Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Mikäs olisi paras MD-82/83. Onko se nyt tuo Fly the Maddog? Lähimpänä PMDG tasoa?

Ehdottomasti. Muita ei kannata harkita, jos haluaa systeemeiltään hyvän mallinnoksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä. Ei oikein enään himota bojo niin pitää siirtyä näihin oikeisiin koneisiin.  ;D

Jos oikeaa konetta hakee niin se on kyllä concorde (ainakin minun mielestä) ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Axu. Kyllä ne on McDonnell-Douglasin koneet.  :thmbup:

No joo. Toinen tykkää äidistä ja toinen Boeingista. Eikö se jotenkin niin mennyt.

No, sinun mielestä ne ovat oikeita koneita, minun mielestäni eivät. En kuitenkaan väitä että ne olisivat huonoja. ne ovat oikein hienoja ja hyviä, mutta minun mielestä concorde on paras. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se Concordekin makee on. Jokainen tykkää eri asioista.

Ps. Concorden hyvä puoli on ainakin se, että lonkkarit ei vie paljoa aikaa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika käyttää viimeinen oljenkorsi.

Tietääkö kukaan, mistä löytyisi vanhoja Project Ai:n koneiden malleja? Tarkemmin Bae Jetstream 31/32?

Maalauksia kyllä löytyy avsimista ja muista, mutta varsinaiset model filut loistavat poissa olollaan. Onhan koko PAI:n sivustokin ajettu toki jo alas aikoja sitten. Samoin näyttää käyneen flightsimmer.com:lle ja muillekin, joilla näitä PAI:n tiedostoja on joskus ollut jaossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä mitään, tuli joskus vuosia sitten ladattua jonkinlainen AI liikenne paketti joka sisälsi melkein kaiken siihen mennessä julkaistun freeware AI liikenteen FS2004:lle. Ei ilmeisesti tuon paketin laatija ollut sitten kysynyt pahemmin lupia noiden mallinnosten sisällyttämiseen kun katosi myöhemmin netistä koko tuotos mutta olenpahan tuosta paketista sitten hyötynyt kun on ollut jokin vanha malli kateissa.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö noita PAI:n mallinnoksia ja/tai maalauksia löydy enää edes AVSimistä tai FlightSimistäkään? En minä tosin niitä kaipaa, sillä hävitin ne siirryttyäni WoAI:n käyttämiin modeleihin ja maalauksiin. Kaikki WoAI:n mallit ja maalaukset minulla kyllä on tallessa - nekin, joita niiden sivuilta ei enää löydä (saattavat silti olla edellä mainituissa latauspaikoissa, joita WoAI:kin käyttää).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumpaako etsit FS2004- vai FSX-versiota?

Edelliselle (muistaakseni) tuli paketin mukana FAF-paintti. Jälkimmäiselle, joka minulla on, en ole sellaista löytänyt. En tosin ole kokeillut toimisiko FS2004-maalaus FSX-koneessa. Ilmeisesti etsit siis maalausta FSX-versiolle ellei sitten tuosta Bookmarkin FS2004-paketista ole sitä Suomen ilmavoimien maalausta jätetty pois. Tai voihan olla niinkin, että muistan väärin sen olleen konepaketissa mukana. Joka tapauksessa FS2004-versiolle se on olemassa.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX-versio on siis hakusessa. Tuossa fs-2004 versiossahan on Suomi paintti mukana. Tuo fsx-versionhan Draakkeni ei ole samaa alatyyppiä kuin Suomen Draakkenit olivat. Vanhemmassa versiossa on mukana Ruotsin version lisäksi ainakin Suomen ja Itävallan versiot, mitä uudessa ei ole.

Mutta jos ei löydy uuteen, niin pitää varmaan koittaa itse vääntää. Onhan sillä rintamalla tullutkin pidettyä taukoa.  :P

Edit. Näköjään on tulossa Äksälle uusi versio (0.5).  :thmbup: Mutta ei varmaankaan vielä tänä vuonna, sillä menee alkuvuodesta vasta alpha testiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei! Mistä löytyy Harrier, jossa olisi kunnollinen 3D kojelauta näkymä.

Harmi, ettei  Wilco HJJ / RAZBAM / SSW harieria saa näin laadukkaaseen simulaattoriin.

t.Pertti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX-versio on siis hakusessa. Tuossa fs-2004 versiossahan on Suomi paintti mukana. Tuo fsx-versionhan Draakkeni ei ole samaa alatyyppiä kuin Suomen Draakkenit olivat. Vanhemmassa versiossa on mukana Ruotsin version lisäksi ainakin Suomen ja Itävallan versiot, mitä uudessa ei ole.

Mutta jos ei löydy uuteen, niin pitää varmaan koittaa itse vääntää. Onhan sillä rintamalla tullutkin pidettyä taukoa.  :P

Edit. Näköjään on tulossa Äksälle uusi versio (0.5).  :thmbup: Mutta ei varmaankaan vielä tänä vuonna, sillä menee alkuvuodesta vasta alpha testiin.

Täältä löytyy nyt FSX versio Drakeniin

http://simviation.com/1/browse-Military-57-0?mark=46085#46085

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomi-painttia sille ei varmaankaan vieläkään ole (ja tuskin tuleekaan). Tosin yksinkertaisimmin sellaisen voi suhtellisen helposti tehdä itsekin jostain toisesta paintista. Tarvitaan vain DXTbmp-ohjelma ja joku kuvankäsittelyohjelma. Vieraan kansallisuustunnuksen päälle kopioidaan jostain suomalaiset tunnukset ja mahdolliset vääränlaiset kuviot (esimerkiksi väärästä tunnuksesta yli jäävät osat) maalataan piiloon esimerkiksi kuvankäsittelyohjelman kahdennustyökalulla. Luonnollisestikaan tuollaista "itse kopioitua ja muunnettua maalausta" ei saa sitten levitellä julkiseen jakoon, mutta omaan käyttöön sellainen menee usein täydestä (olen tehnyt noita useita).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olisi haussa joku pieni proppi jolla pystyisi lentämään matkalentoa korkeammallakin ja IFR. Payware tai freeware ja simuna on FS2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olisi haussa joku pieni proppi jolla pystyisi lentämään matkalentoa korkeammallakin ja IFR. Payware tai freeware ja simuna on FS2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään