Guest Nailo

VATSIM ATC

8 viestiä aiheessa

Aivan liian monimutkaista tämä tällänen. Ja siis, mitä minä tuolla netissä näin niin teamspeakkia käytettiin vatsimissa, joten ajattelin siksi kysyä.

En varmaan koskaan pääse tähän edes sisälle, ja jos pääsen niin tulee ''disconnected''.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän siis tiesin että vatsimissa on samallainen ''push-to-talk'' juttu esimerkiksi squawkboxissa, mutta vatsimin foorumilla oli juttua että on teamspeak myös tälle. Siksi kysyin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vatsimissä on käytössä ihan omat voice serverit joihinka pilot client yhdistää automaattisesti sen mukaan mikä voice serveri on käytössä johtajalla. Eli ei tarvitse kun jakso vääntää radioihin ja automaattisesti menee johtajan jaksolle.

Monet yhteisöt sitten käyttävät teamspeakkia coordinointiin ja vapaaseen rupatteluun jaksojen ulkopuolella. Mutta ne eivät mitenkään itse vatsimissä kommunikointiin liity vaan ennemminkin niihin yhteisöihin.

Jouka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vatsimissä on käytössä ihan omat voice serverit joihinka pilot client yhdistää automaattisesti sen mukaan mikä voice serveri on käytössä johtajalla. Eli ei tarvitse kun jakso vääntää radioihin ja automaattisesti menee johtajan jaksolle.

Monet yhteisöt sitten käyttävät teamspeakkia coordinointiin ja vapaaseen rupatteluun jaksojen ulkopuolella. Mutta ne eivät mitenkään itse vatsimissä kommunikointiin liity vaan ennemminkin niihin yhteisöihin.

Jouka

No selvisihän ainakin mihin se teamspeak käytetään.

Mutta siis kellään tietoa että miksi heti, kun connectaan squawkboxilla, lukee että: ''You have connected to VATSIM network succesfully''

Ja muutama minuutti niin: ''Disconnected''

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään