Tommi Tolonen

IL2 ei käynnisty

7 viestiä aiheessa

Aina minulla on näiden simujen/pelien kanssa ongelmia.  :-\Kohta jo nolottaa kysyä aina täältä ;D

Eli nyt ei IL2 Sturmovik suostu lähtemään käyntiin. Asennus sujuu hyvin, mutta kun yrittää käynnistää simua, niin se aloituskuva on siinä, mutta sitten se häviää ja kone palaa työpöydälle. Näytönohjaimen ajurien päivitykset olen ladannut.

Kiitos, Tommi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käynyt Setupissa (erillinen ohjelma, löytyy windowsin käynnistysvalikosta il-2:n kohdalta) tarkistamassa oletusasetukset? Jospa ne ovat epäsopivat laitteistoosi.

Rauno

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko käynyt Setupissa (erillinen ohjelma, löytyy windowsin käynnistysvalikosta il-2:n kohdalta) tarkistamassa oletusasetukset? Jospa ne ovat epäsopivat laitteistoosi.

Rauno

Kyllä olen nuo laittanut taitojeni mukaan kohilleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko asentanut päivityksiä Illuun?  Jos olet niin joku on saattanut mennä keturalleen. Jos et ole, niin kokeile asentaa ne.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootko asentanut päivityksiä Illuun?  Jos olet niin joku on saattanut mennä keturalleen. Jos et ole, niin kokeile asentaa ne.  :)

Tarkoitatko päivityksillä niitä kaikkia Pacific Fighters ja Forgotten Battles juttuja? Niitä minulla ei ole, enkä siis ole niitä asentanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitatko päivityksillä niitä kaikkia Pacific Fighters ja Forgotten Battles juttuja? Niitä minulla ei ole, enkä siis ole niitä asentanut.

Kerrataas muutama juttu:

IL2- Sturmovik on alkuperäinen IL2-sarjan peli ja siihen ei ole ilmestynyt ainuttakaan lisäosaa. Viimeisin päivitys on v1.2ov.

IL2-Forgotten Battles on sarjan seuraava osa. Se ei ole päivitys edelliseen, vaan aivan oma peli johon on ilmestyt Ace Expansion Pack ja Pacific Fighters lisäosat.

Pacific Fighters toimii myös yksinään, mutta silloin jää eurooppa puoli pois koneineen.

Jos sulla on pelkkä FB niin viimeisin päivitys on v1.22.

AEPin viimeinen päivitys on v2.04.

PF:n viimeinen päivitys on 4.01.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrataas muutama juttu:

IL2- Sturmovik on alkuperäinen IL2-sarjan peli ja siihen ei ole ilmestynyt ainuttakaan lisäosaa. Viimeisin päivitys on v1.2ov.

IL2-Forgotten Battles on sarjan seuraava osa. Se ei ole päivitys edelliseen, vaan aivan oma peli johon on ilmestyt Ace Expansion Pack ja Pacific Fighters lisäosat.

Pacific Fighters toimii myös yksinään, mutta silloin jää eurooppa puoli pois koneineen.

Jos sulla on pelkkä FB niin viimeisin päivitys on v1.22.

AEPin viimeinen päivitys on v2.04.

PF:n viimeinen päivitys on 4.01.

Kiitos tiedoista. Asensin ensin 1.1 ja sitten 1.2, eikä senkään jälkeen toimi. Eli on ihan niinkuin alussa. Minulla on siis pelkkä

IL2 Sturmovik.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään