Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Eipä taida toimia x:llä kun tekstuurit ovat eri muodossa... Joku on kyllä tuon paintin kääntänyt x:lle, mutta en tiedä onko sitä missään julkisella sivustolla, joltain tämän foorumin käyttäjältä taisin sen saada silloin kun vielä CS:n 757:lla lentelin mutta enään ei ole tallessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo juurikin sitä meinaan.

Henkka

Tiedätkö mistä tuon Aeroworksin B200 voisi ostaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedätkö mistä tuon Aeroworksin B200 voisi ostaa?

Flight1:lta CD:nä ja downloadina:http://www.flight1.com/products.asp?product=FL1-KA2-001

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä taida toimia x:llä kun tekstuurit ovat eri muodossa

Näinpä. Ko. paintti on bmp-muodossa ja cs757:n käyttämä tiedostomuoto on dds.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wanha kone FSX:ääni. Mielellään biplane ja avomalli. Totta kai realistinen lentää ja hyvä virtual cockpit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyyköhän mistään toimivaa ja hyvää A321 tai A320? Mieluummin A321. Simuna toimii FSX ja vieläpä jos kone olisi ilmainen. Project airbussia kokeiltu muttei miellytä. Saahan maksullisiakin ehdottaa muttei Wilcoa.

Osta suosiolla Wilco vaan, parempia ei löydy tällä hetkellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs olisi markkinoiden paras f18 hornetti? Mulla on toi Flightdeck vitosen mukana tuleva härpäke, mutta se ei oikein nappaa - käy toki paremman puutteessa?

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselin tuossa vaihteeksi - miljoonannen kerran - sky fighters leffan, ja tuli hirmuinen halu päästä lentämään Mirage 2000:lla. löytyisiköhän sellaista? FS9:lle

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kysellä vähän tyhmiä (kun rahasta on kyse)

Niin olen aikeissa ostaa Cessna Citation X:n niin mietinpähän että kumpi olisi parempi  Eaglesoftin Citation X vaiko Wilcon X:sä olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia (Freamerate, toimivuus, realistisuus ja näyttävyys)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin olen aikeissa ostaa Cessna Citation X:n niin mietinpähän että kumpi olisi parempi  Eaglesoftin Citation X vaiko Wilcon X:sä olisi kiva kuulla käyttäjien kokemuksia (Freamerate, toimivuus, realistisuus ja näyttävyys)

Itsellä hieman kokemusta Eaglesoftin tuotoksesta, framerate on melko hyvä, tuntuu myös seuraavan reittiä.  ;)

Wilcon härpäkkeestä ei ole kokemusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eaglesoft ainakin näyttää miljardi kertaa paremmalta omasta mielestä. Ja ilmesisesti sinä tsydeemitkin toimii niinkuin pitää. Itse omistan Wilcon laitteen (ei ole tosin ollut asennettuna pitkään aikaan). Virtual cockpit on suorastaan karmiva. Kone toimii suurinpiirtein samalla tavalla kuin muutkin Wilcot. Järjestelmät on mallinnettu ihan hyvin, mutta pintaa syvemmälle ei ole oikeastaan menty. Itse ostaisin Eaglesoftin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilcon Citation X toimii ihan hienosti. FMS ja muutkin järjestelmät on mallinnettu, mutta ei tietenkään niin hyvin kuin esim. PMDG:n tuotoksissa. Kuitenkin ihan toimiva ja mukava peli lentää, suosittelen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs olisi paras f16 -kone FS2004 -peliin? Saa olla myös payware.

/Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Flight Factory Simulations SAAB 340 Saako enään mistään laillisesti ostaa, vai onko tuo vanha payware vapautettu freewareksi? Ilmestyikö siitä koskaan levyversiota?

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään