Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Carenadon Mooney FS2004

Download

-Katselin googlea ja muita muttei tärpännyt heti selvästi halvinta.

edit.

Löysimpas, piti vain kaivella vähäsen kauppoja!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyn joka päivä parilla foorumilla. Tämä kuolemanvakava FSNordic on yksi niistä - valitettavasti - ja täällä on kaikki todella ärsyttävää. Kukaan ei heitä läppää mistään ikinä ja tunnelma on niin kireää joka välissä. En nyt ala poikkeuksia listaamaan, mutta eräällä toisella foorumilla kaikki heittää läppää, vittuilee toisilleen, on kuin yhtä suurta perhettä, kaikki ymmärtävät kaikkia ja kaikilla on hauskaa ja rentoa. Mulle on ihan sama minkälaista keltasta kyrpää sieltä annatte mistään, mutta oikeasti jos tollasesta tulee niin ihQ väittely ja valitus niin huui kauhea että pelottaa! Menenpäs sinne foorumille nauramaan. Ja Simula, en tarkottanut millään pahalla. Sanoin vain, että on hyvä, jos lentää pienemmillä koneilla, ennenkuin alkaa suunnittelemaan maailman suurimmalla koneella maailmanympärimatkaa.

Taidat olla vähän hukassa elämästä. Vai luuletko että voit missä vain ja koska vain tehdä kaikkea mitä kuvailit. Aina pitää mukautua sääntöihin eikä tehdä mitä lystää, ei hautajaisissakaan sovi nauraa, pelleillä tai... Tuo ajattelutapa taitaa olla syynä siihen että osa nuorista on täysin pihalla asioista.  :thmbdn:

PS: Älä vastaa ettei mene ketju ihan pilalle.   ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidat olla vähän hukassa elämästä. Vai luuletko että voit missä vain ja koska vain tehdä kaikkea mitä kuvailit. Aina pitää mukautua sääntöihin eikä tehdä mitä lystää, ei hautajaisissakaan sovi nauraa, pelleillä tai... Tuo ajattelutapa taitaa olla syynä siihen että osa nuorista on täysin pihalla asioista.  :thmbdn:

PS: Älä vastaa ettei mene ketju ihan pilalle.   ;)

Olen Joonaksen kanssa samalla linjalla. En tarkoita että saisi toisia haukkua, mutta yleisesti ottaen KAIKILLA foorumeilla ylläpito pitää liian tiukkaa kuria mitä saa sanoa ja mitä ei. Tämä FSnordic on aikalailla sieltä löyhemmästä päästä, että älkää kimpaantuko. Olen itse saanut bannia parilta foorumilta joskus kun olen sanonut ääneen sen mitä kaikki muut ajattelevat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran nyt pääsiäismunaa kaikille, että meitä harrastajia on paljon. Monet, kuten minä, käyn foorumilla katselemassa tietoa uusista koneista, maisemista, ja ihailemassa loistavia kuvastooreja.

Mikään ei ole sen ärsyttävämpää kuin lukea kaksi sivua vänkäämistä siitä saako joku lentää piperilla vaiko airbussilla vaiko ehkä molemmilla. Tai onko jonkun apu luukku auki vaiko laskeutunut kaksi metriä keskilinjan sivuun. Kai se on jokaisen oma asia lentääkö pipereilla tai apu luukku auki?

Vittuilua voitte minun puolestani harrastaa vaikka ircissa tai chatissa tai vaikka Turun torilla (sopi tähän, ei mitään turkulaisia vastaan), mutta olisin kiitollinen, jos pidettäisiin nämä sivut asiallisina. Meitä, joilla on perhettä, työtä ja ylipäätänsä elämä, käy myös täällä foorumeilla ja ainakaan minua ei kiinnosta turhanpäiväisyyksien jatkuva lukeminen.

Jollain foorumilla oli oma threadi "hot headeille" pitäisiköhän tännekin perustaa sellainen, jotta kukkopojat saisivat päteä toisilleen?

Ei muuta kuin over and out.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran nyt pääsiäismunaa kaikille, että meitä harrastajia on paljon. ........

Tästähän täällä on ollut puhetta jo useammassakin triidissä ja vissiin banaaneita tarjottu joillekin. Vaan kun ei niin ei, tietty porukka jaksaa kitistä joka triidissä ja vittuilla toisilleen. Viime aikoina on onneksi hieman vähentynyt :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime aikoina on onneksi hieman vähentynyt :thmbup:

Koska vittuilijat taitavat vieläkin olla kirjoituskiellossa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painttia etsiskellään...

Level-D 767, American Airlines Winglets ja sellanen kromi maalaus... en vaan tahtonut löytää sellaista mistään.

Ja FS9.

Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

King Air 350, FS2004.

Paras mitä on tarjolla

Payware, toki hyvä ilmainenkin käy paremman puutteessa.

Download

Löytyiskö? Itellä ei napannut.

Ei taida paljoa mallinnuksia olla.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

King Air 350, FS2004.

Paras mitä on tarjolla

Download

Kelpaako 200?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

King Air 350, FS2004.

Paras mitä on tarjolla

Download

Löysin tekstuureita "For fs9:s default king air 350" ELi eikö siinä ole defuna sitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kelpaako 200?

Tarkoitat varmaan Aeroworxin tekelettä? Käyhän se jos ei B350 löydy.

Kovasti on kehuttu sitä Aeroworxin konetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin tekstuureita "For fs9:s default king air 350" ELi eikö siinä ole defuna sitä?

Onhan siinä, mutta kaipaan laadukkaampa konetta, joka osa-alueelta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitat varmaan Aeroworxin tekelettä? Käyhän se jos ei B350 löydy.

Kovasti on kehuttu sitä Aeroworxin konetta.

Joo juurikin sitä meinaan.

Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kellään tietoa, mistä saisi Finnairin tekstuurit captain simin 757:lle? Simuna fsx.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään