Guest ILmoKKA

Elopainosi?

201 viestiä aiheessa

54kg, 182 cm, lääkärit ei tykkää jostain syystä ???

No ne eivät ole koskaan tyytyväisiä. Itsellä taitaa olla tollaset 181cm/101kg ja tuostakaan ne ei oikein tykkää. Nyt olen kyllä koittanut hiukan pudottaa ja taitaa tuo lukema olla 2-3kg alle huipun. Hiljaa hyvää tulee(0.5-1kg/kk laskua), katsellaan tilannettta ensi keväänä seuraavan kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinhän se on. Muistaakseni olen n. 18% alipainoinen. Tarpeeksi kuitenkin, että terveydenhoitaja huomauttelee ja käskee syömään lisää :P

Minulla myös Suomalainen lääkäri sanoa sama asia. Minä syödä paljon ruoka ja en kasvaa lisä painoa tai pituus :(

153 cm ja 40 kg  :-[

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveydenhoitaja sanoi että pituus menee ylöspäin ja paino alaspäin ???

Enemmän vaan soppaa naamariin, niin rupeaa painokin nousemaan. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykyään 186 ja 88 :)

Äijähän kuihtuu silmissä. ;D

Elopainoa löytyy sellaiset 72kg

Minulle on tullut 4-5 kg lisää elopainoa. Pituus on pysyny siinä 177 cm tienoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

190cm/95kg

Armeijan kolme viimeistä kuukautta keräsi ne ensimmäiset + 5 kg,  ja viimeisimmän piltin odotus toi viimeisimmät + 5 kg.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs nyt, eihän tämä ole kuin yli kolme ja puoli vuotta vanha ketju, joka on kaivettu ylös. ;D

Joo, mää huomasin kyllä, mutta kummeksuin, ku moderaattorisetä tuumas kovin jyrkin sanoin, ettei moista kaivata ja sitten kuitenkin tätä ketjua kommentoi oikein virnusuun kera. Vähän niinq peräsin tämän mielestäni melkoisen epäjohdonmukaisuuden taustalla luuhaavia perusteita...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johdonmukaisuuteen pyritään, mutta rajatapauksissa päätökseen vaikuttavat monet seikat. Joskus näitä kyselyitä tulee kuin sieniä sateella, ja jossain kohtaa on syytä viheltää peli poikki. Eipä tätäkään ketjua varsinaisesti tarvita, mutta on saanut jäädä, kun ei ole syntynyt tuollaisen "mitä muuta kysyttävää keksittäisiin" -villitysen aikana. Lisäksi moderaattoritkin ovat päinvastaisista huhuista huolimatta vain ihmisiä. Ja tähän loppuu keskustelu moderointilinjasta tässä ketjussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa ;D

Näin on. Törkeää painorasismia jättää meidän aikuisten painot kokonaan pois kyselystä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt aika inhimillinen 68kg, josta vois vielä kilon tai kaksi nappasta pois. Oon tyytyväinen - kaksi vuotta sitten painoa oli 40 kiloa enemmän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä taidan olla pienin tääl...150cm ja melkein(?) alipainoa 38 kg  :o Repikää tost  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pituutta on pikkasen yli 170 cm ja painoa suunnilleen 73 kg.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin on. Törkeää painorasismia jättää meidän aikuisten painot kokonaan pois kyselystä.  ;)

Sanoppa muuta, miesten painot puuttuu täysin.

nimim. 195/125

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään