Kalle Heinonen

Microsoft Flight Simulator tulossa 2020

1 919 viestiä aiheessa

Minulla pysähtyy vastaavaan kohtaan muutamaksi minuutiksi jonka jälkeennjatkaa hitaasti. Epäilen syyksi communityn suuria lisäosia tai jotain yksittäistä, johon se jää junnaamaan.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

Lataako se kuitenkin jossain vaiheessa loppuun asti? Itselläni se pysähtyy puoleen väliin hetkeksi ja jatkaa sitten.

Ei lataa, vaikka olen 15-20 minuuttia odottanut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 minuuttia sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Entäs, jos kokeilet siirtämällä communityn hetkeksi muualle?

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuota Mikon ideaa kannattaa ehdottomasti kokeilla,

- nimeä community-kansio muuksi kuin communityksi tai siirrä kokonaan pois nykysijainnista.

- Simu luo käynnistyessään uuden ja jos simu käynnistyy normaalisti tyhjällä kansiolla on siinä alkuperäisessä jotain mikä ei toimi.

Se menee sitten hakuammunnaksi toimimattoman lisäosan hakeminen ellei tarkalleen muista ennen/jälkeen ajankohtaa milloin simu vielä toimi ja mitä on lisätty. Tietysti voi siirtää yksitellen tai parin lisäosan kerrallaan siihen uuteen tyhjään community-kansioon ja kokeilla milloin simu jää jumiin jolloin siitä tietää sitten mikä ei toimi.

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
11 tuntia sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Mikä sinulla on ns. normaali simun käynnistysaika ja onko joku AI-liikenne käytössä?

FSLTL käytössä kuten minulla ottaa melkoisesti aikaa, mutta kyllä minullakin käynnistysaika on alkanut venymään tuossa samassa aikajanassa. Joskus tuntuu että kerkiää vetäistä tirsat siinä odotellessa ja toisinaan menee noin 10:ssä minuutissa. Tyhjällä Community-kansiolla sujuu kyllä nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tämä hyvä paketti MSFS 2020:een?

Suoritin: Intel Core i7-14700KF, 20C (8P + 12E) / 28T, Max Turbo up to 5.6GHz, P-core 3.4 / 5.5GHz, E-core 2.5 / 4.3GHz, 33MB

Keskusmuisti - 2x 16GB UDIMM DDR5-5600

Tallennustila - 1TB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 NVMe

Näytönohjain - NVIDIA GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB GDDR6X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Suoritin: Intel Core i7-14700KF, 20C (8P + 12E) / 28T, Max Turbo up to 5.6GHz, P-core 3.4 / 5.5GHz, E-core 2.5 / 4.3GHz, 33MB

Jos uutta pakettia olet kasaamassa, niin ottaisin tuohon saman tien sen 64GB RAM-muistia Se ei tuossa kokonaishinnassa enää paljoa tunnu ja on sitten valmiiksi, jos FS2024seen joskus siirryt.

Muokattu: , käyttäjä: Mikko Westerlund
typo
2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Rainer Andersson kirjoitti:

Ja jos tuohon tallennustilaan asennetaan myös Wintoosa niin siinä ei pahitteeksi olisi suurempi tila, jos community kansiota haluaa täyttää.

Itse asensin simun erilliselle 4TB muistille, ja nyt samalle myös sopi FS2024.

Nämähän ovat makuasioita ja budjetti kysymyksiä :)

3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taas ongelmia MSFS 2020 kanssa. Nyt en saa reaaliaikaista säätä ja jälleen piiput sekä tornit "roikkuvat" ilmassa eli noin puolet ovat hävinneet. Minulla on asetuksissa reaaliaikainen sää, mutta sillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta.

Näsinneulaa ei ole laisinkaan. Miten saan Näsinneulan ja muut näkyviin? 

Kuinka saan esim. Helsinki-Vantaalle Finnairin koneita? Nyt siellä on kaikkea muuta, mutta ei Finskin koneita. 

PS. Reaaliaikainen sää alkoi tänä aamuna reistailemaan. Minulla on nyt koko ajan kesä 

Missä on Näsinneula.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Rainer Andersson
Tarkennus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Nyt tämä ukko tarvitsee apua! Asuuko kukaan Vantaalla/PK seudulla? Asun Hiekkaharjussa ja nyt olisi apu ja neuvot tarpeen MSFS2020 kanssa. "Etänä" homma ei minulta onnistu
Toki osallistun matkakuluihin sekä tarjoan lounaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
22.12.2024 at 09.18, Rainer Andersson kirjoitti:

Taas ongelmia MSFS 2020 kanssa. Nyt en saa reaaliaikaista säätä ja jälleen piiput sekä tornit "roikkuvat" ilmassa eli noin puolet ovat hävinneet. Minulla on asetuksissa reaaliaikainen sää, mutta sillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta.

Näsinneulaa ei ole laisinkaan. Miten saan Näsinneulan ja muut näkyviin? 

Kuinka saan esim. Helsinki-Vantaalle Finnairin koneita? Nyt siellä on kaikkea muuta, mutta ei Finskin koneita. 

PS. Reaaliaikainen sää alkoi tänä aamuna reistailemaan. Minulla on nyt koko ajan kesä 

Missä on Näsinneula.jpg

Oletko asentanut kummankin Nordic-lisäosan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
5 tuntia sitten, Rainer Andersson kirjoitti:
Nyt tämä ukko tarvitsee apua! Asuuko kukaan Vantaalla/PK seudulla? Asun Hiekkaharjussa ja nyt olisi apu ja neuvot tarpeen MSFS2020 kanssa. "Etänä" homma ei minulta onnistu
Toki osallistun matkakuluihin sekä tarjoan lounaan

Moikka, itse asun Vantaalla, olen lomalla tämän viikon joten jos et ole saannut apua vielä, voin tulla jelppimään loppuviikosta

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
55 minuuttia sitten, Toni Kilpinen kirjoitti:

Moikka, itse asun Vantaalla, olen lomalla tämän viikon joten jos et ole saannut apua vielä, voin tulla jelppimään loppuviikosta

Hatun noston arvoinen asia,että vielä löytyy noin avuliaita henkilöitä.:thmbup:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
1 tunti sitten, Toni Kilpinen kirjoitti:

En ole vielä saanut, joten nyt olisi apu tarpeen. Asun Kurpitsakujalla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
23.12.2024 at 15.33, Toni Kilpinen kirjoitti:

Laitoin sinulle viestiä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenisn MSFS2020. Nyt haluaisin ladata koneita muualta, kun ostan niitä Steamista, esim. flightsimistä. Lataaminen koneelle onnistuu, mutta minne kansioon koneet täytyy ladata, että ne toimivat simussa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään