Aleksi Luomanmäki

EFKU - Kuopio projekti

59 viestiä aiheessa

Enkös mini sulle jo kertaalleen tehnyt photomaiseman kentän ympärille?  ???

Base packin vuodenajat pitäisi kyllä mennä ihan oikeassa järjestyksessä HW, WI, SP, SU, FA, WI, HW. Tässä siis vuoden kierto.

Äh joo huomasin vasta jälkeenpäin että basepack ei ollut edes asennettuna joten perun puheeni!  :-[

Ja joo oli photo valmiina mutta halusin vähän laajentaa tuota aluetta niin tein itse, tulipahan samalla opeteltua miten noita väännetään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ground polygon redux!

pelkästään syntetisoiduilla tekstuureilla ei tullut mieleistä niin väsäsin sitten niin että pohjalla on käsin tehty asfaltin ns perus tekstuuri ja päällä ortokuvasta sävytys ja detaili, huikean paljon enempi paremman näköinen...näistä vois tietysti jotain ohjetta joskus tehdä jos sitä muutkin innostuisivat maisemanteosta!

70a889479e.png

https://puu.sh/zSTMh/70a889479e.png isompana

d6a88f2626.png

https://puu.sh/zSTMf/d6a88f2626.png isompana

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, projekti on elossa, on vaan edennyt etanan vauhtia johtuen koulu, työ ja perhekiireistä. Nyt koronan vuoksikin kiire on hieman hellittänyt ja on ollut aikaa tehdä taas askel valmiimmaksi tätä.

Tilanne on siis seuraava, kentästä on todnäk. menossa joko viides tai kuudes täysin uusiksi vedetty versio  ;D Asfalttipinnat ja kentän ympäristö alkaa olemaan valmiina (jopa siten että itse olen tyytyväinen tulokseen) odottavia tehtäviä ovat rakennusten mallinnus, mahdollinen photopohjan uusiksi teko (mml julkaissut uusia hieman parempilaatuisia ortokuvia), siinäpä nyt aluksi.

Ohessa vielä muutama kuva nykymallista.

1faabb3bbd.png

7a4912ace8.png

d41e083739.png

108a08b74c.png

6528788db8.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienolta näyttää  :thmbup: Onko kentän tekemisessä mahdollista auttaa? Nyt tuntuu olevan itse kullakin aikaa harrastaa simulaattoreita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään