Mikko Kärkkäinen

DCS Hawk T.1A by VEAO Simulations

12 viestiä aiheessa

DCS alennusmyynnit jatkuu. Outoa. No, käytin tilaisuutta hyväkseni ja ostin tuon Hawkin pois $15,99 hintaan (mitä sitten on €YPOissa, 12€?).  http://www.digitalcombatsimulator.com/en/shop/modules/hawk_dcs_world/

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Ensivaikutelmia. Manuaali on kyllä surkea kaikin puolin. Ei juuri historiaa tai muuta jännää "ylimääräistä". Muutama kuva kuinka moottori saadaan käynnistymään, kuinka ohjuksia käytetään ja siinä se olikin. Itse koneesta voisin sanoa, että ulkoinen 3D-malli on komea, hittolainen! Ohjaamo joiltain osin myös. Hyvin yksinkertainen ja helppo lentää, traineri kun on kyseessä. Tosin laitteessa on vielä simple flight model. En ole vielä onnistunut saamaan moottoria käyntiin, kun en tuota Start/Re-light -namiskaa saa konffattua hotasiin, kun ei ole listassa. Olen ehkä hieman pettynyt tuotokseen, kun olen tottunut siihen, että DCS-koneet ovat aivan pirun laadukkaita ja suht valmiina julkaistu. A-10C manuaali käsittää ainakin miljaardi sivua ja on tuotteena ehkä uskomattomin tapaus koskaan. Eli minusta Hawk on keskeneräinen, ja esim mittarit paikoin jopa rumia, kuten gunsight. Mutta se ei toivottavasti haittaa, vaan aion nauttia tänään koko päivän koneesta, kun en sateen vuoksi mene päälentonäytökseen (huomenna sitten). Aika näyttää kuinka upea tekele tästä kehittyy!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Manuaali on kyllä surkea kaikin puolin. Ei juuri historiaa tai muuta jännää "ylimääräistä". Muutama kuva kuinka moottori saadaan käynnistymään, kuinka ohjuksia käytetään ja siinä se olikin.

Sehän on vain "Quick Start Guide". Hipin manuaalia sai odotella pitkälti toista vuotta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko muilla radio normaalisti? Ei avaa koko radioikkunaa, vaikka painaa...

It's not a bug, it's a feature.

On hyvin, hyvin keskeneräinen laitos tuo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään