Guest ILmoKKA

Elopainosi?

201 viestiä aiheessa

Tehdäänpäs simulentäjien painokartoitus... :) Naisten ei tarvitse vastata ;D

edit: Niin itselläni pyörii paino tuossa 79-80 kg (182 cm)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Masentakaa vaan lisää, just pamahti ekan kerran elämässä 90 rikki :P

Tervetuloa Kari kerhoon.

Nimimerkillä ~96 kg jo vuodesta 2000 :D

Toni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei ihme että harrastatte lentoSIMULOINTIA. Eihän oikea lentokone jaksaisi tuollaisia kuormia edes nostaa ilmaan. ;D

Mikkokin on oikein tonniasteikolla: 0.10 t. ;D

sasu (190 cm, 90 kg)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei ihme että harrastatte lentoSIMULOINTIA. Eihän oikea lentokone jaksaisi tuollaisia kuormia edes nostaa ilmaan. ;D

Mikkokin on oikein tonniasteikolla: 0.10 t. ;D

sasu (190 cm, 90 kg)

Niinpä niin. Ei vielä ole sellaista konetta vastaan tullut, mikä ei olisi ilmaan nostanut...

Ja juu, kyllä tässä olis taas kesäks tarkoitus se kymppikilo pudottaa pois...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

70-kiloiset kukkakepithän ei konetta tarviikaan, kun leijailevat tuulen mukana ;D Mutta että meitä 90-100-ryhmäläisiä oilis näemmä eniten... minäkö muka normaali, hyi hitto ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Masentakaa vaan lisää, just pamahti ekan kerran elämässä 90 rikki :P

Mulla pamahti ekan kerran vuosiin vaaka *alle* sadan, tää "syön hyviä tuhteja homejuustoja ja pekonia & pihviä & salaattia ja kulautan ne alas myös joskus punaviinillä" -dieetti ei ole kyllä mitenkään paha noin kulinaaristen nautintojen suhteen, hiilihydraatit vain jättää pois, eli perunat, sokerin, riisin, leivän jne. Vähän tottumista mutta aina tällaiset menee paremmin kuin rasvattomat ja mauttomat kevytsörsselit. ;D

Nimim. olo on myös mainio. En mä yleensä tollasista dieettikotkotuksista hirveästi perusta kun hyvästä ruoasta nautiskelu on ihan elämän perustarve :)

Mutta onhan se niinkin että koneen kuormattavuus paranee aina kun oma MTOW laskee..

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida oma paino ihan riittää, täytyy purjekoneeseenkin pakata lyijyä, laskuvarjoja yms. että pääsee ilmaan.. Voiskin lähteä syömään... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

65kg/173cm. Ajokauden alkaessa olisi tarkoitus hankkia prätkäkortti ja Kawasaki Z750 ja ottaa kisaa broidin kanssa, joka on ajanut prätkää jo 2 kautta, vaikka on mua nuorempi... ketuttaa. Mut se painaa enemmän kuin minä ja moottoriradalla kierrosajoissa etu on minun puolella (teoriassa) about 0,3s / 10kg... jos vielä pari kiloa saisi pois :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään