Osku Leskinen

Ivap katkaisee yhteyden noin minuutin kulutua yhdistämisestä

9 viestiä aiheessa

Morjens,

Hyppäsin puikkoihin kuukauden tauon jälkeen ja IVAP alkoi ongelmoimaan. Ongelmana on, että IVAP katkaisee yhteyden itsestään ilmoittamatta mitään syytä vajaa minuutti sen jälkeen, kun olen yhdistänyt verkkoon. Edellisellä kerralla joulun kieppeillä lennettäessä ei ollut mitään ongelmia. Ongelma esiintyi eilen illalla ja tänään aamulla, molemmat eri koneilla (NGX ja T7).

Yhteys toimii noin 45 sek ajan jonka aikana näen itseni webeyestä ja saan viestejä unicomilla.

Yhteyttä muodostaessa näkyy ainoastaan servut EU4 ja EU6 (molemmat 62ms / 12% load)

Simu on P3D V3.0

Vinkkejä kaivataan, miten tätä kannattaisi lähteä ratkomaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

outoa..

Mulla oli semmonen ongelma että herjas lentosuunnitelman dep/dest arvoista vaikka oli ihan kohillaan.

Joudun joka kerta painaan reset:iä ja sitten lataan suunnitelman siihen.

Lisäks mulla on toi samanen homma että EU4 ja EU6 vaan käytössä ja EU2 not reachable (EU8 ei edes ilmesty). Sitten kun valkkaan 4 tai 6, heittää mut työpöydälle ja tulee ilmotus että ei pysty yhdistään.

Takasin peliin ja uusi yritys niin toimii.

Nykyään teen niin jun yhdistän että avaan connection ikkunan, valkkaan serverin ja painan cancel. Sitten sama uudestaan ilman cancelia ja yhdistää niin toimii kerrasta..

Tuskin on sulle apua paljoa mutta koita nyt jotain vastaavaa. Seuraava steppi taitaa olla uudelleen asennus.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa, mitäs jos koitat externalina ajaa ja aja järjestelmänvalvojana se.

Ivao:n foorumilla on valiteltu samasta asiasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

outoa..

Mulla oli semmonen ongelma että herjas lentosuunnitelman dep/dest arvoista vaikka oli ihan kohillaan.

Joudun joka kerta painaan reset:iä ja sitten lataan suunnitelman siihen.

Lisäks mulla on toi samanen homma että EU4 ja EU6 vaan käytössä ja EU2 not reachable (EU8 ei edes ilmesty). Sitten kun valkkaan 4 tai 6, heittää mut työpöydälle ja tulee ilmotus että ei pysty yhdistään.

Takasin peliin ja uusi yritys niin toimii.

Nykyään teen niin jun yhdistän että avaan connection ikkunan, valkkaan serverin ja painan cancel. Sitten sama uudestaan ilman cancelia ja yhdistää niin toimii kerrasta..

Tuskin on sulle apua paljoa mutta koita nyt jotain vastaavaa. Seuraava steppi taitaa olla uudelleen asennus.  :-\

Joo, aika kummallinen tilanne kyllä on. Samalla tavalla on mulla noi serverit, EU2 not reachable ja EU4 ja EU6 sitten näkyy. Adminina ajellessa näytti päivittyvän ainakin nuo servujen viiveet, mutta samalla tavalla lensin verkosta pihalle 45sek jälkeen. Täytynee katsoa lisää tuolta ivaon foorumeilta tai koittaa asentaa uudelleen.

Kiitoksia helpistä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa, yks vielä mitä voit koittaa...

Nythän oli viikolla Mikkisoftan patch tuesday, siellä on known issuena net framework.

Eli, ajele manuaalisesti winkkaripäivitykset (ohjauspaneeli, windows update, check updates + asenna) ja buuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa, yks vielä mitä voit koittaa...

Nythän oli viikolla Mikkisoftan patch tuesday, siellä on known issuena net framework.

Eli, ajele manuaalisesti winkkaripäivitykset (ohjauspaneeli, windows update, check updates + asenna) ja buuttaa.

No katsoppas pirua, tarkastelin lennon jälkeen manuaalisesti kympin päivitykset ja muutaman päivityksen se asenteli. Tänään toimii yhteydet ivaoon. En hoksannut tarkemmin katsoa mitä siellä asennettiin mutta jokatapauksessa se auttoi. Tattis  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään