Guest Nailo

PMDG 737NGX product validation ongelma

9 viestiä aiheessa

Moro!

Eilen olin alottamassa lentoa 737 NGX:llä, ja ihmettelin miksi pitää uudelleen syöttää tämä koodi  ???

No ei siinä mitään, kaivoin koneen tiedostoista koodin esille ja syötin sen ja painoin Validate.

Tämä on mitä näin:

[ attachment removed / expired ]

Ajattelin asentaa koneen uudelleen, mutta sama juttu tuli uudelleen.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Eilen olin alottamassa lentoa 737 NGX:llä, ja ihmettelin miksi pitää uudelleen syöttää tämä koodi  ???

No ei siinä mitään, kaivoin koneen tiedostoista koodin esille ja syötin sen ja painoin Validate.

Tämä on mitä näin:

Ajattelin asentaa koneen uudelleen, mutta sama juttu tuli uudelleen.

-N

Googlesta löytyi tälläinen: http://www.avsim.com/topic/342900-pmdg-was-working-fine-now-i-get-an-error-message/

I'd just run ccleaner too and the first service I checked (Flexnet) was disabled - so I enabled and started it, restarted FSX, selected the NGX, no error, job done.

Tsekkaappa tuo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On se Google ihmeellinen!  :)

Ääh noh, sama ongelma tuli taas  ???

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kyse Windowsin palveluista? Laitoitko sen käynnistymään automaattisesti myös?

Jaa että minkä käynnistymään?

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mene windowsin palveluihin ja tsekkaa, että flexnet-palvelu on käytössä.

Kohta kysyt kuitenkin miten se tehdään, niin kirjoita käynnistä-valikon hakukenttään "palvelut" ja sitten klikkaa sitä. Avautuu palvelut-ikkuna, jonka luettelosta etsi FLEXnet Licensing Service -niminen palvelu. Tuplaklikkaa sitä ja valitse automaattinen käynnistystapa.

Vaikutat jotenkin vittuuntuneelta näihin mun päivityksiin  ;)

Tätä ennen sain samalla jutulla toimimaan, mutta se tuli taas takaisin, kyllä se toimii, mutta välillä pitää joka lentoa ennen tehdä sama.

-N

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa että minkä käynnistymään?

-N

Mene windowsin palveluihin ja tsekkaa, että flexnet-palvelu on käytössä.

Seuraavaksi kysyt kuitenkin miten se tehdään, niin: kirjoita käynnistä-valikon hakukenttään "palvelut" ja sitten klikkaa sitä. Avautuu palvelut-ikkuna, jonka luettelosta etsi FLEXnet Licensing Service -niminen palvelu. Tuplaklikkaa sitä ja valitse automaattinen käynnistystapa.

Vaikutat jotenkin vittuuntuneelta näihin mun päivityksiin  ;)

Tätä ennen sain samalla jutulla toimimaan, mutta se tuli taas takaisin, kyllä se toimii, mutta välillä pitää joka lentoa ennen tehdä sama.

-N

Tulkitsin y.o. kysymyksesi siten, että et ollut ymmärtänyt, mikä tässä piti saada käynnistymään ja vastasin sen mukaisesti. Kokeile käynnistää flexnet uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään