Ari Viitajylhä

F-Secure ei lataudu oikein.

5 viestiä aiheessa

[ attachment removed / expired ]

Ihmettelin sitä kun käynnistin koneen ja kirjauduin sisään, niin tuo "poista OPOY-tietoturva..." kohta tuosta valikosta tuli aina silloin tällöin näkyviin ja joskus sitä ei näkynyt.Halusin f-securen ja muut ohjelmat pois käytöstä jotta simulle vapautuisi enemmän muistia.Sitten huomasin mistä on kyse.Kun koneen käynnistää ja ennenkuin kirjautuu XP:hen sisään niin pitää odottaa 1 min. ja 15 s. (minun koneellani) ennenkuin f-secure on latautunut kokonaan.Eli pitää odottaa jonkun aikaa ennen kuin f-securen kaikki palaset on latautuneet.

Edit: Jaha, tänne se sittenkin kuuluu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, onko kyseessä edes asia sinnepäinkään, mutta jos mulla on kortinlukijassa kortti paikallaan tietokonetta käynnistettäessä, F-securen ja ZoneAlarmin latautuminen kestää ja kestää. About juuri tuollaisen 1min 15s. Jos taas lukijassa ei ole korttia, windows on käyttövalmis muutamassa sekunnissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä asia on niin minun kohdallani kuin tuossa selitin ja sen huomaa vielä siitä milloin se on latautunut kun nuolen vireen ilmestyy se tiimalasi ja kovalevy sirahtaa kerran pari.Tämä tapahtuu nimen omaan vain silloin kun kone on sammutettu ja sen laittaa uudestaan päälle.Kun taas loggaa itsensä ulos ja palaa takaisin jollakin tunnuksella niin se kyllä tapahtuu nopeasti ja f-secure latautuu oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh, huh.  Mulla on eri virusohjelma, mutta kyseiset oireet poistuivat vasta täydellisen formatoinnin ja uudelleen asentamisen jälkeen....  kummia juttuja..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F-securella on ongelmia joidenkin levyasematyyppien kanssa. Jos jollakulla on käytössä Iomegan Zip-asema, erityisesti sisäinen IDE-mallinen, niin ongelmien ilmeneminen on hänen kohdaltaan lähes varmaa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään