Joona Väisänen

Siirtyminen FSX:stä P3D:hen

80 viestiä aiheessa

Paljonko tää P3D main folder vie muistia ihan sellaisenaan? Vai onko edes sellaista kuin p3d main folder  ;D

Muistia on itellä tällä hetkellä vapaana toisella levyllä 46,8GB ja toisella 454GB.

-N

Kovalevyn tallennustila on eri asia kuin RAM.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistia on toki 12Gb, mutta sehän ei vaikuta tuon VAS:n käyttöön mitenkään? Käyttis on myös 64-bit Win7... en tiedä miten muilla mutta ainakin mulla näyttäis olevan tuota VASia 2Gb heti alusta lähtien kun simun lataa default-asetuksillakin (eli sen hävittäjän jne.)... Kaipa se sitten syö sen toisen 2Gb heti alkuunsa?

Minulla FSX vie heti kättelyssä (lataamisen jälkeen) sellaiset +2.5 GB keskusmuistia. En minäkään pysty lentämään muistisyöpöillä koneille esimerkiksi Lontoossa. Tuskin teillä kenelläkään on kuitenkaan sellaista määrää erilaista "tavaraa" simussa kuin minulla. Aika on ajanut tosiaan jo tästä ohjelmasta ohi. Nyt kun tehokkaimmat mikrot alkavat jo pystyä ajamaan tätä sovellusta, ongelmaksi muodostuu keskusmuistin käyttö. Ei liene muuta mahdollisuutta kuin riisua simua mahdollisimman paljon kaikesta ei välttämättömästä kuten maisemista, joita ei juuri silloin tarvitse. Erikoisesti kannattaa poistaa (vaikka tilapäisesti) fotomaisemat tai sellaiset maisemat, joissa on fotomaisemaosia.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistia on toki 12Gb, mutta sehän ei vaikuta tuon VAS:n käyttöön mitenkään? Käyttis on myös 64-bit Win7... en tiedä miten muilla mutta ainakin mulla näyttäis olevan tuota VASia 2Gb heti alusta lähtien kun simun lataa default-asetuksillakin (eli sen hävittäjän jne.)... Kaipa se sitten syö sen toisen 2Gb heti alkuunsa?

Mulla saattaa vasia mennä heti käynnistäessä lähemmäs 3gb. Joskus se siitä vähän nousee ja joskus laskee. Ei se kuitenkaan kesken lopu. P3d:n vas usage/release on ongelmallinen. Kaikkein eniten siihen vaikuttaa sceneryt. Kannattaa myös lukea mitä pmdg kirjoittaa siitä 777:n intro manuaalissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehtoot,

Millaisia Antializing asetuksia porukat käyttää P3D:ssä? Tällä hetkellä mulla pyörii tuo noilla parin edellissivun asetuksilla, mutta aivan käsittämättöntä sahalaitaa pukkaa silti....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään