...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Axu, haussa oli Virtual Norwegianin tasolla yltävää firmaa.  ;)

 

No finnskyllä voi lentää MD-11 vaikka EFHK-EETN jos haluaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No finnskyllä voi lentää MD-11 vaikka EFHK-EETN jos haluaa.

 

Se nyt vaan ei täytä virtual norwegianin kaltaisia virtuaalifirman kriteereitä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Se nyt vaan ei täytä virtual norwegianin kaltaisia virtuaalifirman kriteereitä

 

No ei FinnSky nyt vielä niin hyvä ole mutta silti FinnSKyllä on kiva lentää.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oisit edes pistäny viestiin, että ei yllä virtual NAX:in tasolle, mutta...  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös rahti puolelta löydy? Onhan tuolla UPS, Fedex ja Lufthansa Cargo... KLM taitaa olla ainoa kuka enää Mädärillä ihmisiä kuskaa.

 

EDIT: Rahti firmat mainittiinkin jo, BAVissa pääset lentämään rahtia mädärillä, tosin tämä vaatii 100h tiimaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös rahti puolelta löydy? Onhan tuolla UPS, Fedex ja Lufthansa Cargo... KLM taitaa olla ainoa kuka enää Mädärillä ihmisiä kuskaa.

 

EDIT: Rahti firmat mainittiinkin jo, BAVissa pääset lentämään rahtia mädärillä, tosin tämä vaatii 100h tiimaa...

Onko BAV siis British Airways virtiual? Lufthansasta löytyi tälläinen: http://www.lufthansavirtual.net/ . Pitää nyt tutkailla näitä paremmin.

 

EDIT. Oli siis British. Ja heräsi uusi kysymys. Voiko siellä lentää vaikka MD-11 ja 737 vai onko kelpuutus voimassa vain yhteen tyyppiin?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuli noita katseltua tuolta BAV:in sivuilta. Voin siis aluksi lentää vurotellen vaikka 737:ää ja A320:stä? Se jäi hieman epäselväksi. Muuten oli asiallisen oloinen firma.  :thmbup:

EDIT. Mitä kautta muuten noilla on MD-11:sia. Eihän niitä ole oikeasti British Airwaysilla rahtihommissa. Vai olenko väärässä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, kaipa se menee jokseenkin lisuritarjonnan mukaan, onhan norpallakin mahdollista lennellä MD-80:llä tai F50:llä.

 

Saavat tietysti jäseniä enemmän kun valikoima millä voi lentää on mahdollisimman suuri  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuli noita katseltua tuolta BAV:in sivuilta. Voin siis aluksi lentää vurotellen vaikka 737:ää ja A320:stä? Se jäi hieman epäselväksi. Muuten oli asiallisen oloinen firma.  :thmbup:

EDIT. Mitä kautta muuten noilla on MD-11:sia. Eihän niitä ole oikeasti British Airwaysilla rahtihommissa. Vai olenko väärässä?

Voi lentää, 50h asti, jonka jälkeen myös 767 Euroopan reiteillä, 100h jälkeen koko laivastoa, eli lisäksi 747/767/777.

 

World Cargo on erikseen, käyttävät 747-400/8F ja MD11, Global Supply Systems on tuo "operoija"...  ;D Ja Lontoon Stansted on kotipesä 748 -fleetillä, MD11 taas East Midlands...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiasta kukkaruukkuun, ei ihan simppeli homma päästä baviin, kahdeksan paikkaa vapaana maksimista ja tänään ku laitto hakemuksen niin 350 hakemusta jonossa ennen :), liekö sitten toivottavasti nostavat tuota maksimi määrää.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

pääset Heti MD-11:sta lentämään parhaiten pääset täällä

perustietoa http://www.flyingtigersgroup.org/portal/ sieltä sitten tänne http://flyingtigersgroup.org/portal/en-us/ourairlines.aspx

on sitten varaa valita lento yhtiö.

esim. Lufthansa Cargo tai KLM ja Martinair Cargo, FedEx voit liittyä johonkin lentoyhtiöön ja lentää sieltä käsin mitä tahansa lentoyhtiötä. vaikkapa Finskin lentoja. nykyisellä laivastolla

 

pistä hakemus BAViin ja lentelet tiikerillä niin kauan kuin ehdit.

 

Ja jos BAV. Ei pääse ensi yritämällä,

älä anna sen latistaa pistät toisen sitten perään kun saat siihen HR:ltä luvan

 

Niin se meni itsellä.

 

Se millä fraaseilla pääsee BAV ensi yritämällä sisään ja suoritamaan entrance examin.

siihen en apuja tarjoa. Jokainen saapi sen itse päätellä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitos kaikille vastanneille. Hyviä vaihtoehtoja on löytynyt. En kyllä taida ainakaan viellä kuitenkaan hakea, sillä on liverypuolella muutamia projekteja mielessä. Siispä pysyttelen villä norjalaisessa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Osaako joku sanoa tuosta british airways va rekrytoinnista, laitoin 16päivää sitten hakemuksen jolloin olin jonossa 240 sijalla nyt kun katson numerolla niin sija onkin 312, miten tämä voi edes olla mahdollista? ainakin tuolla mainitaan että hakemukset käsitellään tulojärjestyksessä, eli tuon tekstin perusteella tuolta ei voi millään tulla vain 72 hakijaa ohitse?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Osaako joku sanoa tuosta british airways va rekrytoinnista, laitoin 16päivää sitten hakemuksen jolloin olin jonossa 240 sijalla nyt kun katson numerolla niin sija onkin 312, miten tämä voi edes olla mahdollista? ainakin tuolla mainitaan että hakemukset käsitellään tulojärjestyksessä, eli tuon tekstin perusteella tuolta ei voi millään tulla vain 72 hakijaa ohitse?

 

Ota yhteys HR henkilöön..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä vielä toistaseks erotan kakkosen kolmosesta, laittelin viestiä hr puolelle katsotaan mitä vastailevat. Ei muuta mut tolla tahdilla taitaa jäädä haaveeks ko puljussa lentely.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Osaako joku sanoa tuosta british airways va rekrytoinnista, laitoin 16päivää sitten hakemuksen jolloin olin jonossa 240 sijalla nyt kun katson numerolla niin sija onkin 312, miten tämä voi edes olla mahdollista? ainakin tuolla mainitaan että hakemukset käsitellään tulojärjestyksessä, eli tuon tekstin perusteella tuolta ei voi millään tulla vain 72 hakijaa ohitse?

 

Mulla kävi aikoinaan kans niin, että mun hakemus tipahti järjestyksessä alaspäin, tosin vain muutaman pykälän. Se oli vielä silleen, että olin jo järjestyksessään 10., kun sitten tipahdin muistaakseni sijalle 17. En kyselly sen kummemmin, mistä tuo johtui. Viikko tuli lisää odotusta ja kyllähän se silloin harmitti. Mutta kyllä BAV:iin pääsee sisälle, kunhan jaksaa odottaa...

 

Toni

BAW419

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hieman sivuun,

mutta löytyyköhän mistään/keltään ihan aitoja checklistejä, joita käytettiin finskillä MD-11 operoinnissa.

 

Vastanneeko PMDG:n MD-11 checklistat kuinka hyvin oikeiden yhtiöiden käyttämiä. Toki yhtiökohtaisia eroja on aina, mutta jottei kuilu todellisuuden ja mielikuvien välillä kävisi liian raskaaksi :)

 

Lähinnä kiinnostaisi senkin takia, kun on tässä keväällä meno tuonne ihka aitoon MD-11 simuun Flight Academyyn (ilmailumuseon kautta).

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään