Kalle Heinonen

Microsoft Flight Simulator tulossa 2020

1 919 viestiä aiheessa

Voi olla että kaikenlaisten lisäohjelmien seurauksena voi tulla häiriöitä. Kun olen seurannut keskusteluja, niin aika monilla on vaikka mitä ohlelmia ladattuna ja ties mitä betaversioita.. Minulla on vain kolme: Addonlinker, FSLT ja FSRealistic. Mitään kummenpia ongelmia ei ole ollut.  Mitä nyt joskus xbox tahattomasti kirjautunut ulos. En tiedä rauhoittaako tilannetta se, että minulla on dvd-versio  ladattuna. Joka tapauksessa olen tyytyväinen simuun ja en periaatteessa lataa mitään sääohjelmia tms. 

2 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

City Update 8: Las Vegas tulossa piakkoin

Muokattu: , käyttäjä: Mikael Leinonen
1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
15.6.2024 at 18.33, Tapio Ehder kirjoitti:

Voi olla että kaikenlaisten lisäohjelmien seurauksena voi tulla häiriöitä. Kun olen seurannut keskusteluja, niin aika monilla on vaikka mitä ohlelmia ladattuna ja ties mitä betaversioita.. Minulla on vain kolme: Addonlinker, FSLT ja FSRealistic. Mitään kummenpia ongelmia ei ole ollut.  Mitä nyt joskus xbox tahattomasti kirjautunut ulos. En tiedä rauhoittaako tilannetta se, että minulla on dvd-versio  ladattuna. Joka tapauksessa olen tyytyväinen simuun ja en periaatteessa lataa mitään sääohjelmia tms. 

Se dvd-versio ei ole sulla asennettuna vaan sama versio mikä kaikilla muillakin.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
19.7.2024 at 10.14, Mikael Leinonen kirjoitti:

Tulossa seuraavalla viikolla

World Update 17: United Kingdom & Ireland on julkaistu

4 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoinen development roadmap, B707, Caravelle jne. :cool:

image0.jpeg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
6/15/2024 at 18.33, Tapio Ehder kirjoitti:

...

Mitä nyt joskus xbox tahattomasti kirjautunut ulos. En tiedä rauhoittaako tilannetta se, että minulla on dvd-versio  ladattuna. Joka tapauksessa

...

Vaatiiko se simu pitämään sen DVD-levyn asemassa kuten aiemmissa versioissa? Jos ei, niin se/ne dvdt ovat ihan turhia kuten Joona jo totesi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
9 tuntia sitten, Pekka Holopainen kirjoitti:

Vaatiiko se simu pitämään sen DVD-levyn asemassa kuten aiemmissa versioissa? Jos ei, niin se/ne dvdt ovat ihan turhia kuten Joona jo totesi.

Kyllä vaatii. heti herjaa jos tietty levy ei ole päällä.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
6/15/2024 at 18.33, Tapio Ehder kirjoitti:

Sitten ei kai auta kuin pitää se levy asemassaan. Aikoinaan FS9- ja FSX-aikoina oli pikkuohjelmia, joilla alkuperäislevyn levyasemassa saattoi korvata. Nyt DVD-version käyttäjiä taitaa olla niin vähän, että ehkä sellaista muokkausta ei kukaan ole tehnyt - tai mistä minä tiedän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
10 tuntia sitten, Pekka Holopainen kirjoitti:

Sitten ei kai auta kuin pitää se levy asemassaan. Aikoinaan FS9- ja FSX-aikoina oli pikkuohjelmia, joilla alkuperäislevyn levyasemassa saattoi korvata. Nyt DVD-version käyttäjiä taitaa olla niin vähän, että ehkä sellaista muokkausta ei kukaan ole tehnyt - tai mistä minä tiedän.

Niin se taitaa olla. Silloin vuonna 2020 kun MSFS ilmestyi päädyin hankkimaan DVD-version. Siksi se on minulla vieläkin. Kun ei ongelmia ole ollut niin miksi vaihtaisin. Uuden 2024 version voisin kyllä hankkia esim, steamin kautta., mutta tuskin tulen sitä hankkimaan, sillä olen tähän nykyiseen tyytytväine. Kasnnatta aina katso tovin mitä bugeja uudess versiossa on ennen kuin siihen vaihtaa.

3 henkilöä tykkäävät tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

World Update 18: Germany, Austria and Switzerland julkaistu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

12 gigaa + päivitykset vanhoihin paketteihin!! :o Taidan laittaa yöksi hinkuttamaan tuon päivityksen....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
2 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

12 gigaa + päivitykset vanhoihin paketteihin!! :o Taidan laittaa yöksi hinkuttamaan tuon päivityksen....

Käynnistyksen yhteydessä 600 megaa ja paketin päivitys 1,3 gigaa.. olikohan sulla jäänyt jotain jo aikaisemmin päivittämättä🙂

Edit: Luulin että edelliseen Saksan päivitykseen tullut päivitys oli tämä tämänpäiväinen, mutta Marketplacesta löytyikin uusi Saksan ym päivitys. 😅Summasummaarum samat gigatvsiis minullekin. Onneksi lataus juoksee nykyään sulavasti..

Muokattu: , käyttäjä: Mikko Westerlund
Oikaisu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
16 tuntia sitten, Tatu Kantomaa kirjoitti:

Mystistä - meni ainoastaan tunti eli kehitystä on havaittavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Developer Stream

Lyhyt yhteenveto mikä löytyi netin syövereistä

For those that missed or don't want to watch the September Dev Q&A for 2024, here's a summary:

- The ATR Update is coming the week of October 10th, and will include a freighter, STOL and Cargo variants among various improvements. 
- AAU3 is coming next week and will see improvements to the PC-6, A320 v2 and A310. 

**Flight Simulator 2024**

- The Xbox Versions will see massive improvements due to the memory seeing a 2gb increase. 
- Clouds have been improved with atmospheric lighting and turbulence effects. 
- The new Live Weather doesn't just encompass the previous 24 hours of Weather, it will also included Boats, Traffic and Air Traffic. 
- Lighting, including atmospheric, PBR, aircraft and street lighting will now have "temperature" applied. 
- The Autogen Buildings are no longer run through Blackshark AI. The system is now rebuilt from scratch in-house by Asobo. 
- Due to legal reasons, airports from Premium and Premium Deluxe version of FS '24 will be the same, albeit rebuilt from scratch by Gaya Simulations, as those included in 2020. Asobo also stated they wanted to avoid making new PDE Airports to "avoid stepping on toes of 3rd party developers".
- Air Quality will now be a factor during flight. 
- World and City Updates will release simultaneously for both 2020 and 2024. 
- All current peripherals/hardware will remain compatible with 2024. The new Sim will also have a "sharing" feature, allowing users to share their own keybinds with other users. There will also be new Default Bindings based on popular uses and profiles direct from hardware manufacturers.
- Unfortunately, due to the complexity of the new Settings system, bindings/setting are unable to be transferred directly to 2024. 
- Logbook and Flight Hours will *not* transfer to 2024 due to the new tech. 
- Ground Vehicles and AI behavior has been recoded and improved. 
- ATC has seen improvements. This will be further discussed in future Q&A. 
- Other users Avatars will not be visible in Multiplayer with the Walk-around feature. 
- The Wear & Tear feature will be present in Free Flight, but not persistent as it is in Career Mode. 
- Shared Cockpit is being worked on presently, but will not be included at launch. 
- The Walk-around mode is not limited to Pre-flight. You can walk-around anytime as long as your plane is on the Ground. There is no limitation to range and you can also "teleport" back to your aircraft. 
- The Drone Camera has been reworked. Tower and Fly-by are being considered for the integrated Flight, Control, Replay mode. 
- The AI voice system has also been reworked and improved and will include various accents, customization or can even use your own voice. 
- Flight, Control, Replay will also be on Xbox. 
- Model Matching has been vastly improved, a contract with Piper has been signed that also pertains to this. 
- You can skip Trainings & Check-rides in the Career Mode. 
- The Career Mode will be updated alongside World and City Updates when needed. 
- 3rd party aircraft can be used with Missions, they will however, need to be "checked" for compatibility with the respective Missions. 
- There **WILL NOT** be an Open Beta prior to release of Flight Simulator 2024. 
- Freeware is anticipated to be coming to 2024 at some point. 
- Famous Flyers and Local Legends aircraft will be updated to 2024 standards "over time".
- Add-ons will be *immediately* available upon launch of the Sim, via the Streaming option, or you can install content locally. 
- Non-Marketplace content can be transferred to 2024 via the Community Folder. 
- You will be able to separately purchase Premium/Premium Deluxe aircraft in 2024. 
- The Premium & Premium Deluxe discount remains. 
- The in-Sim PD upgrade remains. 
- There will be *Weekly* Dev Q&A's leading up the week of November 27th. Some of these will include 3rd Party Partners like FlightFX, Hype Performance Group and others, a Marketplace Session and World Development Partners. 
- World Update 19 will include Brazil, Guyana, French Guiana and Suriname. 
- Local Legend 20 is the Cap 4 Paulistinha, built by Inibuilds. 
- Both of these will launch December 3rd. 
- Famous Flyer XI and XII will release in 2025. 
- Steam Pre-orders begin Tomorrow, September 26th. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
20 tuntia sitten, Mikael Leinonen kirjoitti:

- The ATR Update is coming the week of October 1st, and will include a freighter, STOL and Cargo variants among various improvements. 

ATR-päivitys tulee vasta 10. lokakuuta.

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
11 minuuttia sitten, Juha Liukkonen kirjoitti:

ATR-päivitys tulee vasta 10. lokakuuta.

Korjattu tuo :cool:

1 henkilö tykkää tästä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko muilla esiintynyt viimeisen päivityksen jälkeen lataus ongelmia? Mulla lataus pysähtyy jatkuvasti kuvassa näkyvään kohtaan. Kuinka voisi korjata tuon?

20241004_075801.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Rainer Andersson

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään