Tatu Kantomaa

99800 Ivalo

65 viestiä aiheessa

Ah... unohdin, että Lappi-maisemaa piti muuttaa tätä Ivaloa varten, joten sekin pitää kasata pakettiin.

Onko tarvetta installerille, vai käykö manuaalinen asennus. P3D tyypeille manuaalinen lienee itse asiassa helpompi. (?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tietysti tästä :thmbup: Mutta miten käy nyt Helsinki sceneryn joka piti tulla paywarena. Jääkö nyt kokonaan tekemättä? Näytti niin uskomattoman upealta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tietysti tästä :thmbup: Mutta miten käy nyt Helsinki sceneryn joka piti tulla paywarena. Jääkö nyt kokonaan tekemättä? Näytti niin uskomattoman upealta.

Sama kysymys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä miten käy, ei ainakaan juuri nyt ole tulossa missään muodossa. Testasin tosiaan niitä rakennuksia, mutta se systeemi ei todennäköisesti tule toimimaan, tai pitää harkitusti käyttää vain joillakin alueilla.

Tampereen tyylisen photomaiseman saa Helsingistäkin kyllä suht helposti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helsinki vaatisi älyttömän määrän käsityötä, ja siitä se hinta koostuu muillakin.

http://www.drzewiecki-design.net/commercial.htm

Tuolta voi saada jotain käsitystä isojen alueiden hinnoista....  ;D

Tässä nyt kun olen ollut "rauhassa" vähän aikaa, niin huomaan, kuinka älyttömän paljon minulla on mennyt maisemiin aikaa. En pysty nyt aikaani siihen laittamaan. Jos taas olisin vain "näillä töin" niin sehän olisi eri juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en ole muunlaisia maisemia tehnyt kuin afcad-sellaisia (kun en muitakaan osaa eikä tällä iällä enää uuden oppiminenkaan ole optimaalista). Niissäkin on tuhlautunut aikaa aivan mielettämästi jopa pelkästään valmiiden editoinnissa (joita pääasassa olen yritellyt). Ymmärrän hyvin mikä työmäärä kunnon maisemien tekoon menee.

Ei pidä asettaa mitään vaatimuksia freeware-maisemille. Kaikki otetaan ilolla ja kiitollisuudella vastaan, mitä ilmestyy. Tatun maisemat kun vielä ovat minun mielestäni hyvää payware-tasoa.

Suuret kiitokset tähänastisista.

Mitä tulee asennusohjelmaan tai ilman, niin molemmat käyvät.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida Tatulla olla aikaa päivittää uudet seisonta paikat Ivaloon?

No voe helvata.....  ;D

Joo, ei ihan heti kyllä onnistu. Tuohan ei ole myökään ihan "parkkipaikkojen lisäys", vaan plattaa ppitää laajentaa, valoja lisätä ja ties mitä kaikkea... Ilmakuviakaan ei taida olla vielä tyrkyllä tämänhetkisestä tilanteesta. Laitetaan listalle, mutten uskalla mitään aikatauluja luvata nyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tatu, mihin on jämähtänyt pääkaupunkiseudun photoscenery aitoine taloineen?

Teit ihan hienon Tampereen photosceneryn rakennuksineen (FSX). Ei Helsinki ole kuin kolme kertaa suurempi kuin Tampere, jos asukasmäärää miettii. Hesa syntyisi sinulta jos keltään varsin vaivattomasti. Toki siihen tulisi liittää Espoo ja Vantaa. Koko pääkaupunkiseutu on vain viisi kertaa Tampere asukasmäärältään eli sceneryn teko ei liene viittä kertaa isompi kuin mitä hieno Tampereesi oli!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään