Hannu Järvinen

Asetukset hakusessa

10 viestiä aiheessa

Tervehdys,minulla on kuvien mukainen asetusongelma.En onnistu saamaan asetuksia niinkuin pitäisi.Olen kokeillut eri järjetyksiä FSX setting valikossa, nyt ovat näin:

EFTU

Kuusamo

Turku Photo 1.0

Finnobjects 4.3

FinnlandX

Finnterrain

FisdLibrary

Tallin Demo

Addon Scenery

Adwards AFD

Olen myös kokeillut eri vaihtoehtoja FSX Acceleration>Settings-Display, Graphis ja Scenery valikoimissa, vaan en ole onnistunut saamaan maisemaa oikean näköiseksi.

Kiitollisena ottaisin sen viisaan ohjeen vastaan jolla pääsen tästä ongelmasta eroon. Vai onko näytönohjain ongelma ?

Simuna FSX Acceleration.

Koneena:Intel Core i7 , näyttönohjain AMD Radeon HD 6870.Käyttis Windows 7 .

Kiitoksia kommenteista

HJ

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Homma noiden puiden ja pylväiden kanssa oli muistaakseni sellainen, että ne kun on luotu vanhalle fs2004 pohjalle vanhalla tekniikalla, niin niitä ei saa flight simulator X:ään suoraan asennettua. Jotkut osat saattavat toimia Jari Varjen tuottamilla patcheilla, mutta etenkin noiden puiden ja pylväiden kanssa tulee silti läpinäkyvyysongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,kyllä on haettu ohjeistusta Simuoppaasta ja yritetty soveltaakin sieltä jotain laihoin tuloksin.EFTU on ladattu täältä FS Nordic kirjastosta.Tuo mastojen/tolppien läpinäkyvyys/värinä toistuu myös esim.kuusamon kohdalla (FS2004/FSX).

Pitää etsiä tuo J.Varjen patchit ja kokeilla onnistuuko.Lisää vinkkejä vastaanotetaan, kiitos.

HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo todellakaan, ei toimi fs2004 kentät suoraan FSXään. Ja noi puut ja pylväät ei todennäköisesti toimi myöskään patchin jälkeen. Ainakaan itse en ole kuullut että kukaan olisi saanut toimimaan.

Tosin tässä on sitten kenttien toimivat osat laitettu kasaan, jolloinka alunperin fs2004 kenttä toimii fsx:ssä melko mallikkaasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,minulla on kuvien mukainen asetusongelma.En onnistu saamaan asetuksia niinkuin pitäisi.Olen kokeillut eri järjetyksiä FSX setting valikossa, nyt ovat näin:

EFTU

Kuusamo

Turku Photo 1.0

Finnobjects 4.3

FinnlandX

Finnterrain

FisdLibrary

Tallin Demo

Addon Scenery

Adwards AFD

...

FISD:in FS2004-maisemat eivät yleensä toimi FSX:ssä. Joissakin on pikkuongelmia toisissa suurempia. Myöskään Finnobjectia, Finnterrainia ja FisdLibraryä ei tarvita FSX:ssä. Pelkkä FinlandX riittää. Seuraaviin maisemiin on olemassa FSX-versio (FISD:in maisemasta muokattu, freeware, afcad-versio tai kaupallinen):

EFHK

EFHF

EFKU

EFOU

EFPO

EFROX

EFTP

EFTU

EFVA

Lisäksi voi asentaa Esan fotomaisemat Suomeen.

Näin tilanne oli vielä muutama viikko sitten kunnes Mikael Leinonen antoi täällä linkin Juha Holopaisen (ei sukua minulle) FISD:in maisemista muokkaamiin FSX-maisemiin. Ne löytyvät täältä:  http://www.kolumbus.fi/holopainen.juha/misc/EFxx_FSX_1407.zip . Juha kertoi vielä kehittelevänsä niitä ja myöhemmin ne voi ladata VATSIM:in sivuilta.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia tiedoista ja ohjeista. Pääsee nyt kärryille mitä kannattaa asentaa ja mitä ei, ettei hakkaa päätä ihan turhaan seinään kun ei toimi niin ei toimi.Pitää keskittyä noihin FSX osiin eikä haahuilla naapurin puolelle.

Terveisin

Hannu J.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään