Mikael Leinonen

LeonardoSH FlytheMaddogX

148 viestiä aiheessa

Mulla on ongelmaa P3Dv5 version kanssa. Laskeutumisvalot ei toimi. Muut valot toimii, mutta laskeutumisvalot kun laittaa päälle ei tapahdu mitään. Onkohan mulla jossain joku asetus pielessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joka on kiinnostunut tutustumaan syvemmin Maddokin sielunelämään ja sen kaikkiin toimintoihin milelstäni mahtavan tutoriaalisarjan avulla niin linkin takaa sellainen löytyy. Tämä on tuore sarja ja sisältää varmasti kaiken, mitä Leonardo on tähän mallintanut - olen saanut paljon uutta tietoa koneen osalta.

Varoituksen sana - ei hätähousuille, sillä tässä käydään kädestä pitäen kaikki läpi eikä hosuta:P

Sarjan ensimmäinen osa 1:

Muokattu: , käyttäjä: Rolf Niemi
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitys julkaistu

Hi Captains,

a new build for MSFS2020 (1.2b183) is now available for download from your SimMarket account, here is the changelog:

>>>FIXED
- fixed issue that could cause T/O trim setting not to work on second flight leg;
- fixed issue that could cause aircraft not to be loaded on second flight leg;
- fixed issue with trim sometimes not saved in turnaround mode;
- fixed issue with ADF/NAV ident volume set;
- fixed issue when pressing TO/GA that caused FMS to sequence route to MISAP when not on approach mode;
- fixed issue of aircraft loosing too much altitude when initiating an AUT G/A;
- fixed issue when loading a saved flight.

>>>OTHER
- added working briefcase and map lights for both CM1/2 sides;
- added working overhead speaker volume knob;
- added WindowShades variable to maddogx.ini (0=auto, 1=always open).

Download the new installer and run it as administrator: your build will be automatically upgraded to latest version, keepening all your settings, airframes and profiles.

NOTE
To correctly register Fly the Maddog X MD-82, enter your email address in the 'Email' field, your registration number in the 'Product Registration Number for Fly the Maddog X MD-82' field, leave the 'Enable Key' field blank and click on 'Register'!

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivityksen jälkeen kannattaa sitten suunnistaa Navigraph hubiin ja päivittää koneen AIRAC. Mukana tulee vanhahko versio. Tänään tosin on ladattavissa kokonaan uusi AIRAC kaikille koneille...

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä kysymys. Äkkiseltään ei näyttäisi kertamaksuvaihtoehtoa edes löytyvän, vain patreon kuukausimaksu?

https://www.ftsimplus.com/msfs-md80.html

Avsimissa kommentoidaan näin eli:

Subscription. However you can sign up.  Download whatever sounds you want and just cancel

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
18 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Hyvä kysymys. Äkkiseltään ei näyttäisi kertamaksuvaihtoehtoa edes löytyvän, vain patreon kuukausimaksu?

https://www.ftsimplus.com/msfs-md80.html

Avsimissa kommentoidaan näin eli:

Subscription. However you can sign up.  Download whatever sounds you want and just cancel

Tuon samaisen Avsim-jutun innoittamana minä tätä kyselin.

Jos nyt oikein ymmärrän, niin voin suorittaa tuon Patreon-maksun ja saan ladata haluamani äänitiedoston. Latauksen jälkeen voin irroittautua uusista kuukausittaisista maksuista. Määrää Patreon-maksulle ei ole asetettu vaan se on tuen maksajan päätettävissä - näinkö se menee?

YouTubessa on monia mielenkiintoisia juttuja - mm. suomalainen Juha Karhu, joka purjehtii Alaskassa Lumi-veneellään Sohvin kanssa lasketellen vuorilla ja kalastaen. Hänellä on myös tuo Patreon-tili vai miksi tuota nyt kutsuisi kuten monella muullakin "tubettajalla" ja tuen määrä on tietenkin antajan itse päätettävissä. Asia on kuitenkin minulle vieras enkä tiedä jutusta muuta kuin että tuollainen avustus on mahdollista.

Tässä alkaa olla sen verran vanha jarru, että suhtaudun nykyisin kaikkeen outoon suurella varauksella. Yksinkertaisinta ja selkeintä on kun tuotteella on selkeä hinta ja maksu kertaluontoinen ja että myyntipaikka on todettu luotettavaksi toimijaksi. Navigraphin maksan kuukausittain luottokortilla ja se on selkää toimintaa eikä ongelmia ole ollut.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tuo mene sen mukaan miten arvokkaaksi kukakin katsoo toisen tekemän työn. Sen mukaan maksaa sitten, on noita kehuttu alkuperäisiä ääniä paremmaksi kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitys julkaistu

https://www.flythemaddog.com/forum/index.php?%2Ftopic%2F15042-new-msfs2020-build-available%2F&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1ELaVpoxunSFY5Mj1tUbSGZjhmFClHqOuj_HsDyZLNOos1JykuWnIWzc4_aem_AfMqm1CZGldWY-5X62pa3eKITg24dkXye-c163W9DXTYQM3HBD6F7EZDzqUadkcLHM24DeymAp4-DlANhrWa0G7E

Hi Captains,

a new build for MSFS2020 (1.2b186) is now available for download from your SimMarket account! Here is the changelog:

*****1.2b186 - 23/04/2024*****
>> FIXED
- fixed issue with turnaround mode not working properly on b183;
- fixed issue with holding drawing on ND 'flickering' when holding had no speed constraint or PERF data invalid (VNAV unavailable);
- fixed issue with ovhd right map lt panel disappearing when HFDS selected;
- fixed issue with NAV remaining in ARM mode after departing certain SIDs;
- fixed issue with fms not considering last climb speed constraint if after TOC;
- fixed issue with EGT not cooling during motoring.

>> OTHER
- improved FPS when terrain mode ON on ND;
- added 'Hardware Configuration Tutorial.pdf' and 'List of Commands.pdf' to the documentation folder;
- added MobiFlight profiles for Honeycomb Alpha and Bravo and for miniCockpit miniFCU in Redist folder;
- added option to arm spoilers moving the assigned axis sligthly AFT. (To disable it, set ArmSpoilersFromAxis=0 in the maddogx.ini file).

NOTE
In order to correctly register Fly the Maddog X MD-82, enter your email address in the 'Email' field, your registration number in the 'Product Registration Number for Fly the Maddog X MD-82' field, leave the 'Enable Key' field blank and click on 'Register'.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivitystä

Dear Captains,

a new build for MSFS2020 (1.2b190) will be shortly available for download in your SimMarket account! Here is the changelog:

[FIXED]
- fixed FMS OVRD button visible also when CANADIAN FMS selected;
- fixed issue with VECTORS in FMS procedures;
- fixed issue with command TURN LEFT/RIGHT DIRECT in certain procedures;
- fine tuning of EPR and FF at cruise level and climb time / fuel consumption. Added drag to flaps 28/40 to match OM EPR;
[NEW]
- added enroute IFR LOW/HI charts to EFB Charts APP with optional moving map.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiasta tuli eilen sähköpostia, mutkun, mutkun tämä simukin on vielä beta-vaiheessa, niin ei oikein hotsita sotkea asioita, jotka nyt toimivat. Hienoa kuitenkin, että Maddog on tulossa uuteen simuun ja varmasti asiantuntevia beta-testaajia löytyy. Itse ajattelin jäädä odottelemaan ja poimia sitten hillot pullasta...

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
23 minuuttia sitten, Rolf Niemi kirjoitti:

Asiasta tuli eilen sähköpostia, mutkun, mutkun tämä simukin on vielä beta-vaiheessa, niin ei oikein hotsita sotkea asioita, jotka nyt toimivat. Hienoa kuitenkin, että Maddog on tulossa uuteen simuun ja varmasti asiantuntevia beta-testaajia löytyy. Itse ajattelin jäädä odottelemaan ja poimia sitten hillot pullasta...

Joo on tuo uusi simu sen verran raakile, ehkäpä SU1 korjaa asioita sen verran että saisi kunnolla ilmaa siipiensä alle :) Lentelen tyytyväisenä 2020:lla siihen asti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
4 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Joo on tuo uusi simu sen verran raakile, ehkäpä SU1 korjaa asioita sen verran että saisi kunnolla ilmaa siipiensä alle :) Lentelen tyytyväisenä 2020:lla siihen asti

Minä olen nyt päästellyt menemään 2024-simussa melkoisen pätkän ja voinen todeta, että tämä beta-versio toimii erittäin hyvin. Aikaisemmin oli kaikenlaisia pieniä "jäätymisiä" joka tosin aiheutui GSX:stä. Poistin sen tästä simusta. Erityisen hyvä asia on että beta latautuu todella nopeasti.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin tulossa tänne kysymään juurikin tästä tuotteesta ja yllätyin, että se oli ensimmäisenä lukemattomissa :D

Minulla on tämä ollut pari vuotta, mutta PMDG737:n jälkeen tämä on jäänyt aika vähälle käytölle kunnes tänään sen taas "löysin" koneiden joukosta. Missään sen kansioista ei ole ohjekirjaa enkä muista tuliko sitä edes mukana, perustoiminnot osaan mutta koelennolla testailtuani sen toimintoja en saanut millään autopilottia pitämään haluttua nopeutta. Muistelin sen olleen erilainen kuin muissa mutten myöskään löytänyt mistään ohjetta siihen. Jos joku tietää, niin voi kertoa tai laittaa ohjeen. Kielellä ei ole väliä. FMCtä en laittanut mitenkään toimintaan koelennolla, mutten usko että siitä johtuu. Autothrottle oli päällä, mutta ei. VS ja HDG toimi niinkuin pitikin, mutta nopeus ei. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
14 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Olin tulossa tänne kysymään juurikin tästä tuotteesta ja yllätyin, että se oli ensimmäisenä lukemattomissa :D

Minulla on tämä ollut pari vuotta, mutta PMDG737:n jälkeen tämä on jäänyt aika vähälle käytölle kunnes tänään sen taas "löysin" koneiden joukosta. Missään sen kansioista ei ole ohjekirjaa enkä muista tuliko sitä edes mukana, perustoiminnot osaan mutta koelennolla testailtuani sen toimintoja en saanut millään autopilottia pitämään haluttua nopeutta. Muistelin sen olleen erilainen kuin muissa mutten myöskään löytänyt mistään ohjetta siihen. Jos joku tietää, niin voi kertoa tai laittaa ohjeen. Kielellä ei ole väliä. FMCtä en laittanut mitenkään toimintaan koelennolla, mutten usko että siitä johtuu. Autothrottle oli päällä, mutta ei. VS ja HDG toimi niinkuin pitikin, mutta nopeus ei. 

Kyllähän Maddogiin löytyy kaiken kattavat ohjeet - minulla näin kuvan kera:

md.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään