Otto Suhonen

Photoscenery Ahvenanmaan ja Turun saaristolle

5 viestiä aiheessa

Noh,

Tuli tässä lenneltyä vähän Ahvenanmaalla, ja kun katsoi sitä korkealta tajusi, että sieltähän puuttuu hirveästi saaria. Tämä epäkohta, joka on erittäin näkyvä, olisi mukava saada korjattua, ja olisihan se upeaa saada yhdelle Suomen kauneimmista paikosta photoscenery. Itse en osaa tuollaista tehdä, mutta jos jollain riittäisi asiantuntemusta ja aikaa, tuollainen olisi aivan mahtava.

Otto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin tuon tekoa harkitsisin, mutta olen jäänyt photosceneryhommista eläkkeelle. ;D

Jos saisin tarpeeksi rahaa, niin voisin harkita Ahvenanmaan tekoa edellyttäen että Maanmittauslaitokselta löytyisi ilmainen ilmakuva alueelta.

Löytyyhän nuo ilmakuvat!

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin tuon tekoa harkitsisin, mutta olen jäänyt photosceneryhommista eläkkeelle. ;D

Jos saisin tarpeeksi rahaa, niin voisin harkita Ahvenanmaan tekoa edellyttäen että Maanmittauslaitokselta löytyisi ilmainen ilmakuva alueelta.

Löytyyhän nuo ilmakuvat!

yES

Hmm . . . veikkaan, että sinä olisit ainoa jonka pinna kestäisi tehdä tuommoisen mittakaavan photoscenery. Ai rahaako? No minä voisin maksaa 20,- euroa joku toinenkin varmaan voisi, pitäisikö laittaa keräys pystyyn ja miten tuommoisen keräyksen / ennakkotilauksen voisi toteuttaa laillisesti ja kuinka paljon niitä tilaajia pitäisi olla?

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisin tehdä Ahvenanmaan, jos saisin siitä rahaa nettona verojen ja maksujen jälkeen 3000 euroa. :P

No mukava kuulla, että tälläinen optio olisi kuitenkin vielä olemassa. Ihailtavaa pitkäjännitteisyyttä kyllä osoitit noiden jo ilmestyneiden photosceneryiden suhteen. Tuommoinen pitkäjännitteisyyttä ja paneutumista vaativa työ/harrastelu on semmoista katoavaa kansanperinnettä johon harva nykyään ryhtyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään