Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Finnairin A340 oneWorldi pitäs löytää CLS:lle ja simuna fs9. Ja tietenkin myös Metsänväki ja Unikko bussit nämä kun vielä puuttuvat joten jos löytyisivät tai joku olisi halukas maalaamaan olisi ihan kiva saada nekin lennettäväksi  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä etsisin Sopwith Camelia FSX:lle. Saa olla maksullinen. Pitää olla hyvä paneeli js Virtual Cockpit.

Luna

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuan ketjun virallista aihetta kysymällä onko carenadon cessna 172:een mitään Suomen rekisterissä olevaa painttiä? Tuo lisäisi vähän autenttisuutta Suomessa lennellessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt suoranaisesti kone, mutta Scandinavian Airlinesin livery 50Northin 735:lle olisi hakusessa, anyone?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkähän laisia ultra kevyitä sitä on ja mitä mahtaa löytyä fs9 : iiin ?

tuo suomalainen ev97 tml. löysin kyllä.Mutta muita mitä edes on olemassa ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt suoranaisesti kone, mutta Scandinavian Airlinesin livery 50Northin 735:lle olisi hakusessa, anyone?

Moro!

Josko tämä sivu kelpaisi:

Edit: Flightsim.com haku "Scandinavian Airlines"

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huom huom noi linkit flightsimin hakutuloksiin ei toimi, koska niiden ID:t vaihtuu joka kerta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsin Purtsikoita. LS-8 olisi kiva ja sit kans ASK-21 Mieluiten Virtual cockpitillä.

Aerosoftilta on ainakin ASK-21 tulossa.

Mikset vain hae googlella? Kyllä sillä pitäisi jotain löytyä, vai miksi sillä sitten on niin paljon käyttäjiä??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä painaisin sitä nappia jos semmoinen olisi ::)

Rullaat sieltä sivulta, missä niiden koneiden kuvia on, ihan alas ja siellä pitäisi olla nappula "download for Fsx" tai jotain vastaavaa. Sieltä sitten aukeaa lista missä on kaikki koneet ladattavissa.

PS. Jos purtsikoilla lentely kiinnostaa niin kannattaa ladata CumulusX. Mallintaa rinnetuulia ja termiikkejä sekä winchX joka tuo simuun vintturihinauksen mahdollisuuden. Ja jos oikein kiinnostut purjelentosimuilusta niin Condor on oikein hyvä vaihtoehto, suosittelen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rullaat sieltä sivulta, missä niiden koneiden kuvia on, ihan alas ja siellä pitäisi olla nappula "download for Fsx" tai jotain vastaavaa. Sieltä sitten aukeaa lista missä on kaikki koneet ladattavissa.

PS. Jos purtsikoilla lentely kiinnostaa niin kannattaa ladata CumulusX. Mallintaa rinnetuulia ja termiikkejä sekä winchX joka tuo simuun vintturihinauksen mahdollisuuden. Ja jos oikein kiinnostut purjelentosimuilusta niin Condor on oikein hyvä vaihtoehto, suosittelen!

Kiitos ohjeista. Onko Cumulus X ilmainen? Ja Winch X mulla jo onkin. Jostain syystä Defu Purtsikka tekee aina silmukan heti nousun jälkeen mutta Discus X:n vinttauksessa ei tarvitse edes sauvaa käyttää. Mistä voin ostaa tuon Condorin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos ohjeista. Onko Cumulus X ilmainen? Ja Winch X mulla jo onkin. Jostain syystä Defu Purtsikka tekee aina silmukan heti nousun jälkeen mutta Discus X:n vinttauksessa ei tarvitse edes sauvaa käyttää. Mistä voin ostaa tuon Condorin?

Google auttaa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun sulla kerran on jo linkki Cumulus X sivuille, mikset itse katso? Mitä outoa siinä käännöksessä on? Ainakin niinä kahtena kertana kun olen ollut purjekoneessa, (Ja leko-hinauksessa siis.) hinauskone on lähtenyt kaartamaan. FSX nyt vain on koodattu niin, että hinaaja kaartaa....

"Jostain syystä Defu Purtsikka tekee aina silmukan heti nousun jälkeen mutta..."

Mitä tuolla tarkoitat? Kone kääntyy itsekseen kun lennät sitä? Oletko vielä silloin hinauksessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun sulla kerran on jo linkki Cumulus X sivuille, mikset itse katso? Mitä outoa siinä käännöksessä on? Ainakin niinä kahtena kertana kun olen ollut purjekoneessa, (Ja leko-hinauksessa siis.) hinauskone on lähtenyt kaartamaan. FSX nyt vain on koodattu niin, että hinaaja kaartaa....

"Jostain syystä Defu Purtsikka tekee aina silmukan heti nousun jälkeen mutta..."

Mitä tuolla tarkoitat? Kone kääntyy itsekseen kun lennät sitä? Oletko vielä silloin hinauksessa?

äkkärii

Ei kun kone tekee rajun päkkärin heti vinttauksen alussa. Eli kone irtoo maasta sitten tulee päkkäri ja hinausköysi irtoaa. Ja Ei mun tietääkseni FSX defu hinauskone kaarra ennen kuin irroitan hinaus köyden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan tuosta todellamielenkiintoisesta pipister virus:sesta tehty jo simumallinnus.

näyttäisi todellapätevältä koneelta eri siipivaihtoehtoineen ja toimintasädekin huippuluokkaa kuulemma.

Olisi kiva päästä kokeilemaan moista kyllä.econoominen vaihtoehto sinänsä mitä lukenut tuosta.

Mitähän muita koneita on suht samassaluokassa, Meinaan pieni kevyt kone pisin toiminta säde ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään