Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Otto pyyteli tätä joskus kauan sitten...mutta tässä pari tulevaa bizjettiä:

Gulffi

Bombardöör

Semmosta...

Selasin nuo nopeasti läpi, ihan hyvältä näyttää.. Tuleekos noista maksullisia vai ilmaisia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun koneellani ei ainakaan Bombardier-kuvat näy, mutta hienolta näyttää tuo Gulffi  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selasin nuo nopeasti läpi, ihan hyvältä näyttää.. Tuleekos noista maksullisia vai ilmaisia?

Ilmaisia, samalta poppoolta tulee Dash 8 Q100-200-300-mallit.

Minun koneellani ei ainakaan Bombardier-kuvat näy, mutta hienolta näyttää tuo Gulffi  :D

Katoppas sivulta 3, siellä niitä on, ovat poistaneet/vanhentuneet nuo muut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Transaeron 747-200 poskyn v4 modelille ja saman yhtiön 747-400 pmdg:n modelille ?? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös mukana tule ihan hyvä?

Itse etsisin mitä tahansa CRJ:tä (mutta mieluiten -200-sarjalaista tai joka mallia) FS2004lle, tärkeää olisi hyvä järjestelmämallinnus ja ei-fps-syöppöisyys. Saa olla pay- tai freeware  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tulee mutta se taisi olla 747.. Pitäisi saada TuiFlyn värit toimimaan, vai löytyykö jostain jopa A321:lle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse etsisin mitä tahansa CRJ:tä (mutta mieluiten -200-sarjalaista tai joka mallia) FS2004lle, tärkeää olisi hyvä järjestelmämallinnus ja ei-fps-syöppöisyys. Saa olla pay- tai freeware  :D

Digital Aviationilta on tulossa, tiedä sitten miten edistyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saas nähdä, mutta luulisin olevan laatutavaraa kuten firman muutkin tuotteet, vaikken niitä omistakaan  :thmbup: Ainakin POSKYn näkemys on aikamoinen vempula laskeutua, en sitten tiedä minkälaista se oikeasti on  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Boeing 737-800 Freeware ja FSX.. Joko on ollut?

Kuten Otto sanoi, niin defu B738 on ihan hyvä. POSKY ehkä toimii ja siihen PSPanelsin NG paneeli, jos se nyt sattuu FSX:ssä toimimaan. Muuta ei taida vielä FSX:ään ollakkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä IRON MAIDEN bändin kiertueella käytössä oleva Astraeukselta "lainassa" oleva 757-200, löytyykö mistään painttia, mieluiten freeware versiota?(JA BRUCE ISTUMASSA KIPPARIN PALLILLA ;D)

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä IRON MAIDEN bändin kiertueella käytössä oleva Astraeukselta "lainassa" oleva 757-200, löytyykö mistään painttia, mieluiten freeware versiota?(JA BRUCE ISTUMASSA KIPPARIN PALLILLA ;D)

Jukka

Avsim:sta löytyy tiedostonimellä: posky_boeing_757-200_astraeus.zip          ja on freeware Posky.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, löysin itse B737-800 AA:n paintin, nyt aattelin jonkun freeware paneelin siihen asentaa FSX:lle. Mistä löytyis, en avsimistä löytänyt fsx osiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, löysin itse B737-800 AA:n paintin, nyt aattelin jonkun freeware paneelin siihen asentaa FSX:lle. Mistä löytyis, en avsimistä löytänyt fsx osiosta.

PSPanelsin paneeli voi ehkä toimia (itse en ole kokeillut) tai sitten defu....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokin yksi- tai kaksimoottorinen turbo/mäntä potkuri kone. Eli kokoluokkaa 4-10  istumapaikkaa.

Freeware mieluusti, toki hyvä paywarekin käy

FS9

Danke schön :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokin yksi- tai kaksimoottorinen turbo/mäntä potkuri kone. Eli kokoluokkaa 4-10  istumapaikkaa.

Freeware mieluusti, toki hyvä paywarekin käy

FS9

Danke schön :laugh:

Vaikkapa mm. täältä filukirjastosta löytyvä AFGn Beechcraft 300...tai sitten Avsimusta AFGn PC-12

Sitten on Payware puolella Digital Aviationin Paipperi, Flight 1 PC-12, Aeroworx Beechcraft 200, PMDG B1900...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään