Bamce Fabricius

EFHF ja Prepar3D v4

7 viestiä aiheessa

Totesin, että otsikossa mainittu yhdistelmä, eli Jari Varjen tekemä Malmin FISD-scenery FSX:lle ja P3D v4.5 eivät toimi yhdessä. Kuten muutkin ovat todenneet, niin kenttä kyllä näkyy, AFCAD on ok, mutta kaikki rakennukset puuttuu. Nyt olen vanhasta scenerystä poiminut ulos kaikki rakennukset ja kääntänyt ne uudelleen paikoilleen ADE:n P3D-versiolla. Alkaa toimia ja näyttää hyvin paljon Malmilta muutaman vuoden takaa. Myös FSX-versioni vanhasta GAFINista toimii näköjään hyvin P3D:ssä. Tässä ensimmäiset kuvat - vielä on jonkun verran tekemistä ennenkuin tätä kehtaa julkaista...  ::)

Jari Varje - jos olet maisemissa täällä, niin ota yhteyttä viestillä!

2019-9-26_19-9-44-119.jpg

2019-9-26_19-10-35-314.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!  8)  Hauskaa puuhaahan tämä on, ja opettavaista. Ja pitäähän tuota Malmia yrittää pelastaa edes virtuaalimuodossa... :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset ensinnäkin mainiosta Malmin scenerystä!

Yritin käyttää tätä P3Dv5:ssä, itse maisema toimii hyvin mutta yöllä kenttä on mustaakin mustempi, eli valot ei toimi. Tein tunnollisesti ohjeiden mukaan ja aktivoin tuon pyydetyn add-onin, mutta silti ei yksikään tuikku loista kenttäalueella. Kun P3Dv5:n käynnistää, avautuu myös pieni ikkuna "AFLT (SimObjects)" jonka oletan liittyvän tähän lisäosaan.

Onko mahdollisesti yhteensopivuusongelma v5 kanssa, vai jäikö sittenkin jokin asia vielä itsellä tekemättä...?

Kiitos,

JP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on tehty P3D versiolle 4.5. Minulla ei ole (enkä tule hankkimaan) V5 joten tuo scene jää jonkun muun konvertoitavaksi jos se halutaan vitoseen. Minulla ei ole mitään tietoja eroista ja mitä kaikkea pitää tehdä. Luovutan mielelläni 4.5:lle tehdyt alkuperäistiedostot jos joku haluaa askarrella ja jos niistä on hyötyä.

Toivon tekeväni siitä MSFS2020-version sitten joskus kun tuo uusi simu ja siihen liittyvä SDK saadaan käyttöön, mutta ei lupauksia kun ei vielä tiedä minkälaisia työkaluja ja systeemejä siihen liittyy...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään