Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Iceland Airin texturet Level-D:n 767:lle? LDS:n foorumeilta kattoin ja oli AVSimin tiedostoon linkki, mutta "File unavailable...".

FlightSimista iceln763.zip. Toimii molemmissa simuissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuota ostin sen wilcon 737 pilot in command paketin ja siinä ei tullut mukana muita textuureja kuin rumat tehdas textuurit, niinpä pitäisi saada joittenkin lentoyhtiöiden textuureeja. AirBaltic ois aika kiva.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyykö laadukasta Mooneyta FS9:iin, freeware osastolta?

Entä ehdotuksia paywareen jossei freewarea laadukasta ole?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sekä fs9:iin, että äksään on defukoneelle tekstuuripäivityksiä ja taisi olla myös jotain gauge-puolelle. Flightsim ja avsim. Niillä saa defukonetta parannettua paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin halunnut Finncomm Airlinesin tekstuurit Wilcon Embraer regional jets -  Embraer 145:een. Voisiko joku auttaa, löytyisikö niitä mistään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin halunnut Finncomm Airlinesin tekstuurit Wilcon Embraer regional jets -  Embraer 145:een. Voisiko joku auttaa, löytyisikö niitä mistään?

Niin käytössäsi on tuo uudempi versio kyseisestä lisäosasta? Alla olevan linkin kautta on saatavilla Finncomm:n maalaus vanhempaan versioon.

Finncomm maalaus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin käytössäsi on tuo uudempi versio kyseisestä lisäosasta? Alla olevan linkin kautta on saatavilla Finncomm:n maalaus vanhempaan versioon.

Finncomm maalaus

Joo mulla on uudempi versio tuosta ERJ135/145 - lisäosasta. Onko mitään tietoa toimiiko tuo Finncomm - livery uudemmassa versiossa? Täytyy nyt ainakin kokeilla sitä, kiitoksia sulle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mulla on uudempi versio tuosta ERJ135/145 - lisäosasta. Onko mitään tietoa toimiiko tuo Finncomm - livery uudemmassa versiossa? Täytyy nyt ainakin kokeilla sitä, kiitoksia sulle!

Näyttäisi siltä että ei toimi tuo kyseinen maalaus tuossa uudemmassa versiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs tälläinen kone hakusessa:

C172

FS9

Freeware

VC olisi hyvä, mutta pakollinen

RealAir on parannellut FS9n defaulttiCessnaa lentomallin ja hieman äänienkin suhteen, sitä suosittelen. Muuta ilmaista ei taidakaan olla tyrkyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo hyvältä näyttää. Katsotaan jos joskus tuon vaikka hankkisi..

Kannattaa, tuohon löytyy myös täältä FSNordicin filu kirjastosta Suomen ilmavoimien paintti. Käy hyvin molempiin malleihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa, tuohon löytyy myös täältä FSNordicin filu kirjastosta Suomen ilmavoimien paintti. Käy hyvin molempiin malleihin.

Itse hankin hiljattain kyseisen FSD:n Piper Chieftainin ja olen ollut tyytyväinen. Toni mainitsit tuosta Suomen ilmavoimien maalauksesta joka löytyisi

täältä FSNordicin kirjastosta, mutta en kyllä itse löytänyt kyseistä maalausta?? Tuolla Avsim:ssä kyllä löytyy Ilmavoimiemme maalaus tälle kyseiselle

koneelle joka toimii Fsx ja myös Fs2004 versiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyiskö mistään sille wilcon 737 pilot in command sarjan koneille SASsin textuureja?

Eipä sille taida olla, 737-700 sarjalaisellahan ne taitaa lennellä SAS.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, kyllä Norjan sassilla wanhojakin on....

Täältä löytyy sekä -400 että -500 malleille:

http://www.scandinavian-va.net/

Ainiin, ja SAS:llahan on siis -400, 500, 600, 700 ,800 ja 900 -malleja.  ;)

Juu, tiedetään mutta nyttenhän oli kyse siitä löytyykö niitä Wilcolle. Näin ollen jos Henri haluaa SAS liveryn 737, 1. joko tekee itse maalauksen sille 2. ostaa PMDG 737NG paketin ja asentaa sille liveryn

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja höpsisrallaa. Tuolta SAS VAn sivuilta löytyy paintti Wilcon putelle. FS9 ja FSX yhteensopiva. Fleet --> 737 classic.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eli nyt haluan tuon diamond twin starin. Saa olla payware. Ja fs2004.

Eaglesoftilta on piakkoin tulossa Twin Star.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään