Kalle Heinonen

Microsoft Flight Simulator tulossa 2020

1 919 viestiä aiheessa

No tämähän ei ota loppuakseen.... luulin jo kaiken päivittäneeni, vaan kun seuraavan kerran käynnistin simun, niin taas on 21 päivitystä Content managerissa. Taas mennään melkein 5 gigan verran. ;DTaidan käynnistää DCS:n tässä samalla....

Muokattu: , käyttäjä: Tatu Kantomaa
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
50 minuuttia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Mulla menee nämä isot lataukset loopille, ei auta yllä oleva ohje. Lataus käynnistyy, hetken päästä ollaan taas nollassa, ja tällä kaavalla mennään eteenpäin ties kuinka kauan. Pitää ladata nuo isommat tiedostot myöhemmin. Oletan, että serverit ovat vain tukossa, joten eiköhän se tässä joku päivä myöhemmin helpota.

Screenshot-(1063).thumb.jpg.6c7a5b20a0910a7f11017d1e1d55ba59.jpg

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
18 minuuttia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Mulla menee nämä isot lataukset loopille, ei auta yllä oleva ohje. Lataus käynnistyy, hetken päästä ollaan taas nollassa, ja tällä kaavalla mennään eteenpäin ties kuinka kauan. Pitää ladata nuo isommat tiedostot myöhemmin. Oletan, että serverit ovat vain tukossa, joten eiköhän se tässä joku päivä myöhemmin helpota.

Itsekkin jätin nuo yli 1Gb tiedostot viimeiseksi, kyllä me sieltä tulivat sitten useammalla yrittämällä 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
15 tuntia sitten, Tumi Hämäläinen kirjoitti:

Latailin tuossa uuden version 1.34.16.0. Meni sellaiset 15 min. :hmm:

Sama mulla. Ensin se pakollinen ja sitten ne "content managerin" kaikki. Vartti meni.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas, tuo 2m. Dem tarkkuus?

Toki mainio asia, mutta voiko joku kertoa mitä vaatii sitten tietokoneen kokoonpanolta..Toki olen oppinut jotta tämä harrastus vaatii runsaasti "raudalta".

Kyllä itselläni myös "raudan himo" on pohjaton, mutta lompakko ei..Valitettavasti

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
29.9.2023 at 11.40, Jari Tissari kirjoitti:

Päivitys onnistui hienosti MUTTA.....mitä ihmeen siansaksaa ATC puhuu?:lol:

Huomasin saman. Ihme kieltä, jota en ole aikaisemmin kuullut. On enkkua ja suomea sekaisin. Huonompaan suuntaan meni. Myös päivityksessä oli ongelmia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
8 tuntia sitten, Juha Karhu kirjoitti:

Jahas, tuo 2m. Dem tarkkuus?

Toki mainio asia, mutta voiko joku kertoa mitä vaatii sitten tietokoneen kokoonpanolta..Toki olen oppinut jotta tämä harrastus vaatii runsaasti "raudalta".

Kyllä itselläni myös "raudan himo" on pohjaton, mutta lompakko ei..Valitettavasti

EI tämä nyt niin hirveästi vaadi jos ei halua kaikkea mahdollista irti. Mulla on lähes kaikki asetukset mediumilla ja ihan olen tyytyväinen.

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen
3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
3 minuuttia sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Huomasin saman. Ihme kieltä, jota en ole aikaisemmin kuullut. On enkkua ja suomea sekaisin. Huonompaan suuntaan meni. Myös päivityksessä oli ongelmia

Onko se varsinkin Helsingin alueella esiintyvä "Hongkong dollar sign" vielä olemassa? :D 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DEM 2 on ihan loistava juttu Suomeen. Tosin nykyinenkin vakiodem on aika hyvä, en tiedä tarkkuutta. Tietääkö joku?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Suomi) On jo pitkään ollut 2 m, todennäköisesti vaan ajettu uusin maanmittauslaitoksen korkeusmalli 2 m sisään järjestelmään. 

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Teemu Koskinen kirjoitti:

(Suomi) On jo pitkään ollut 2 m, todennäköisesti vaan ajettu uusin maanmittauslaitoksen korkeusmalli 2 m sisään järjestelmään. 

Ilmankos Suomi on hyvän näköinen korkeuksien suhteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muilla simun latausaika lyhentynyt merkittävästi? Mulla kestää päivityksen jälkeen työpöytäkuvakkeen klikkauksesta alkuvalikkoon 1min 35 sekuntia. Ennen meni huomattavasti kauemmin enkä ole poistanut mitään mistään mikä nopeuttaisi latausta.

EDIT: Oho, minuutti oli jäänyt pois. Ei sentään 35 sekunnissa lataudu :D

Muokattu: , käyttäjä: Toni Määttänen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Toni Määttänen kirjoitti:

Onko muilla simun latausaika lyhentynyt merkittävästi? Mulla kestää päivityksen jälkeen työpöytäkuvakkeen klikkauksesta alkuvalikkoon 35 sekuntia. Ennen meni huomattavasti kauemmin enkä ole poistanut mitään mistään mikä nopeuttaisi latausta.

Onpa tosi nopea. Kyllä mullakin on sellainen tunne että latausaika on nopeutunut, mutta kestää vielä 3 min.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika tarkkaan 3 min.Sisällönhallinnassa 516 ohjelmaa.Mukana mm.fsltl,Rex Accuseason advanced.Sisällönhallinnasta pitänee varmaan karsia turhia defu-ohjelmia pois.Useimpia niistä ei kuitenkaan tule käytettyä.Esim default koneilla ei juurikaan ole käyttöä.Vielä simun päivityksestä sen verran että neljännellä yrittämällä onnistui ja aikaa kului latauksiin kolmisen tuntia.Takkuistahan se oli mutta nyt kaiken pitäisi olla kunnossa.Pari kertaa grafiikka-asetukset on vaan muuttuneet omia aikojaan.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitteko kertoa, miksi Helsinki-Vantaalla ei näy FINNAIRIN koneita? Tarviiko tehdä joitakin säätöjä?

Toinen "tyhmä" kysymys on: "Mitä nuo viivat tarkoittavat? (kts kuvaa)

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2023.10.21 - 18.34.42.41.png

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
16 tuntia sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Voisitteko kertoa, miksi Helsinki-Vantaalla ei näy FINNAIRIN koneita? Tarviiko tehdä joitakin säätöjä?

Lataa "Traffic injector" tuolta:

https://www.fslivetrafficliveries.com/

Hyvä ilmainen lisäosa. Lue ohjeet niin saa säädöt kohdalleen: https://www.fslivetrafficliveries.com/installation/

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään