Kim Eriksson

Mistä Löydän Koneen?

1 325 viestiä aiheessa

Nyt pitäisi päästä lentämähän Buffalon lentoja Kjänadassa :D

Hakuun:

Douglas DC-4

Payware

Ja

Locheed L-188 Electra

Payware myöskin

Homnahomnahomnahomna ;D

I want these NOW!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voihan nenä :(

No, minä ostan tuon kolmosen, onse kuitenkin aika pätevän näköinen vempele ::)

Kiitos kuitenkin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voihan nenä :(

No, minä ostan tuon kolmosen, onse kuitenkin aika pätevän näköinen vempele ::)

Kiitos kuitenkin :thmbup:

Ei kannata ostaa jos ilmatteeksi saa. Kyseessä on kuitenkin vain iso kasa bittejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muuten olemassa muita maksullisia venäläisikoneita (Siviili) kuin Suprunov Desingin YAK-40 ja Nemmeth Desingin kopterit? Toki Freewarena on paljon tosi hyviä mutta ovatko tehneet maksullisia?

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muuten olemassa muita maksullisia venäläisikoneita (Siviili) kuin Suprunov Desingin YAK-40 ja Nemmeth Desingin kopterit? Toki Freewarena on paljon tosi hyviä mutta ovatko tehneet maksullisia?

???

En tiedä muista, mutta ostin YAK-40:n muutama päivä sitten ja täytyy sanoa, että on se aika erikoinen kone länsivempeleisiin verrattuna. Hyvin mallinnettu ja navigointi on ihan oma lukunsa. Kone olisi nyt muuten hyvin hallussa, mutta tuohon em. navigointiin täytyy vielä perehtyä. ToolTipsit täytyy pitää päällä, että namiskoista saa jotain tolkkua 2-D. VC:ssa nimikyltit ovat englanniksi. Manuaali on selkeä ja siinä voi samalla opskella venättääkin  ;D

Antonovia joskus metsästin - payware sellaista, mutta eipä löytynyt...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Onko muuten olemassa muita maksullisia venäläisikoneita (Siviili) kuin Suprunov Desingin YAK-40 ja Nemmeth Desingin kopterit?

Siinäpä ne varteenotettavat vaihtoehdot taitavat olla. Arianelta löytyy Tu-134 ja IGFlylta Tu-154M, mutta molemmista löytyy freewarena paljon parempi mallinnus. PT:n Tu-154M, Tu-154B-2, Il-62 ja SCS:n Tu-134 ovat varmasti kokeilemisen arvoisia jos itäkoneet yhtään kiinnostaa. :thmbup:

Antonovia joskus metsästin - payware sellaista, mutta eipä löytynyt...

SCS ja Suprunov Design työstävät molemmat omia An-24 projektejaan jos Antonovit kiinnostavat, mutta odotella vielä saa. Samdimia suosittelisin pahimpaan nälkään. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset Kalle hyvistä vinkeistä. Minulle tuo Ariane ja IGFLy olivat uusia tuttavuuksia. Uskon kyllä sinua kun sanot, että parempia mallinnuksia löytyy freewarena mutta minä lähestyn tätä aihetta myös ikäänkuin "keräilijän" näkökulmasta. Olen jonkinverran tutustunut noihin Venäläisiin freewarekoneisiin ja ne kyllä ovat usein olleet hämmästyttävän laadukkaita.

Koska olet selvästikin perehtynyt itäkoneisiin keskivertoa enemmän niin ajattelin kysyä sinulta, että tuleeko mieleesi joitakin huomattavan hyvin mallinnettuja Venäläisiä siviili-pienkoneita Fs-9:siin. Esim AN-2:sesta on varmaankin useita eri tekijöiden malleja, mikä niistä lienee se parhain?

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

An-2:sta en ole kyllä yhtään selvillä mikä olisi paras kun niitä on niin monta mallinnusta useilta eri tekijöiltä. Pienkoneista Yak-18T:tä on kehuttu hyväksi (YAK-18T.ZIP ja YAK18A22.ZIP FlightSim.comista).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

An-2:sta en ole kyllä yhtään selvillä mikä olisi paras kun niitä on niin monta mallinnusta useilta eri tekijöiltä. Pienkoneista Yak-18T:tä on kehuttu hyväksi (YAK-18T.ZIP ja YAK18A22.ZIP FlightSim.comista).

Toimivatko FSX:ssä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SCS ja Suprunov Design työstävät molemmat omia An-24 projektejaan jos Antonovit kiinnostavat, mutta odotella vielä saa. Samdimia suosittelisin pahimpaan nälkään. ;)

Vilkaisin tuota Samdimia ja löysinkin AVSIMRUS.com:sta AN-24 -paketin (60.3 megaa), jonka myös latasin, mutta kaikki tekstit olivat mitä lie möngerrystä, joista ei ottanut mitään tolkkua enkä arkana miehenä  ;D uskaltanut sitten sitä asentaa, vaikka installeri siitä selkeästi löytyikin. Onko kukaan kokeillut tuota?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vilkaisin tuota Samdimia ja löysinkin AVSIMRUS.com:sta AN-24 -paketin (60.3 megaa), jonka myös latasin, mutta kaikki tekstit olivat mitä lie möngerrystä, joista ei ottanut mitään tolkkua enkä arkana miehenä  ;D uskaltanut sitten sitä asentaa, vaikka installeri siitä selkeästi löytyikin. Onko kukaan kokeillut tuota?

Onko se Samdimin An-24RV ver.2? Jos on, minulla on se asennettuna. Siinä näkyy tulevan mukana myös ohjetiedostoja (web-sivuna) ihan kolmannella kotimaisella. En tosin enää muista mistä ja milloin olen sen ladannut, mutta asentaa sen voi kyllä huoletta.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset Kalle hyvistä vinkeistä. Minulle tuo Ariane ja IGFLy olivat uusia tuttavuuksia. Uskon kyllä sinua kun sanot, että parempia mallinnuksia löytyy freewarena mutta minä lähestyn tätä aihetta myös ikäänkuin "keräilijän" näkökulmasta. Olen jonkinverran tutustunut noihin Venäläisiin freewarekoneisiin ja ne kyllä ovat usein olleet hämmästyttävän laadukkaita.

Tuonen Avsim.ru tiedostokirjastoon on nyt ilmestynyt parikin uutta "idän ihmettä" Eli Il-18 ja Il-22 mallinnokset Fs2004:lle.

En ole vielä kokeillut mutta näyttäisi olevan kummassakin myös esim. VC

http://www.avsimrus.com/f/fs2004-aircrafts-40/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DBS:n YAK40 konetta joka googlaamisella löytyy en suosittele, ulkomodel on melkoisen yksinkertainen ja näyttää lähinnä AI koneesta otetulta, paneelista ja systeemien simulaatiosta en niin tiedä kun DBS:n raivostuttava aktivointi ei suostunut toimimaan niin lentelin sitten defu B737 paneelilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se Samdimin An-24RV ver.2? Jos on, minulla on se asennettuna. Siinä näkyy tulevan mukana myös ohjetiedostoja (web-sivuna) ihan kolmannella kotimaisella. En tosin enää muista mistä ja milloin olen sen ladannut, mutta asentaa sen voi kyllä huoletta.

Pekka

Niin - versio ei nyt oikein selvinnyt, vaikka sitä yritin äsken tutkailla enkä myöskään löytänyt enää linkkiä, mistä sen latasin. Olisikohan se tuo, joka on kooltaan noin puolet siitä, minkä ennen joulua latasin (Lataamani versio sisältänee ainakin venäläisen ja englanninkielisen version) :

http://samdimdesign.free.fr/

Onko sinulla tuo vai jokin muu? Tämä ei siis ole se, minkä minä latasin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään